♦ Η φύση εκδικείται για τα πυρηνικά σας – Αλληλεγγύη στο λαό της Ιαπωνίας! – Οriginal 21 Peristeri (πανό)
Τεράστιο το πανό, κάλυπτε σχεδόν τη μισή εξέδρα κατά πλάτος, στον αγώνα μπάσκετ ΑΕΚ-Καβάλα. Χαίρεσαι να βλέπεις τέτοιες ενέργειες στα γήπεδα. Και οι οπαδοί της ΑΕΚ έχουν μακρά παράδοση. Γι’ αυτό και μας προκάλεσε αλγεινή εντύπωση, όταν υπήρξε άρνηση να αναρτηθεί πανό αλληλεγγύης για τους 300 απεργούς πείνας μετανάστες, με το επιχείρημα ότι «δεν πρέπει να μπλέκουμε την πολιτική με την ομάδα». Χάθηκε μια ευκαιρία, όχι για τους απεργούς πείνας, αλλά για τα ίδια τα παιδιά της Original.
♦ Απόψε καίμε τον καρνάβαλο του ποδοσφαίρου (πανό)
Μιας και πεταχτήκαμε στα γήπεδα, να αναφέρουμε και το ευφάνταστο πανό των Fentagin, οργανωμένων οπαδών του Ατρόμητου Περιστερίου. Ευθεία αναφορά στα CD του Κούγια με τις αποκαλύψεις για Μπέο και συντροφία.
♦ Εργαζόμενοι Φοιτητές – Οργανωνόμαστε για την ανατροπή – Στα ταξικά σωματεία στους χώρους δουλειάς – Στις επιτροπές αγώνα στις Σχολές – ΜΑΣ – Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών (αφίσα)
Δύο σε ένα για τη φοιτητική παράταξη του Περισσού. Και για εργαζόμενους και για φοιτητές. Και στους χώρους δουλειάς και στις Σχολές. Μάλλον δεν τους πέρασε καν από το μυαλό ότι αυτή η προπαγάνδα αποκαλύπτει το σεκταριστικό τους πνεύμα. Το τελευταίο που τους νοιάζει είναι ο αγώνας. Αλλιώς θα είχαν μια συγκεκριμένη κατεύθυνση στην αφίσα τους. Το μόνο που τους νοιάζει είναι η εξασφάλιση κομματικής πελατείας. Γι’ αυτό και η αφίσα είναι εντελώς αυτοαναφορική. Την έφτιαξαν για να πείσουν εαυτούς και αλλήλους. Αλλωστε, το ΜΑΣ δεν πατάει πια στις γενικές συνελεύσεις, αλλά προβάλλει τον εαυτό του σαν… οριζόντια-συνδικαλιστική οργάνωση του φοιτητικού κινήματος. Κι όταν κάποιοι εκπρόσωποί του πάνε σε κάποια συνέλευση, καταγγέλλουν όλους τους υπόλοιπους, καλούν τους φοιτητές να πάνε στη συνέλευση-παραμάγαζο που καλεί η κομματική παράταξη του Περισσού και αποχωρούν!
♦
Το γκράφιτι κοσμεί (κυριολεκτικά) έναν τοίχο του ιστορικού κτιρίου του Πολυτεχνείου στην Πατησίων. Καταλυτική κριτική της δήθεν αντικομφορμιστικής τηλεοπτικής κριτικής, με τις φάτσες των χρυσοκάνθαρων Λαζόπουλου και «Ράδιο Αρβύλα» σε σύνθεση αντιγραμμένη από το γνωστό πίνακα του Ντελακρουά.