![](/wp-content/uploads/2020/08/2466/content_augi_4-10-18.jpg)
![](/wp-content/uploads/2020/08/2467/content_efsyn_4-10-18.jpg)
♦ Γέλασε και το παρδαλό κατσίκι με το πρωτοσέλιδο της «Αυγής». Η Τετάρτη 3 Οκτώβρη ήταν «μαύρη Τετάρτη» για τις τραπεζικές μετοχές. Την Πέμπτη, η «Αυγή» κατήγγειλε «το μεγάλο σορτάρισμα της ΝΔ»! Θα μιλούσαμε για «κιτρινιά» αν η υπόθεση δεν ήταν τόσο γελοία. Αλλο «κιτρινισμός», άλλο γελοιοποίηση. Ο «κιτρινισμός» είναι τέχνη. Η τέχνη της εξαπάτησης. Ενώ το γελοίο δεν εξαπατά κανέναν. Γι' αυτό και το άλλο συριζαίικο καθημερινό φύλλο, η ΕφΣυν, δεν υπάκουσε στη «γραμμή Καρτερού». Εβαλε ένα συνηθισμένο τίτλο, προσέθεσε την απαραίτητη δόση συνωμοσιολογίας (αλήθεια, από πότε τα παιχνίδια των κερδοσκόπων καπιταλιστών στα χρηματιστήρια είναι «ύποπτα»;) κι αυτό ήταν όλο.
![](/wp-content/uploads/2020/08/2468/content_s_n_d_z_z_i_z_v_z_i_v_v_d_h_z_g.jpg)
♦ Το μπατσομέγαρο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι αρχιτεκτονικά εντυπωσιακό. Ασορτί με την περιοχή. Κολλητά, άλλωστε, είναι μια από τις σάλες του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης (ΟΛΥΜΠΙΟΝ), απέναντι πολυτελή ξενοδοχεία, και γύρω «ναοί» της νυχτερινής διασκέδασης. Μοναδική παραφωνία οι «άθλιοι» του καιρού μας. Πρόσφυγες έχουν στρατοπεδεύσει στην πρασιά, φτιάχνοντας έναν αυτοσχέδιο καταυλισμό. Κοιμούνται πάνω σε χαρτόνια, σκεπασμένοι με κουβέρτες ή μόνο με τα ρούχα τους. Περνούν εκεί όλη τη μέρα και όλη τη νύχτα, περιμένοντας να τους συλλάβουν οι μπάτσοι (!), για να μπορέσουν να καταγραφούν και να υποβάλουν αίτημα ασύλου. Να μιλήσουμε για μια ακόμα ντροπή του πολιτισμού; Ποιου πολιτισμού; Υστερα, ήρθαν οι κλούβες και η «σκούπα». Για να μη «λερώνουν» οι «κουρελήδες» τη βιτρίνα της πόλης.
![](/wp-content/uploads/2020/08/2469/content_oh_no_korbyn.png)
♦ Οταν η ναυαρχίδα του κυβερνητικού Τύπου (τέτοια είναι η «Evening Standard» για τους Τόρις) κάνει αρνητικό πρωτοσέλιδο για τον αρχηγό του αντίπαλου κόμματος (και το θεωρεί τόσο επιτυχημένο που το τυπώνει ακόμα και σε κούπες), σημαίνει πως έχει φτάσει σε κατάσταση απελπισίας. Δεν μπορεί να κάνει αντιπαράθεση πολιτικής και εστιάζει στο πρόσωπο του αντίπαλου αρχηγού, τον οποίο ζωγραφίζει σαν «αριστερό», για να ενεργοποιήσει τα συντηρητικά αντανακλαστικά. Δεν ξέρουμε τι γνώμη υπάρχει πλατιά στη Βρετανία για το πρόσωπο του Κόρμπιν, ξέρουμε όμως πως σε κρίση βρίσκεται ολόκληρο το πολιτικό σύστημα και κυρίως οι Τόρις που κυβερνούν. Αυτοί διαχειρίζονται την υπόθεση του Brexit και δεν μπορούν να βγάλουν άκρη, καθώς έχουν γίνει «από δυο χωριά χωριάτες». Γι' αυτό και ο Κόρμπιν κερδίζει ψήφους άρνησης των Τόρις.