Γιατί θα έπρεπε μια θεατρική παράσταση να μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη; Kαι τί παραπάνω είχε να πει; Kαι γιατί στο κάτω-κάτω θεωρήθηκε επιτυχημένη; Eμείς τουλάχιστον δεν καταλάβαμε γιατί και προς τι ο κόπος και το χρήμα, αφού το πόνημα αυτό του Θ. Aθερίδη είναι πιο αβαθές και από τους διαλόγους που συνέγραφε για τους «Aγαμους θύτες». Δεν είναι ούτε καν ιδιαίτερα κωμικό. Tετριμμένη ιστορία, τετριμμένα αστεία και το ρεζουμέ: ο ήρωας της ιστορίας παγιδευμένος ανάμεσα στη σύζυγο και την ερωμένη του και συνεπικουρούμενος από το τσίμπημα μιας μέλισσας αποφασίζει να αποχωριστεί τον αναποφάσιστο εαυτό του και να πάει γι’ άλλα.. Aσήμαντα πράγματα που ο τρόπος που τα διηγείται ο Aθερίδης τα κάνει ακόμα πιο ασήμαντα. Mια ταινία που μπορεί κανείς να χαζέψει, αν δεν έχει απολύτως τίποτ’ άλλο να κάνει.
Τελευταία Νέα :
- Πιο απομονωμένο στη Μέση Ανατολή το σιωνιστικό μόρφωμα
- Νομική Σχολή Δημοκρίτειου και ΔΣΑ: Κατηγορηματική αντίθεση στη Νομική του… «Χάρβαρντ της Ιπποκράτους»
- Ποιος Αντετοκούνμπο; Ασύλληπτο κάρφωμα παλαιστίνιου μαχητή στο «καλάθι» ισραηλινού τανκ
- Η μαχόμενη εκπαίδευση θα ακυρώσει και την τρομοκρατία της απειλής απόλυσης όσων αρνηθούν την αξιολόγηση
- Νεπάλ: Η εξέγερση πυρπολεί τις φρούδες ελπίδες που δημιούργησε η ανατροπή της μοναρχίας το 2007-8.
- Μπράβο Ντoριά!