Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Ουαλίντ Κιλάνι: «Η Αντίσταση υπάρχει εξαιτίας της κατοχής»
  • Η Ελλάδα ως μπανανία-ενεργειακό hub των ΗΠΑ
  • Σαν σήμερα 9 Νοέμβρη
  • Oταν η φιλαρμονία γίνεται δυσαρμονία, χρειάζονται (και) καπνογόνα
  • ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
  • Σαν σήμερα 8 Νοέμβρη
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Διεθνή»Το μέγιστο κέρδος σκοτώνει την ασφάλεια
Διεθνή

Το μέγιστο κέρδος σκοτώνει την ασφάλεια

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr28 Μαρ 2015, 00:00

Η συντριβή του αεροσκάφους της Germanwings, θυγατρικής της Lufthansa, την περασμένη Τρίτη στις γαλλικές Αλπεις με συνέπεια το θάνατο 150 ατόμων, προκάλεσε ευρωπαϊκό σοκ.  Ηταν μία πτήση ρουτίνας (Βαρκελώνη-Ντίσελντορφ), από έναν έμπειρο πιλότο (με δέκα χρόνια προϋπηρεσίας και 6.000 ώρες πτήσης), από μία γερμανική εταιρία που –αν και χαμηλού κόστους– δεν είχε ποτέ στα 13 χρόνια της λειτουργίας της θανατηφόρο ατύχημα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της AIRBUS (https://www.airbus.com/crisis/), το συγκεκριμένο αεροσκάφος τύπου A320 (είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους τύπους αεροσκαφών με 6.200 τέτοια αεροσκάφη να πετούν παγκόσμια) είχε κατασκευαστεί για τη Lufthansa το 1991. Το 2003 το αεροσκάφος πέρασε στην νεοσύστατη τότε Germanwings, αλλά ξαναγύρισε στη Lufthansa το 2004. Με την έναρξη της διαδικασίας για το πέρασμα όλων των απευθείας πτήσεων της Lufthansa στην Germanwings, που ξεκίνησε πέρσι, το αεροσκάφος ξαναπέρασε στην τελευταία. Το αεροσκάφος που συνετρίβη είχε στο ενεργητικό του περίπου 58.300 ώρες σε περίπου 46.700 πτήσεις, ήταν δηλαδή ένα σχετικά παλιό αεροσκάφος. Σύμφωνα με τα ισχύοντα πριν από το 2008, το αεροσκάφος αυτό θα ήταν έτοιμο για απόσυρση, αφού ο σχεδιασμός τους ήταν για μέχρι 60.000 ώρες πτήσεων ή 48.000 πτήσεις. Οπως μας πληροφορεί η ίδια η κατασκευάστρια εταιρία, από το 2008 η Airbus ξεκίνησε την εφαρμογή ενός προγράμματος συντήρησης, το οποίο επιτρέπει την αύξηση του ορίου ζωής των αεροσκαφών μέχρι τις 120.000 ώρες πτήσεων ή 60.000 πτήσεις (https://www.airbus.com/newsevents/news-events-single/detail/new-service-package-will-extend-a320039s-life/). Η Germanwings έχει 20 τέτοια αεροσκάφη με μέσο όρο ηλικίας τα 23.7 χρόνια, δηλαδή όσο και αυτό που έπεσε. 

Το αεροσκάφος είχε όμως ελεγχθεί μία μέρα πριν από τη μοιραία πτήση από τους τεχνικούς της Lufthansa και σχεδόν δύο χρόνια πριν (το καλοκαίρι του 2013) είχε περάσει από την προγραμματισμένη γενική συντήρηση που απαιτείται για τα αεροσκάφη με τόσα χρόνια λειτουργίας. Ο καιρός ήταν καλός, το αεροσκάφος είχε ελεγχθεί και ο πιλότος δεν έστειλε σήμα κινδύνου. Ολα λοιπόν φαίνεται να έγιναν όπως πρέπει. Τότε τι έφταιξε;

Ισως θα χρειαστεί αρκετό χρονικό διάστημα για να εξακριβωθούν τα αίτια του δυστυχήματος, ίσως και να μην αποκαλυφθούν ποτέ όλα τα αποτελέσματα των ερευνών, για να ελαχιστοποιηθεί το πλήγμα που ήδη έχει επέλθει στο κύρος μιας γερμανικής εταιρίας τέτοιου μεγέθους, όπως η Lufthansa, η θυγατρική της οποίας στιγματίστηκε ανεπανόρθωτα, με τους πιλότους και τα πληρώματα να αρνούνται να μπουν στα αεροσκάφη όταν έμαθαν ότι το μοιραίο σκάφος είχε τεχνικά προβλήματα μία μέρα πριν από το δυστύχημα. Προβλήματα που αφορούσαν, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρίας, ένα θόρυβο στην πόρτα του συστήματος προσγείωσης του αεροσκάφους, που ουδεμία σχέση θα μπορούσε να έχει με το δυστύχημα.  Ποιος όμως μπορεί να πιστέψει τον εκπρόσωπο της εταιρίας; Υπήρχε περίπτωση να παραδεχτεί οτιδήποτε θα επιβάρυνε τη θέση της; Δεν είναι λογικό τα πληρώματα να ξέρουν «κάτι παραπάνω»;

Δεν λέμε, φυσικά, ότι έριξαν το αεροσκάφος οι ίδιοι, ούτε ότι δεν τους ενδιαφέρει να αποφεύγουν δυστυχήματα, αφού αυτά έχουν συνέπειες στα κέρδη τους. Ομως, όταν υπεισέρχεται ο παράγοντας του μέγιστου κέρδους, τα πράγματα αλλάζουν. Μικροβλάβες σε μία πτήση ρουτίνας, σχετικά σύντομη (λιγότερο από δύο ώρες) μπορεί κάλλιστα να υποεκτιμηθούν για να μην ακυρωθεί η πτήση, πράγμα που θα συνεπαγόταν μείωση του κέρδους. Οι μικροβλάβες αυτές σε «ηλικιωμένα» αεροσκάφη μπορεί όμως να αποβούν μοιραίες. Από την άλλη, πόσο έχουν εξεταστεί οι επιπτώσεις της χειροτέρευσης των εργασιακών συνθηκών των πληρωμάτων και των πιλότων στην ασφάλεια των πτήσεων; Στα τόσα δημοσιεύματα που περιγράφουν με πάσα λεπτομέρεια το περιστατικό, δεν βρήκαμε ούτε ένα που να θέτει αυτό το ζήτημα.

Η χειροτέρευση των συνθηκών πιλότων και πληρωμάτων δεν είναι εικασία. Είναι πραγματικότητα, που φάνηκε μάλιστα στη συγκεκριμένη εταιρία χαμηλού κόστους, με απεργίες του προσωπικού της Germanwings από τον Αύγουστο μέχρι και τα μέσα του Φλεβάρη ενάντια στην αύξηση του ορίου ηλικίας για πρόωρη συνταξιοδότηση στα 61 χρόνια, αντί των 55 που είναι σήμερα (με διατήρηση του 60% του μισθού μέχρι τα 65 χρόνια), μέτρο που η μεγαλύτερη γερμανική αεροπορική εταιρία προσπαθεί να επιβάλει. Οι απεργίες αντιμετωπίστηκαν με επιστράτευση απεργοσπαστών από άλλες εταιρίες.

Το συγκεκριμένο αεροσκάφος είχε φτάσει από το Ντίσελντορφ στη Βαρκελώνη στις 9 το πρωί, για να ξανασηκωθεί μία ώρα μετά για το μοιραίο ταξίδι επιστροφής στο Ντίσελντορφ, διάρκειας μιάμιση ώρας. Πράγμα που σημαίνει ότι το αεροσκάφος «ξεπατωνόταν» για να βγάλει όσο περισσότερες πτήσεις μπορούσε και να εξυπηρετήσει το «μπίζνες πλαν» της εταιρίας. Το μέγιστο κέρδος σκοτώνει την ασφάλεια. Αυτή η αλήθεια ισχύει ακόμα και για τις πιο αναπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες.

ΥΓ. Επί του πιεστηρίου μάς βρήκε η είδηση ότι γαλλική εισαγγελία και γερμανοί εμπειρογνώμονες, σε χρόνο ρεκόρ ενός διήμερου, κατέληξαν στα αίτια του δυστυχήματος: το αεροπλάνο το έριξε ο ένας πιλότος! Για να προστατευτούν τα συμφέροντα της Lufthansa τα φορτώνουμε όλα σ’ ένα νεκρό…

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΑέρας κοπανιστός
Επόμενο άρθρο Συμμαχίες σε ροζ και ασπρόμαυρο φόντο

Σχετικά Αρθρα

Ουαλίντ Κιλάνι: «Η Αντίσταση υπάρχει εξαιτίας της κατοχής»

Συνέντευξη του εκπρόσωπου της Χαμάς

Διεθνή 9 Νοέ 2025, 13:48

Ο Μερτς κατηγορείται για κατασκευή «κινδύνου ρωσικών drones» για να δώσει συμβόλαιο σε φιλική εταιρία

Διεθνή 7 Νοέ 2025, 14:06

Tαξιαρχίες Αλ-Κασάμ: Ετσι ξεγελάσαμε το σιωναζιστικό στρατό

Σύμφωνα με την παροιμία: Αλλού βαρούν τα όργανα κι αλλού χορεύει η νύφη

Διεθνή 6 Νοέ 2025, 11:45

Γάζα: Συνεχίζεται το κυνήγι των δωσίλογων

Διεθνή 6 Νοέ 2025, 10:47

Από το Σαρμ ελ-Σέιχ του 1996 στο Σαρμ ελ-Σέιχ του 2025: Η Αντίσταση συνεχίζεται και εντείνεται

Διεθνή 5 Νοέ 2025, 17:51

Νετανιάχου: Εγκλημα είναι η αποκάλυψη της κακοποίησης των παλαιστίνιων κρατούμενων και όχι η κακοποίηση!

Διεθνή 3 Νοέ 2025, 20:03
Ροή Ειδήσεων
Διεθνή

Ουαλίντ Κιλάνι: «Η Αντίσταση υπάρχει εξαιτίας της κατοχής»

Συνέντευξη του εκπρόσωπου της Χαμάς

9 Νοέ 2025, 13:48
Οικονομία

Η Ελλάδα ως μπανανία-ενεργειακό hub των ΗΠΑ

9 Νοέ 2025, 10:37
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 9 Νοέμβρη

9 Νοέ 2025, 00:01
Πολιτισμός

Oταν η φιλαρμονία γίνεται δυσαρμονία, χρειάζονται (και) καπνογόνα

8 Νοέ 2025, 06:36
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

8 Νοέ 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 8 Νοέμβρη

8 Νοέ 2025, 00:01
Παιδεία

Tηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία – Οι εκπαιδευτικοί απαντούν με Απεργία-Αποχή

7 Νοέ 2025, 20:27
Παιδεία

Κυνήγησαν και συνέλαβαν μαθητή Γυμνασίου και του ζητούσαν να «δώσει» συμμαθητές του για να έχει ελαφρυντικά!

7 Νοέ 2025, 19:50
Καταστολή

Εγκλημα ανοιχτά της Πύλου: Στο σκαμνί με κακουργήματα και ο σημερινός αρχηγός του Λιμενικού

Εκλεκτός του Μητσοτάκη, που τον έκανε αρχηγό παρά το πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη

7 Νοέ 2025, 19:46
Διεθνή

Ο Μερτς κατηγορείται για κατασκευή «κινδύνου ρωσικών drones» για να δώσει συμβόλαιο σε φιλική εταιρία

7 Νοέ 2025, 14:06
Κόντρες

Εξουσιαστές είναι, τίποτα λιγότερο ή περισσότερο

7 Νοέ 2025, 11:46
Καταστολή

Χτύπησαν απρόκλητα διαδήλωση ενάντια στην παρουσία του Crown Iris στα Χανιά

Μητσοτάκης: ο σφουγγοκωλάριος του σιωναζιστή σφαγέα Νετανιάχου

7 Νοέ 2025, 11:34
Καταστολή

Αναβλήθηκε η δίκη των δύο στρατηγών της Αστυνομίας

Μεθόδευση για παραγραφή

7 Νοέ 2025, 10:55
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 7 Νοέμβρη

7 Νοέ 2025, 00:01
Η παπάρα

Η αυτοαποθέωση ενός πολιτικού αλήτη

6 Νοέ 2025, 17:06
Κόντρες

Η Παλαιστίνη έβγαλε δήμαρχο στη Νέα Υόρκη

6 Νοέ 2025, 13:47
Διεθνή

Tαξιαρχίες Αλ-Κασάμ: Ετσι ξεγελάσαμε το σιωναζιστικό στρατό

Σύμφωνα με την παροιμία: Αλλού βαρούν τα όργανα κι αλλού χορεύει η νύφη

6 Νοέ 2025, 11:45
Διεθνή

Γάζα: Συνεχίζεται το κυνήγι των δωσίλογων

6 Νοέ 2025, 10:47
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 6 Νοέμβρη

6 Νοέ 2025, 00:01
Εργατικά

Εκπαιδευτικοί: Δεν ανεχόμαστε τους εκβιασμούς και τις αυθαιρεσίες της Διοίκησης

5 Νοέ 2025, 21:47
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 9 Νοέμβρη

Ημέρα κατά του φασισμού και του αντισημιτισμού.

Καμπότζη: Ημέρα ανεξαρτησίας (1953).

1921: Γενική απεργία στη Ρώμη, συγκρούσεις εργατών σιδηροδρόμων με φασίστες.

1923: Απόπειρα πραξικοπήματος από τον Χίτλερ που υπό την απειλή όπλου σε μπυραρία του Μονάχου αναγκάζει Βαυαρούς ηγέτες να τον υποστηρίξουν («πραξικόπημα της μπυραρίας»).

1974: Πεθαίνει ο Χόλγκερ Μάινς (RAF) από απεργία πείνας.

1989: Πτώση του τείχους του Βερολίνου.

1994: Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας κρίνει ένοχο τον Γιώργο Κοσκωτά για τέσσερις κακουργηματικές πράξεις και τον καταδικάζει σε κάθειρξη 25 ετών.

1995: Ο Γιασέρ Αραφάτ επισκέπτεται για πρώτη φορά επίσημα το Ισραήλ για να συλλυπηθεί τη χήρα του Γιτζάκ Ράμπιν.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Κάθε κρίσιμη στιγμή συνοδεύεται από αυτή την εσωτερική παρόρμηση. Να μη δεχτείς τον κόμπο ως τελικό όριο. Να βρεις τον τρόπο, με ευθύνη, με σταθερότητα, με κόστος, να περάσεις απέναντι. Αυτή η δύναμη δεν προκύπτει από τη φιλοδοξία, αλλά από την ανάγκη να παραμείνεις πιστός σε μια αποστολή που υπερβαίνει το πρόσωπό σου. Να υπηρετήσεις όχι αυτό που σε συμφέρει, αλλά αυτό που θεωρείς σωστό. Το βιβλίο αυτό γεννήθηκε από μια τέτοια ανάγκη. Όχι από την ανάγκη για προσωπική δικαίωση. Δεν γράφτηκε για να εξωραΐσει αποφάσεις, να ωραιοποιήσει γεγονότα ή να κατασκευάσει ένα αφήγημα βολικό για τον συγγραφέα του. Ο αναγνώστης, εξάλλου, γρήγορα θα συνειδητοποιήσει πως το βιβλίο γράφτηκε από την αίσθηση μιας εσωτερικής υποχρέωσης: την ανάγκη της μαρτυρίας. (…) Οι αποφάσεις που έπρεπε να ληφθούν δεν είχαν απλώς πολιτικό κόστος· είχαν ηθικό βάρος, κοινωνική προέκταση, ιστορική διάσταση. Ένιωθα να κουβαλώ στις πλάτες μου τα φαντάσματα των αδικαίωτων αγώνων του χθες, αλλά και τις ελπίδες μιας ολόκληρης γενιάς που τόλμησε να πιστέψει ότι τα πράγματα μπορούσαν να αλλάξουν. (…) Ήξερα πια, βιωματικά, τι σημαίνει να κυβερνάς με κομμένη την ανάσα και σε συνθήκες τήξης: να σηκώνεις το βάρος και τις επιθέσεις, να αντέχεις την αμφισβήτηση, να προστατεύεις ό,τι μπορεί να σωθεί και να χτίζεις ό,τι δεν υπήρχε. (…) Αυτή η πολιτική είναι έφοδος στον ουρανό. Η πολιτική σε φθείρει, ναι, αλλά σου χαρίζει κάτι πολύτιμο. Τη σπάνια δυνατότητα να συνδεθείς αληθινά με την εποχή σου. Να αφήσεις πίσω σου μια ανεξίτηλη σφραγίδα, μια κληρονομιά που θα ξεπερνά τον χρόνο και το πρόσωπό σου. Να δεις την όμορφη χώρα σου να στέκεται όρθια και τον λαό της να έχει σηκωθεί λίγο ψηλότερα. (…) Σε μια εποχή όπου η πολιτική είχε γίνει διαχείριση της παρακμής, εμείς επιχειρήσαμε να αρθρώσουμε μια διαφορετική αφήγηση. Δεν το πετύχαμε πάντα. Δεν ήταν όλες οι μάχες νικηφόρες. Αλλά κάθε μας βήμα συνοδευόταν από το όνειρο ενός καλύτερου, πιο δίκαιου κόσμου για τους πολλούς, για τους πιο αδύναμους. Γράφω γιατί θέλω να δείξω πως μπορεί να έκανα λάθη, αλλά ποτέ δεν μου έλειψε το θάρρος, ούτε όμως και άφησα τη χώρα μου μοιρολατρικά να τη σπρώξουν στον γκρεμό οι ίδιοι αυτοί που στη συνέχεια θα μας έδειχναν με το δάχτυλο ως υπεύθυνους της καταστροφής. Γράφω γιατί θέλω να δείξω πως έθεσα τον εαυτό μου στην υπηρεσία της χώρας μου αλλά και στην υπόθεση της κοινωνικής δικαιοσύνης, επιδιώκοντας με όλη τη φλόγα της ψυχής μου, και με την τελευταία ικμάδα των δυνάμεών μου, μια καλύτερη μοίρα για αυτόν τον βασανισμένο λαό.

Αλέξης Τσίπρας

(Με το ίδιο θράσος που είχε ως υποψήφιος πρωθιυπουργός, όταν έταζε ότι θα καταργήσει τα μνημόνια με ένα νόμο σε ένα άρθρο, με το ίδιο θράσος που είχε ως πρωθυπουργός, όταν οργάνωνε fake δημοψήφισμα και μετά μετέτρεπε το «όχι» σε «ναι», επανέρχεται τώρα διεκδικώντας ένα νέο ξεκίνημα. Δε διστάζει να αυτοαποθεωθεί με τον πιο χυδαίο, τον πιο αηδιαστικό τρόπο. Χειρότερα από το κάνουν ο Μητσοτάκης και η δική του τσογλανοπαρέα. Παραμένει πάντα ο ίδιος πολιτικός αλήτης: αρριβίστας, αμοραλιστής, αδίστακτος. Ενα τεράστιο «εγώ» στο οποίο δε χωρούν ούτε οι πρώην συνεργάτες του στον ΣΥΡΙΖΑ. Ta πάντα είναι σε πρώτο ενικό πρόσωπο)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo