Ο Κοντονής έκανε βίζιτα στον Ιερώνυμο και όπως διέρρευσαν «πηγές» της Εκκλησίας, τον διαβεβαίωσε ότι «θα αυστηροποιηθούν οι προϋποθέσεις αλλαγής φύλου» και ότι «η κυβέρνηση δεν επιθυμεί να έρθει σε σύγκρουση με την Εκκλησία». Για να φανεί δε έμπρακτα το τελευταίο, ο Γαβρόγλου έκανε συνάντηση με τον Ιερώνυμο και συμφώνησαν στην καταγραφή και την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας. Θα ψηφιοποιήσουν τον κατάλογο που ετοιμάζει κάθε δεσπότης, θα κάνουν επιχειρηματολογική αξιολόγηση και το κράτος θα αναλάβει την αξιοποίηση, με τα έσοδα να μοιράζονται μισά-μισά (σε Εκκλησία και κράτος).
Με τέτοια έμπρακτη μετάνοια, είναι να μην κατεβάσει τους τόνους ο αρχιδεσπότης; «Η θέση της Εκκλησίας είναι σταθερή, ουσιαστική και δεν δέχεται αλλαγές», δήλωσε. «Και για την οικογένεια και γενικότερα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της ζωής». Σαν… φιλοσοφική αντιπαράθεση καφενείου ακούστηκε αυτό.
Τελευταία Νέα :
- ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
- Σαν σήμερα 27 Ιούνη
- Ναϊμ Κάσεμ: Εχουμε ανατρέψει το αμερικανοϊσραηλινό σχέδιο και έχουμε εισέλθει σε μια νέα φάση
- Πανελλαδικές Εξετάσεις: η «ιερή αγελάδα» του συστήματος γιατί αποτελεί τον αποφασιστικό κόφτη της πρόσβασης στα ΑΕΙ
- Στον Αρειο Πάγο δεν υπάρχουν κερατάδες
- Οπλο τους η πολιτική κακομοιριά του κοινοβουλευτικού κρετινισμού








