Ψήφισμα καταδίκης της δράσης του αγωνιστικού φοιτητικού κινήματος κατέθεσε η παράταξη του ΚΚΕ στη διοικούσα επιτροπή της ΠΟΣΔΕΠ, που συνεδρίασε το περασμένο Σάββατο. Οπως μας πληροφόρησε ο «Ριζοσπάστης» (3.6.08), η ΔΗΠΑΚ ζήτησε την καταδίκη, «ξεκαθαρίζοντας ότι η ξεκάθαρη καταδίκη τους είναι βασικός όρος για την ανάπτυξη και τον προσανατολισμό του κινήματος». Προς τιμήν της η «Συσπείρωση» (πλειοψηφούσα παράταξη στην ΠΟΣΔΕΠ) αρνήθηκε να προσυπογράψει το ψήφισμα και έτσι τα καλόπαιδα του Περισσού απομονώθηκαν, αφού οι Πασόκοι και η ΑΡΜΕ (Συνασπισμένοι που είναι υπέρ του νόμου-πλαίσιο) ήθελαν άλλο ψήφισμα, πιο δεξιό. Η αξιοπρεπέστατη στάση της «Συσπείρωσης» ενόχλησε σφόδρα τα κομματόσκυλα του Περισσού, που την κατηγόρησαν ότι «έδωσε πάτημα στην κυβέρνηση να εντείνει την επίθεσή της για τον εκφυλισμό του κινήματος»! Ενώ οι ίδιοι εισπράττουν δημόσια συγχαρητήρια από τον Στυλιανίδη και τον Καραμανλή, κατηγορούν όσους αγωνίζονται κάνοντας πράξη τη δέσμευση του κινήματος για κατάργηση του νόμου-πλαίσιο στην πράξη, ότι εκφυλίζουν το κίνημα!
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 23 Ιούνη
- Η Γερμανία απορρίπτει την προτεινόμενη ισραηλινή «ζώνη ασφαλείας» στον νότιο Λίβανο
- Οι σιωναζιστές έχουν φτιάξει λίστες ανεπιθύμητων στην Ελλάδα
- Πώς τους πετσόκοψες έτσι, πώς τους πετσόκοψες;
- Αραγτσί: Πρώτη πραγματική δοκιμασία είναι η ομάδα εξάλειψης της σύγκρουσης στον Λίβανο
- Η δύναμη Ράντεα χτύπησε ομάδα δωσίλογων ανατολικά της Μπέιτ Λάχια








