Μπορεί η γαλλική γερουσία να ενέκρινε τη Δευτέρα (με 174 υπέρ έναντι 159 κατά) το αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης Σαρκοζί, σύμφωνα με το οποίο αυξάνονται τα όρια πρόωρης συνταξιοδότησης από τα 60 στα 62 και πλήρους από τα 65 στα 67, όμως οι ανατροπές στην ασφάλιση δεν φαίνεται ότι θα είναι περίπατος για τη γαλλική κυβέρνηση. Η τελευταία κινητοποίηση που έγινε την Τρίτη συγκέντρωσε ακόμα περισσότερους διαδηλωτές από τις προηγούμενες, πράγμα που παραδέχτηκε μέχρι και το υπουργείο Εσωτερικών, που ανέφερε ότι οι διαδηλώσεις ήταν κατά 30% μεγαλύτερες από αυτές της 2 Οκτώβρη.
Τριάμισι εκατομμύρια διαδηλωτές (1.2 σύμφωνα με τα πάντοτε σκόπιμα υποεκτιμημένα νούμερα που δίνει η αστυνομία) κατέβηκαν στους δρόμους σε 240 συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα. Στις συγκεντρώσεις κατέβηκαν και μαθητές με φοιτητές, προκαλώντας την αγανάκτηση του πρωθυπουργού Φρανσουά Φιγιόν, ο οποίος κατηγόρησε το Σοσιαλιστικό Κόμμα και την εξωκοινοβουλευτική αριστερά ότι «οδήγησαν νέα παιδιά 15 ετών στους δρόμους, επιδεικνύοντας σπάνια ανευθυνότητα»! Η Σεγκολέν Ρουαγιάλ έσπευσε να κάνει αμέσως κωλοτούμπα, λέγοντας ότι ποτέ δεν προέτρεψε τους νέους να κατέβουν στους δρόμους και να διαδηλώσουν, αλλά το μόνο που έκανε ήταν να τους παροτρύνει να διαδηλώσουν ειρηνικά, αν αποφασίσουν να συμμετάσχουν στις διαδηλώσεις!
Τόσο η κυβέρνηση όσο και το Σοσιαλιστικό Κόμμα φοβούνται. Φοβούνται μια έκρηξη που ανά πάσα στιγμή είναι πιθανή, όταν τόσοι άνθρωποι κατεβαίνουν στους δρόμους των γαλλικών πόλεων. Φοβούνται που τα γκάλοπ, όπως αυτό που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Le Parisien, αποτυπώνουν μια ισχυρή πλειοψηφία (69%) υπέρ των απεργιών και μία επίσης ισχυρή πλειοψηφία (61%) υπέρ του «αγώνα διαρκείας». Φοβούνται μήπως και η συνδικαλιστική γραφειοκρατία δεν κατορθώσει να μαζέψει την οργή των εργατών για το ξεθεμέλιωμα των ασφαλιστικών τους δικαιωμάτων.
Οι αποφάσεις για παράταση των απεργιών στους γαλλικούς σιδηρόδρομους, όπου μόνο το ένα τρίτο των τρένων της υπερταχείας λειτούργησε την πρώτη μέρα της απεργίας, η έναρξη των διαδικασιών κλεισίματος των 8 από τα 12 διυλιστήρια της χώρας, το μπλοκάρισμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε εκατοντάδες σχολεία (γύρω στο 7% του συνόλου των σχολείων), αποτελούν σοβαρό λόγο για να ανησυχούν οι κρατούντες που μέχρι τα τέλη του μήνα θα έχουν περάσει σε όλα τα νομοθετικά σώματα το νομοσχέδιο. Αν και τότε συνεχιστεί ο αγώνας, τότε πολλά θα αλλάξουν όχι μόνο για την Γαλλία, αλλά γενικότερα για την Ευρώπη. Διάθεση, πάντως, φαίνεται να υπάρχει στους εργαζόμενους.