Στη δεκαετία του 1980, δυο παιδικοί φίλοι ξανασυναντιούνται στη Νέα Υόρκη. Ο ένας συγκατοικεί με μια μεγαλύτερή του γυναίκα. Οι τρεις θ’ αποτελέσουν ένα ανορθόδοξο ερωτικό τρίγωνο που θα καταλήξει σε κάτι περισσότερο: μια οικογένεια.
Η ταινία αποτελεί ένα σχόλιο πάνω στις σύγχρονες σχέσεις, ανατρέποντας τα στερεότυπα και υπογραμμίζοντας ότι για μια αληθινή οικογένεια αρκούν σχέσεις ειλικρίνειας και αγάπης. Οι Κόλιν Φαρέλ (θα τον δούμε στο μέλλον να υποδύεται τον Μέγα Αλέξανδρο), Ρόμπιν Ράιτ Πεν, Ντάλας Ρόμπερτς και Σίσι Σπέισεκ ερμηνεύουν τους βασικούς ρόλους, ενώ ο Μάικλ Μάγερ είναι γνωστός ως θεατρικός σκηνοθέτης.
YΓ: Ζητούμε συγνώμη, γιατί από δικό μας λάθος δεν υπήρξε την προηγούμενη εβδομάδα αναφορά στην ταινία του Νιλς Μιούλερ «Η δολοφονία του Ρίτσαρντ Νίξον». Πρόκειται για μια άλλη, όχι καλύτερη, εκδοχή της «Ξεχωριστής μέρας» του Τζόελ Σουμάχερ και περιγράφει έναν πωλητή επίπλων στις αρχές της δεκαετίας του ‘70, που καθώς αδυνατεί να επιβιώσει στην αμερικάνικη ανταγωνιστική κοινωνία και να ενσωματωθεί στο αμερικάνικο όνειρο, οδηγείται σταδιακά στην ατομική τρομοκρατία. Καλή στιγμή της ταινίας η προσπάθεια του ήρωα (καλή η ερμηνεία του Σον Πεν) να προσεγγίσει ανεπιτυχώς τους Μαύρους Πάνθηρες και η ατάκα «η δουλεία δεν έφυγε ποτέ από την Αμερική, απλώς άλλαξε όνομα: υπάλληλος».
Ελένη Σταματίου