Την Παρασκευή 25/9 ανέβηκε στα social media του Σάκη Ρουβά, διαφήμιση της Mercedes με τον ίδιο να ποζάρει με το καινούριο μοντέλο πάνω στην προαύλιο χώρο του Ηρωδείου. Μετά το σχετικό θόρυβο που δημιουργήθηκε κυρίως από τα συριζαικά μέσα, σχετικά με το αν είχαν τηρηθεί τα προβλεπόμενα σε ό,τι αφορά την αδειοδότηση από το ΚΑΣ (Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο), η ανάρτηση «κατέβηκε» μετά από λίγες ώρες.
Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις σε όλα τα Μέσα και το υπουργείο Πολιτισμού, σε δελτίου Τύπου που εξέδωσε το απόγευμα της Κυριακής ανέφερε: «Σύμφωνα με την ενημέρωση των υπηρεσιών του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, η διαφήμιση της Mercedes με τον κ. Σ. Ρουβά δεν έτυχε σχετικής αδειοδότησης. Ως εκ τούτου, η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλεως Αθηνών θα εφαρμόσει τις προβλεπόμενες από τον Ν. 3028/2002 διατάξεις».
Εύλογα πάντως αναρωτιέται κανείς, πώς είναι δυνατόν χωρίς άδεια να ανέβεις με μια τζιπούρα στο προαύλιο του Ηρωδείου και να κάνεις επαγγελματική φωτογράφιση χωρίς να σε «ενοχλήσει» κανείς. Οταν είσαι ο κερκυραίος α(η)δός, χαϊδεμένο παιδί του μιντιακού συστήματος και της κυβέρνησης Μητσοτάκη, τα μέλη της οποίας διακρίνονται για το… πολιτιστικό τους επίπεδο, τα πράγματα γίνονται εύκολα. Για να το θέσουμε καλύτερα, μάλλον το υπουργείο ήξερε πολύ καλά για τη διαφήμιση και -αποθρασυμένο όπως είναι- δεν τήρησε ούτε τις απαραίτητες τυπικές διαδικασίες αδειοδότησης.
Σε ό,τι αφορά τα συριζοπαπαγαλάκια που «σκούζουν» από όταν βγήκε το θέμα και διαμαρτύρονται για την ξεφτίλα της χρησιμοποίησης του Ηρωδείου για διαφημιστικούς σκοπούς, θα τους θυμίσουμε ότι επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το Μάρτιο του 2018, το ΚΑΣ εξέδωσε ομόφωνη απόφαση για την πραγματοποίηση επίδειξης μόδας του Βασίλειου Κωστέτσου στον ίδιο χώρο. Εκτός αν το θέμα είναι μόνο τυπικό…