Οι πρώτοι διδάξαντες
«Αυτό που διάφορες τηλεπερσόνες ντύθηκαν πρόσφυγες, ποιους βοηθάει; Σίγουρα το περιοδικό κ τα πρόσωπα που ποζάρουν. Τους πρόσφυγες όμως, όχι…», έγραψε ο Δημήτρης Παπαδημούλης στο twitter. Επισπεύδων όπως πάντοτε, με παρεμβάσεις επί παντός του επιστητού, για να βρίσκεται διαρκώς στην επικαιρότητα, είπε κι αυτός την παπάρα του για το εξώφυλλο του Down Town με τις τηλεπερσόνες που ντύθηκαν πρόσφυγες με σωσίβια, μαντίλες και όλα τα συναφή. Ατύχησε και πάλι ο «πολύς» Παπαδημούλης. Διότι σε χρόνο ρεκόρ το Διαδίκτυο γέμισε από την παραπάνω φωτογραφία, που δεν τραβήχτηκε σε χρόνο σημαντικά προγενέστερο.
Ο υπουργός Γιάννης Μουζάλας, η πρόεδρος της Ιταλικής Βουλής Λάουρα Μποντλίνι και ο α' αντιπρόεδρος της Ελληνικής Βουλής Τάσος Κουράκης επισκέφτηκαν στις 14 Φλεβάρη τη Σκάλα Συκαμνιάς στη Λέσβο, έριξαν πάνω τους από ένα σωσίβιο (δεν τα έδεσαν καν, τα φόρεσαν λες και φορούσαν γιλέκα γνωστού οίκου μόδας) και ποζάρισαν στο φακό. Θεωρούμε βέβαιο πως από αυτή τη φωτογραφία εμπνεύστηκε το εξώφυλλό του το lifestyle περιοδικό. Γιατί ο Κουράκης με τον Μουζάλα και την Ιταλίδα και όχι μερικές τηλεπερσόνες στο δικό μας εξώφυλλο, ήταν η απλή σκέψη που έκαναν οι «κιτρινιάρηδες» δημοσιογράφοι. Και να μην ξεχνάμε πως το δρόμο για το «είμαστε όλοι πρόσφυγες» τον έδειξε στον κάθε καραγκιόζη ο γνωστός κινέζος εικαστικός που άπλωσε τα πατσοκοίλια του σε μια χαλικόστρωτη παραλία της Λέσβου και φωτογραφίστηκε παριστάνοντας τον πνιγμένο μικρούλη Αϊλάν.
Απατημένη ερωμένη
Ο Τουσκ είναι πρόεδρος της ΕΕ, ο Τσίπρας πρωθυπουργός μιας χώρας μέλους της ΕΕ, και το twitter -απ’ όσο γνωρίζουμε- δεν εντάσσεται στα εργαλεία μέσω των οποίων ασκούνται οι θεσμικές λειτουργίες της ΕΕ. Επομένως, ο Τσίπρας παριστάνει την απατημένη ερωμένη για λόγους εσωτερικής κατανάλωσης, ενώ ο κυνικός Τουσκ αποκάλυψε πως ό,τι γίνεται από βαλκανικές χώρες έχει την έγκριση και τη σιωπηλή ενθάρρυνση της Γερμανίας, της οποίας υπάλληλος είναι ο Τουσκ.
Πονάνε τα παλικάρια;
Αν το μετέδιδε καμιά γαλλική εφημερίδα, θα γελούσαν και τα τερατόμορφα αετώματα της «Νοτρ Νταμ». Ιδιαίτερα με την αναφορά περί «καθεστωτικών αντιλήψεων», τις οποίες έχει ο Τσίπρας (καμιά αντίρρηση), αλλά δεν έχουν οι σοσιαλδημοκράτες και ιδιαίτερα οι κυβερνώντες σοσιαλδημοκράτες (εδώ γελάνε). Αν κάποιος σύμβουλος του Ελιζέ έθετε τη δήλωση υπόψη του Ολάντ, αυτός θα ρωτούσε «κες κε σε Μανιατίς» κι αφού έπαιρνε απάντηση, είτε θα έσκαγε στα γέλια είτε θα μπινελίκωνε τον σύμβουλο που τον απασχολεί με τρίχες (η αντίδραση ανάλογα με τη διάθεσή του εκείνη τη στιγμή).
Οι εκπεσόντες πασόκοι πονάνε που ο Ολάντ κάλεσε στο Παρίσι τον Τσίπρα και όχι τη Φώφη. Κι ο πόνος τους θολώνει το νου. Γιατί, ρε Μανιάτη, δεν τον βγάζουν έτσι τον καημό τους οι πολιτικοί. Προσπαθήσατε να το αποτρέψετε, αλλά για τον Ολάντ, τον Ρέντσι και τους άλλους σοσιαλδημοκράτες της Ευρώπης στην Ελλάδα υπάρχει ΣΥΡΙΖΑ και Τσίπρας. Για να ξανακαλέσουν εσάς σε τέτοιες συσκέψεις, θα πρέπει πρώτα να φύγετε από το 4%.
Πόντιοι Πιλάτοι
Φτηνιάρης και αλαζόνας
Κολυμπώντας στην αλαζονεία του και θεωρώντας ότι η πολιτική σ’ αυτό το επίπεδο μπορεί να ασκηθεί με τον τρόπο που οργάνωνε συνδικαλιστικές ίντριγκες όταν ήταν εν ενεργεία δικαστικός, ο Παπαγγελόπουλος πιάστηκε στη φάκα. Πρώτα κάλυψε την Τσατάνη και μετά την είδε να τον «δίνει» στεγνά. Απέδειξε, τελικά, ότι είναι πολύ φτηνιάρης, πολύ λίγος για το πόστο που του ανέθεσαν οι Τσίπρας-Παππάς.
Θα πέσει γέλιο
Ολ' αυτά, πάντως, δεν πτοούν τους μιντιάρχες που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τον Λεβέντη σαν έναν σοβαρό (άντε, λίγο ιδιόρρυθμο) αστό πολιτικό, του οποίου το εκλογικό ποσοστό πρέπει να αυξηθεί.
Διορισμός με νόημα
Φυσικά, ξέσπασε σάλος με άρωμα σκανδαλολογίας. Σάλος τον οποίο πυροδότησε η Ραχήλ Μακρή (τέως ΝΔ, τέως ΑΝΕΛ, τέως ΣΥΡΙΖΑ, νυν ΛΑΕ), που έγραψε και τα εξής σιβυλλικά στο facebook: «Α ναι, όποιος ξέρει τον επιχειρηματία που κρύβεται πίσω από την εφημερίδα να μας πει εάν είναι ο ίδιος που πήρε ζεστά και μετρητά εκατομμύρια για εργάκι από τον ίδιο υπουργό που σχετίζεται με τον παπαγάλο». Αλλοι έγραψαν ότι ο Χριστοφορίδης είναι ο «Γιώργος», που ο Δημήτρης (Τράκης για τους οπαδούς του ΠΑΟ) Γιαννακόπουλος ζητούσε από τον Καμμένο να διοριστεί υφυπουργός, αλλά ο Καμμένος δεν μπόρεσε (ή δε θέλησε) να τον μπάσει στην κυβέρνηση, με αποτέλεσμα να γίνει μαλλιοκούβαρα με τον «εκρηκτικό» επιχειρηματία.
Ενδεχομένως να γραφτούν και άλλα τις επόμενες μέρες, όμως εμείς θέλουμε να θέσουμε το ζήτημα διαφορετικά. Γιατί το επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου χρειάζεται τις υπηρεσίες του εν λόγω δημοσιογράφου και τον εντάσσει στο δυναμικό του, «στερώντας» τον από μια φιλοκυβερνητική φυλλάδα; Και να πεις ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δε διαθέτει δημοσιογράφους με εμπειρία! Γιατί έναντι όλων αυτών επέλεξε τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο, με το συγκεκριμένο προφίλ, και εν γνώσει του σάλου που θα ξεσπούσε από το διορισμό του; Στο σκοτεινό κόσμο του Τσίπρα και του Παππά είναι πάρα πολλά αυτά που δε γνωρίζουμε και επί των οποίων μπορούν να γίνουν εικασίες και να οικοδομηθούν σενάρια, με μεγάλη ή μικρή επαφή με την πραγματικότητα.
ΥΓ. Από τα πρωτοσέλιδα του «Χωνιού» ξεχωρίζουμε εκείνο της Κυριακής 25 Αυγούστου του 2015, με τον… πρωτότυπο τίτλο: «Αυτοδύναμος Τσίπρας – Παντοδύναμος Καμμένος!».
Απόγονοι των ναζί
Το συγκεκριμένο καλλιτεχνικό συγκρότημα είναι κάτι σαν τα μπαλέτα «Μπαλσόι» ή «Κίροφ» ή το «Θέατρο Τέχνης» της Μόσχας: ένα ακαδημαϊκό καλλιτεχνικό συγκρότημα. Ομως, για τους απογόνους των ναζί που κυβερνούν τη σημερινή Εσθονία -χώρα μέλος της ΕΕ, μην το ξεχνάμε- αυτά είναι ψιλά γράμματα. Απαγόρευσε για δεύτερη φορά περιοδεία της Κολλεκτίβας «Αλεξαντρόφ» στην Εσθονία, διότι η χορωδία ανήκει στο ρωσικό υπουργείο Αμυνας και οι διμερείς αμυντικές σχέσεις Εσθονίας-Ρωσίας έχουν διακοπεί!
Δεν μας προξενεί καμιά εντύπωση. Δραττόμεθα απλώς της ευκαιρίας να συστήσουμε μια ακρόαση του διασημότερου ίσως τραγουδιού της Κολλεκτίβας «Αλεξαντρόφ»: Ιερός Πόλεμος! Πληκτρολογήστε «Sacred war» στο youtube και απολαύστε το ριγώντας!
ΥΓ. Το τραγούδι αυτό πρωτοπαρουσιάστηκε στις 26 Ιούνη του 1941 στο σιδηροδρομικό σταθμό της Μόσχας, λίγο πριν η κολλεκτίβα επιβιβαστεί στο τρένο για το μέτωπο.