Γράφαμε στις αρχές της εβδομάδας, απ’ αφορμή το πρωτοχρονιάτικο σόου του Μπακογιάννη με τις «Ρουβίτσες», ότι η εγχώρια Δεξιά, άξεστη, απολίτιστη (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων), ταυτισμένη με ό,τι πιο παρακμιακό υπάρχει στη λεγόμενη ποπ κουλτούρα (καμιά σχέση με τη λαϊκότητα), μας έχει προσφέρει άφθονα δείγματα του πολιτιστικού της επιπέδου.
Δείτε κι αυτή τη φωτογραφία, που μας έστειλε συντρόφισσα.
Οι αστοί πολιτικοί συνηθίζουν τις μέρες των γιορτών να επισκεφτούν χώρους που εργάζονται. Τους επιλέγουν προσεκτικά, ώστε η επιλογή του χώρου να περιέχει τον πιο θετικό συμβολισμό, προκειμένου αυτός ο συμβολισμός να βοηθήσει τη δική τους εικόνα, να ενισχύσει το πολιτικό τους προφίλ. Δουλειά που ρυθμίζουν οι περιβόητοι image maker, που κάθε ηγετικό επιτελείο κόμματος εξουσίας μισθώνει. Δεν είναι τυχαίο ότι Μητσοτάκης και Τσίπρας επισκέφτηκαν την Πρωτοχρονιά νοσοκομεία. Ηταν ο πιο θετικός συμβολισμός για την ενίσχυση της εικόνας τους, που θα μπορούσαν να επιλέξουν στη σημερινή συγκυρία.
Η αποτυχούσα στις τελευταίες εκλογές υποψήφια της ΝΔ, όμως, κανόνισε παραμονή πρωτοχρονιάς, νυχτιάτικα, να πάει να φωτογραφιστεί με τα ΜΑΤάδες κάπου στη Θεσσαλονίκη! Αφησε και… επεξηγηματικό μήνυμα δίπλα στην ανατριχιαστική (από κάθε άποψη) φωτογραφία. Οι ευχές της απευθύνθηκαν «ειδικά στα σώματα ασφαλείας». Αυτά μας… προστατεύουν. Οχι οι γιατροί και οι νοσηλευτές, ας πούμε, που πασχίζουν να σώσουν ζωές στα νοσοκομεία, αλλά οι ΜΑΤάδες που σταλίζουν (με την έννοια που έχει ο όρος στην παραδοσιακή γλώσσα των κτηνοτρόφων) μέσα στις κλούβες, για να τους βλέπει ο κόσμος και να φοβάται.
Απολύτως λογική στάση, θα λέγαμε, για μια πολιτευτή που εμφανίζεται σαν… ο θηλυκός Μπογδάνος της Θεσσαλονίκης και η οποία στο επίσημο βιογραφικό της περιλαμβάνει κεφάλαιο με τον τίτλο «Οικογένεια – Πατρίδα – Θρησκεία». Το τρίπτυχο της χούντας δηλαδή. Βεβαίως, η εν λόγω έχει γίνει διάσημη από τις… διατριβές της περί… γυναικείας τριχοφυϊας, κυτταρίτιδας και άλλων συναφών… φλεγόντων ζητημάτων, καθώς και από τις αντιδραστικές σεξιστικές απόψεις της, που έχουν κατά καιρούς προκαλέσει εκρήξεις οργής στον κόσμο των «κοινωνικών δικτύων».
Προφανώς τις απολαμβάνει αυτές τις εκρήξεις οργής, γιατί την κάνουν γνωστή (από παντελώς άγνωστη) και της δίνουν πόντους στο εκλογικό ακροατήριο του «πατρίς-θρησκεία-οικογένεια». Η ίδια η νυχτερινή φωτογράφιση με τους ΜΑΤάδες υπακούει σ’ αυτόν τον σχεδιασμό, συνδυάζοντας το dress code των πάρτι της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ (τις αφίσες της είχε καταθέσει παλαιότερα στη Βουλή ο Θανάσης Παφίλης) με το δόγμα «νόμος και τάξη». Υπάρχει, βεβαίως, μια… μικρή παράβαση του νόμου (η κυρία πολιτευτής δεν φοράει μάσκα!), όμως επιβαλλόταν εκ των πραγμάτων: δεν είναι ο Μητσοτάκης ή ο Τσίπρας, που είναι εξίσου αναγνωρίσιμοι με ή χωρίς μάσκα. Είναι μια άγνωστη που πασχίζει να γίνει γνωστή, οπότε πρέπει να «αποτυπωθεί» το πρόσωπό της. για να το μάθουν οι ψηφοφόροι. Για τον ίδιο λόγο έχει στριμωχτεί για να βγάλει μια φωτογραφία με τα γκεσέμια της Δεξιάς.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο, λοιπόν. Υπάρχει ένα μαύρο νήμα που συνδέει τα «party μωρή άρρωστη» της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με την ανάδειξη του Ρουβά από τον Μπακογιάννη σε… εθνικό σταρ (εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Λιγνάδης) και με την πολιτιστικά και πολιτικά αηδιαστική παρουσία των στάρλετ της δεξιάς πολιτικής.
ΥΓ. Για να είμαστε δίκαιοι δεν πρέπει να ξεχάσουμε τα κοινά γενέθλια που γιόρτασαν Καμμένος και Πολάκης στη βίλα του πρώτου, υπό τις… ιαχές του α(η)δού Σταμάτη Γονίδη, τη συνοδεία μπάντας του Στρατού. ‘Η τον επινίκιο γιορτασμό του Καμμένου με τον τότε Διόσκουρο του Τσίπρα, Νίκο Παππά, για την εκλογική νίκη του Σεπτέμβρη του 2015, υπό τα καψουροτράγουδα του Πλούταρχου, σε «πίστα» (έτσι λένε τώρα τα σκυλάδικα) της παραλιακής, που άνοιξε πριβέ γι’ αυτούς τους δύο, τις συζύγους τους και τους συνεργάτες τους. Ηταν οι ένδοξες εποχές που η παρακμιακή Ακροδεξιά βαφτιζόταν… δημοκρατικό Κέντρο, προκειμένου να μακροημερεύσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.