♦ Ολα όπως τα αφήσαμε στο Δημοτικό – Τάξη εναντίον τάξης – Α (σύνθημα με μαύρο σπρέι)
Μόνο τρεις λέξεις ως σχόλιο: απίθανο σε έμπνευση!
♦ Τώρα μέχρι 50% έκπτωση στις αξίες σας! (ανυπόγραφο σύνθημα με μαύρο σπρέι)
Πικρό μήνυμα με πολλούς παραλήπτες. Ο καθένας μπορεί να αναλογιστεί την ισχύ του στο μικρόκοσμό του και στον κοινωνικό του περίγυρο. Μια επισήμανση μόνο. Να μην διαβαστεί το σύνθημα ελιτίστικα: από δω οι ντούροι, οι αξιοπρεπείς, οι άκαμπτοι και από εκεί οι υποταγμένοι, οι εθελόδουλοι, οι χωρίς αρχές και αξίες. Συχνά ο εργαζόμενος αναγκάζεται να κάνει εκπτώσεις στις αξίες του, γιατί δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά. Η αξιοπρέπεια καταχτιέται ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ και όχι ατομικά.
♦ Είσαι υποψήφιος; 5.000.000 ψηφοφόροι περιμένουν να δουν το προφίλ σου – Με 50 ευρώ εξασφάλισε τώρα την προβολή σου στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης in.gr, TO BHMA.gr, ΤΑ ΝΕΑ.gr – Ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη, σε συνεργασία με την Κάπα Research, συμβάλλοντας στην ισότιμη προβολή των υποψηφίων αλλά και στην ενημέρωση των επισκεπτών των ηλεκτρονικών μέσων του, δημιούργησε την ιστοσελίδα www.ilections.gr, μέσω της οποίας κάθε υποψήφιος, δημοτικός σύμβουλος, δήμαρχος, περιφερειακός σύμβουλος, περιφερειάρχης/αντιπεριφερειάρχης, ευρωβουλευτής, θα αποκτήσει επαφή με πάνω από 5 εκατομμύρια επισκέπτες οι οποίοι θα έχουν πρόσβαση μέσω του υπολογιστή, του tablet ή του smartphone… (oλοσέλιδη διαφήμιση)
Το ένα μαγαζί, το μεγάλο, προσφέρει «αντικειμενική ενημέρωση» και «ισότιμη προβολή των υποψηφίων». Το άλλο μαγαζί, το μικρότερο, κάνει «αντικειμενικές δημοσκοπήσεις». Να μη βγάλουν το κατιτίς τους, προσφέροντας υπηρεσίες προβολής σε υποψηφίους, έναντι ενός πενηντάευρου; Αμα θέλουν και περισσότερα οι υποψήφιοι, θα υπάρχουν προφανώς και οι ανάλογες ταρίφες.
♦ Μάθε την αλήθεια, ξέχνα τα παραμύθια – Αφύπνιση τώρα – ΛΑΟΣ (αφίσα)
Δυο τύποι, όχι επαγγελματίες αφισοκολλητές, όπως φαινόταν από τις κινήσεις τους, αναρτούσαν ζευγάρια-ζευγάρια τις χαρτονένιες αφίσες στις κολόνες κατά μήκος της λεωφόρου Ηρακλείου στην περιοχή των Πατησίων. Κάτω από τα συνθήματα η φωτογραφία του προέδρου Χεριχέρη, με τη γνωστή κομοδινί απόχρωση στο μαλλί και με έντονη (αν και κάπως ερασιτεχνική) την παρουσία του Photoshop στην επεξεργασία της. Ναι, το ΛΑΟΣ υπάρχει και κατεβαίνει στις ευρωεκλογές. Εχει και μηχανισμό, σε κάποιες γειτονιές τουλάχιστον. Ανθρώπους που ούτε στους νεοναζί προσχώρησαν, ούτε στη ΝΔ επέστρεψαν, ούτε πλαισιώνουν το νέο σχήμα των Πολύδωρα-Ζώη-Νικολόπουλου-Ψωμιάδη, αλλά έμειναν πιστοί στον πρόεδρο Χεριχέρη! Και τι θέλει και ξοδεύει λεφτά να κατέβει στις ευρωεκλογές χωρίς καμιά ελπίδα; Καταρχάς, λεφτά έχει. Οχι τα δικά του, του ΛΑΟΣ. Δεύτερο, είναι ο μόνος τρόπος να μείνει στο παιχνίδι της επόμενης μέρας. Εστω και με ένα ποσοστό κοντά στο 1%, θα εξακολουθήσει να προβάλλει ως πολιτικό μέγεθος προς διαπραγμάτευση.