Ποια είναι η είδηση; Οτι η κυβέρνηση της ΝΔ όχι μόνο άφησε εντελώς ακάλυπτο τον Πατούλη στο θέμα του διδακτορικού, αλλά δείχνει και να το απολαμβάνει! Από καιρό είχε γίνει σαφές ότι ο περιφερειάρχης τού κάθεται στο λαιμό του Μητσοτάκη.
Επί της ουσίας τώρα, να σας πούμε τι καταλάβαμε εμείς. Ο Πατούλης ξεκίνησε ένα διδακτορικό πριν από μισό τέταρτο του αιώνα. Εκανε κάποιες κλινικές μετρήσεις, τις παρουσίασε και σε κάποια συνέδρια, αλλά το διδακτορικό το ξέχασε. Δεν είχε λέει χρόνο λόγω της ενασχόλησής του με τα «κοινά». Και ξαφνικά το 2019, ενώ η ενασχόλησή του με τα «κοινά» αναβαθμίζεται, αποφασίζει να τελειώσει το διδακτορικό! Βρήκε χρόνο, ρε, τι θέλετε; Βάζει τις παλιές μετρήσεις στο «ειδικό μέρος» και στο «γενικό μέρος» κάνει μπαλαμούτι. Δεν τα γράφει με δικά του λόγια, αλλά τα μεταφέρει λέξη προς λέξη από άλλα διδακτορικά, χωρίς την παραμικρή βιβλιογραφική παραπομπή.
Για ποιον είναι το ξεφτιλίκι; Για τον Πατούλη; Οχι δα. Σιγά μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου. Για το πανεπιστημιακό κατεστημένο της Ιατρικής είναι, που του έβαλε… άριστα.
Γι’ αυτό, ας αναφωνήσουμε ομού μετά της τέως Πατούλαινας: «Θεωρώ μεγάλη αδικία, άνθρωποι οι οποίοι αγωνίζονται στη ζωή τους, είναι καλοί επιστήμονες, να εκμαυλίζονται με αυτόν τον σκαιό τρόπο».
Στην ελληνική γλώσσα εκμαυλίζομαι σημαίνει εξαχρειώνομαι, σκαρτεύω, αλλοιώνονται τα ηθικά μου στοιχεία. Δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι η τέως Πατούλαινα, που «έχει σπουδάσει στο τμήμα Κλασσικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστήμιου Αθηνών, από το οποίο έλαβε πτυχίο με βαθμό “άριστα” το 1990» και «έχει εξειδικευθεί στην διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Λογοτεχνίας και της Λατινικής Φιλολογίας», χρησιμοποίησε λάθος ρήμα…
Πόσο πάει το «μαλλί», το «μπαγιόκο», το «μαρούλι»;
Από δημοσίευμα πληροφορηθήκαμε ότι «σε μια δύσκολη συγκυρία για τη χώρα, με τον πόλεμο στην Ουκρανία να αλλάζει τα περισσότερα από τα δεδομένα με τα οποία πορευόμασταν, ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας έδειξε πολιτικά αντανακλαστικά». Αυτό το κατάλαβε ο δαιμόνιος συντάκτης βλέποντας ότι «με μπαράζ δημοσίων τοποθετήσεων, ο υπουργός Τουρισμού έστειλε μήνυμα εθνικής αυτοπεποίθησης για την πορεία του τουρισμού και τη φετινή σεζόν».
Αποκαλυπτήρια
Τελικά το εμπορικό κέντρο του Κιέβου, που ισοπέδωσαν οι Ρώσοι «άνευ λόγου», δεν ήταν πια εμπορικό κέντρο. Ηταν μια μεγάλη αποθήκη όπλων, πυρομαχικών και οχημάτων του ουκρανικού στρατού. Πώς το μάθαμε; Ενας αφελής Ουκρανός, που μένει απέναντι, είδε τα στρατιωτικά οχήματα να μπαίνουν στο εμπορικό κέντρο, τα φωτογράφισε με το κινητό και ανέβασε το βίντεο στο TikTok! Γιατί το σχολιάζουμε; Οχι βέβαια για να υποστηρίξουμε ότι ο ρωσικός ιμπεριαλιστικός στρατός κάνει μια «ειδική στρατιωτική επιχείρηση» χωρίς να χτυπάει πολιτικούς στόχους και αμάχους. Αλλά για να (ξανα)πούμε ότι δεν πρέπει να χάφτουμε ό,τι σερβίρουν οι ιμπεριαλιστές της Δύσης, που έχουν επιβάλει μια καταθλιπτική μονοφωνία στα ΜΜΕ τους.
Ηταν στραβό το κλήμα…
Ο Οσκαρ Λαφοντέν έφυγε από το Die Linke, του οποίου υπήρξε συνιδρυτής. Για να εξομολογηθούμε την αμαρτία μας, εμείς νομίζαμε ότι έχει ήδη φύγει, γιατί έκανε διάφορες δηλώσεις και στις εκλογές δεν είχε συμμετάσχει. Και βέβαια, δε θα πάρουμε στα σοβαρά τον ισχυρισμό του γηραιού σοσιαλδημοκράτη, ότι αποχώρησε γιατί «η σημερινή Αριστερά έχει εγκαταλείψει το στόχο της οικοδόμησης μιας αριστερής εναλλακτικής στις πολιτικές της κοινωνικής ανασφάλειας και ανισότητας». Εκείνο που βλέπουμε είναι η… απροθυμία των συριζαίων να κάνουν οποιαδήποτε αναφορά στο Die Linke και στα άλλα αποτυχημένα μαγαζιά (π.χ. Podemos). Κανονική σοσιαλδημοκρατία και ξερό ψωμί είναι πια ο διεθνής προσανατολισμός του ΣΥΡΙΖΑ.
Τι τα σκαλίζετε;
Μετά από τις απαγορεύσεις διάσημων ρώσων καλλιτεχνών, όπως η Νετρέμπκο και ο Γκεργκίεφ, κάποιοι «λίμπεραλς» στη Δύση άρχισαν να σκαλίζουν ιστορίες του παρελθόντος. Η σοπράνο Ελίζαμπεθ Σβάρτσκοπφ, για παράδειγμα, ήταν η αγαπημένη του Χίτλερ. Επαιζε σε προπαγανδιστικά φιλμάκια του Γκέμπελς και έδινε ρεσιτάλ για τα Waffen SS στο Ανατολικό Μέτωπο (για να εμπνέονται προφανώς για τα μαζικά εγκλήματα εναντίον εβραίων, Ρώσων, Ουκρανών, Λευκορώσων). Ο μαέστρος Χέρμπερτ φον Κάραγιαν, μέλος του Ναζιστικού Κόμματος από το 1933, σχεδόν πάντοτε άνοιγε τις συναυλίες του με τον εθνικό ύμνο των ναζί Horst Wessel Lied. Οι αντίπαλοί του τον αποκαλούσαν «ο συνταγματάρχης των SS φον Κάραγιαν». Μετά τον πόλεμο, τους πήραν οι Αμερικάνοι, τους ξέπλυναν και τους έκαναν σύμβολα ενάντια στον «σοβιετικό ολοκληρωτισμό». Και δεν ήταν οι μόνοι.