Ηταν η έκτη 24ωρη απεργία από τις 19 Γενάρη και αυτή τη φορά οι διαδηλωτές στις γαλλικές πόλεις ήταν περισσότεροι από κάθε άλλη φορά. Ακόμη και η αστυνομία έδωσε 1,28 εκατομμύρια διαδηλωτές, ενώ τα συνδικάτα δίνουν 3,5 εκατομμύρια.
Η κυβέρνηση Μακρόν ακόμη δεν έχει βρει την απαιτούμενη πλειοψηφία στα δύο νομοθετικά σώματα της Γαλλίας και δεν αποκλείεται στο τέλος η συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση που αυξάνει τα όρια ηλικίας να θεσπιστεί με προεδρικό διάταγμα. Θα πρόκειται, δηλαδή, για μια πλήρως απονομιμοποιημένη μεταρρύθμιση, ένα δικτατορικό διάταγμα που δεν έχει ούτε την έγκριση της Βουλής (για τον γαλλικό λαό δεν το συζητάμε, το αποδεικνύει ο όγκος των απεργών και των διαδηλωτών).
Χθες, τα συνδικάτα στους σιδηροδρόμους και τα διυλιστήρια ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν σε κυλιόμενες απεργίας διάρκειας χωρίς ορίζοντα λήξης. Η απόφαση πάρθηκε κυρίως από τη CGT, που είναι ιδιαίτερα ισχυρή σ’ αυτά τα συνδικάτα, και αντανακλά την πίεση της εργατικής βάσης πάνω στη συνδικαλιστική γραφειοκρατία.
Η Γαλλία έχει το πιο πυκνό δίκτυο σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ευρώπη και οι απεργίες των σιδηροδρομικών θα προκαλέσουν χάος στην ομαλή λειτουργία της καπιταλιστικής παραγωγής, ενώ τις ίδιες επιπτώσεις θα έχουν και οι απεργίες στα διυλιστήρια, καθώς δε θα υπάρχουν καύσιμα, ούτε το βασικό μέσο μεταφοράς τους.