Πάνω από 15.000 υπολογίζονται τα κενά στην εκπαίδευση (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια), την πρώτη ημέρα λειτουργίας των σχολείων. Από αυτά τα 11.000 αφορούν στην πρωτοβάθμια και τα 5.000 στη δευτεροβάθμια.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η ΔΟΕ, από τα σχολεία της χώρας απουσιάζουν 4.000 εκπαιδευτικοί –δάσκαλοι, νηπιαγωγοί και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων- και 7.000 ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί- σύγχρονοι δούλοι για τη στελέχωση των ολοήμερων παιδοφυλακτηρίων.
Χιλιάδες θα είναι και φέτος, λοιπόν, οι χαμένες διδακτικές ώρες. Το αυτί του υπουργείου Παιδείας όμως δεν ιδρώνει, ενώ πέρυσι, μετά τη μεγάλη απεργία των εκπαιδευτικών, έστηνε τη δακρύβρεχτη παράσταση των «χαμένων ωρών», για να συκοφαντήσει τον αγώνα των εκπαιδευτικών και για να μπογιατίσει το «φιλολαϊκό» του πρόσωπο.
Ακόμη και για την πολύπαθη και κατακαμένη Ηλεία το υπουργείο δεν πήρε τα αναγκαία μέτρα. Από τα σχολεία της λείπουν 114 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας (62 δάσκαλοι, 5 νηπιαγωγοί, 21 καθηγητές των Αγγλικών, 18 Φυσικής Αγωγής και 8 Μουσικοί).
Ελλείψεις παρουσιάζονται ακόμα και σε βιβλία. Το «δημοφιλές» πια βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού θα έρθει στα σχολειά μετά τις εκλογές, για ευνόητους λόγους, ενώ σε ομηρία παραμένουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί, των οποίων εκκρεμούν οι υπηρεσιακές μεταβολές και οι διορισμοί.
Ο χαμός γίνεται στα νηπιαγωγεία, όπου τα υπερπληθή τμήματα στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι ο κανόνας, χιλιάδες παιδιά, ειδικά προνήπια, οδηγούνται σε δήμους και ιδιώτες (περίπου 60.000), ενώ απουσιάζουν 729 νηπιαγωγοί.
Κι έπειτα έχεις και τον Καραμάνο, γενικό γραμματέα του ΥΠΕΠΘ, να βγαίνει και να δηλώνει ότι όλα βαίνουν καλώς!








