δεν έχει τέλος η ύπνωση;
Λάβαμε μηνύματα διαμαρτυρίας συντρόφων τινών, επειδή ο εθνο-Σωτήριος Τσιόδρας απουσιάζει από τις ενημερώσεις και την ΕΗΔ (Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση, οι μη αρνητές στράτευσης τη γνωρίζουν) της Κυριακής για τον κορονοϊό. Επιπολαιότης εκ μέρους των συντρόφων, που ξεχνούν ότι ένας ιεροψάλτης είναι βαθιά θρησκευόμενο άτομο και ως εκ τούτου την εβδόμη ημέρα αναπαύεται όπως και ο δημιουργός του. Οσο δε για το ψάλλειν και αν αυτό παραβιάζει τη θεόθεν κυριακάτικη ανάπαυση, επειδή εκεί υπάρχει κουκουλωμένη σύγχυση στα μυαλά (τι γελάτε ρε;) του ποιμνίου, μπορούν να αποταθούν στον Τζερόνιμο ή όπου αλλού έχουν τις θέσφατες (θες; Φά'τες) απαντήσεις.
χωρίς την «ενημέρωση», χωρίς τις εντολές τους
με τι καρδιά θ' αφήσουν τους ιθαγενείς μονάχους
και αναβαθμισμένοι θα γυρίσουν στις φωλιές τους;
«Η διαπαιδαγώγηση αποτελεί ένα από τα βασικά κεντρικά καθήκοντα για την ΚΝΕ, που απορρέει από τον ίδιο το χαρακτήρα της σαν επαναστατικής οργάνωσης της ελληνικής νεολαίας» («Τα καθήκοντα του καλού Κνίτη», 1977).
Αν κάποιος έχει καμιά νέα διακήρυξη ή έστω οποιαδήποτε νέα από το αντιεμβολιαστικό κίνημα, ας τα στείλει τα στυλ ή στη στήλη. Οχι, για το κίνημα της επίπεδης Γης δεν ενδιαφερόμαστε. Πολλώ δε για τους πωλητικούς τηλεπλασιέ σχετικών «βιβλίων».
αφού επιτρέπεται ξανά του Μανιτού η λατρεία.
Δεν χρειάζεται να πούμε ότι η στήλη θρηνεί για τις επιπτώσεις της καραντίνας στην «οικονομία» και στις τσέπες του ταλαιπωρημένου ελληνικού κεφαλαίου, μα πιο πολύ τη συντάραξε το γεγονός ότι από τους δεκατρείς σταθμούς διοδίων στην Εγνατία χάθηκε το 65% των εσόδων από τα μέσα του Μάρτη ως τα μέσα του Μάη. Κι αυτό διότι η πελατεία μειώθηκε αισθητά αφού χάθηκε ακόμα κι αυτό το «laissez passer – laissez faire» της (αστικής) γαλλικής επανάστασης. Ω τέμπορα, ω μόρτες.
«Με την εκμετάλλευση της παγκόσμιας αγοράς, η αστική τάξη διαμόρφωσε κοσμοπολίτικα την παραγωγή και την κατανάλωση όλων των χωρών. Προς μεγάλη λύπη των αντιδραστικών, αφαίρεσε το εθνικό έδαφος κάτω από τα πόδια της βιομηχανίας (…) Στη θέση της παλιάς τοπικής και εθνικής αυτάρκειας και αποκλειστικότητας, μπαίνει μια ολόπλευρη συναλλαγή, μια ολόπλευρη αλληλεξάρτηση των εθνών. Κι αυτό που γίνεται στην υλική παραγωγή γίνεται και στην πνευματική παραγωγή» (Karl Marx, Friedrich Engels – «Κομμουνιστικό μανιφέστο»).
με όλους τους απίθανους παλιούς αλλά και νέους
που άλλους επιστράτευσαν λόγω των συνθηκώνε
κι άλλοι ευκαιρία βρήκανε να βγούνε για να πούνε
καθένας το κοντό, μακρύ, μεγάλο και μικρό του
για να κυλάει ο καιρός καθώς κουτρουβαλάμε
ξυπνώντας πιο αδύναμοι, πιο λίγοι, πιο χαμένοι.
Η Κοκκινοσκουφίτσα δεν ντρέπεται να παραδεχτεί ενώπιόν σας ότι καπνίζει αρειμανίως, συνεχίζοντας απαρασάλευτα αυτή την τριτοκοσμική συνήθεια που φήμες μάλιστα τη φέρνουν και ως προστάτιδα από τον κορονοϊό. Επίσης, δεν την ενοχλεί ο χαρακτηρισμός «αρειμάνιος» που προέρχεται από τον Αριμάν, θεό του κακού στον ζωροαστρισμό. Φαντάζεστε να παίρναμε τον χαρακτηρισμό από τον σοφό εκ Πριήνης Βία και να καπνίζαμε βιαίως; Η -ακόμα χειρότερα- να τον παίρναμε από τον αριστοτελικό φιλόσοφο του 2ου π.Χ. αιώνα Αγαθαρχίδη και να καπνίζαμε αγαθαρχιδίως; Καλά είμαστε κι έτσι λοιπόν, την υγειά μας να ‘χουμε να καπνίζουμε, για να μπορούμε ν’ ασχοληθούμε και με τα κρούσματα των άλλοτε χοίρων της γρίπης και νυν κορωνών του νέου ιού, που αγρυπνούν μηχανευόμενοι τις συμφορές του μέλλοντος.
«Οι φτωχοί, πάντοτε εξαθλιωμένοι, πάντοτε υποδουλωμένοι και πάντοτε καταπιεσμένοι, δεν μπορούν ποτέ να βελτιώσουν την κατάστασή τους με ειρηνικά μέσα» (Jean-Paul Marat).
Κοκκινοσκουφίτσα