Γι` αυτή τη βδομάδα θα κάνουμε μια μικρή αναφορά σε δυο τυπικές χολιγουντιανές ταινίες: Η πρώτη, «Τα παιδιά είναι εντάξει», σκηνοθετήθηκε από τη Λίζα Τσολοτένκο, και είναι μια ευτυχισμένη (!) κομεντί με θέμα τα παιδιά ενός ζευγαριού γυναικών που στην εφηβεία τους ψάχνουν να βρουν τον βιολογικό τους πατέρα. Ο τελευταίος είναι ένας ανέμελος εργένης, με του οποίου το σπέρμα πριν 18 χρόνια είχαν μείνει έγκυeς οι δυο γυναίκες. Η εισβολή του στην ζωή της οικογένειας θα σηματοδοτήσει μια σειρά κωμικές καταστάσεις. Στον αμερικάνικο παράδεισο όλοι και όλα έχουν θέση, το λούστρο και η ευτυχία περισσεύουν και όλα γίνονται πειστικότερα, αν μάλιστα χρησιμοποιηθούν λαμπεροί ηθοποιοί, όπως οι Τζούλιαν Μουρ, Ανέτ Μπένιγκ, Μάικλ Ράφαλο κ.λπ.
Η δεύτερη είναι μια ταινία του Αντον Κόρμπιν με τίτλο «Ο Αμερικανός» και πρωταγωνιστή τον «πολύ» Τζορτζ Κλούνεϊ που εδώ που τα λέμε είναι και το μοναδικό ατού αυτής της ανοησίας. Μπόλικο σασπένς, ένας κρυμμένος δολοφόνος, μια ερωτική ιστορία, λίγη ιταλική γοητεία και μερικά ηθικά και θρησκευτικά διλήμματα και να η συνταγή μιας κακομοίρικης δίωρης διασκέδασης, όπως την ορίζει το fastfood της σύγχρονης μαζικής κουλτούρας.
Τέλος, ένα ντοκιμαντέρ της Λουκίας Ρικάκη, που θα προβάλλεται στο Ιδρυμα Κακογιάννη, αναφέρεται σ` ένα πολυπολιτισμικό σχολείο στη Λευκωσία της Κύπρου, όπου παιδιά από διαφορετικές χώρες συμβιώνουν αρμονικά και μορφώνονται, αν και μακριά από τις παραδόσεις και την κουλτούρα του τόπου τους.
Επίσης, στις 15, 16 και 17 του Οκτώβρη διεξάγεται στην Τεχνόπολη ένα φεστιβάλ ντοκιμαντέρ για την Αθήνα. Σ` αυτό θα προβληθούν, ανάμεσα σε άλλες, μια ταινία του Λάκη Παπαστάθη για τον Κάρολο Κουν, μια ταινία του Παντελή Βούλγαρη για τον «Μεγάλο Ερωτικό» του Μάνου Χατζιδάκι, αλλά και «Η Αθήνα – Κική Δημουλά» του Γιάννη Σμαραγδή, η «Τι ώρα είναι» της Εύας Στεφανή κ.ά.
Ελένη Σταματίου