Το άδειο αυτή την περίοδο θέατρο «Εμπρός», που εδώ και χρόνια λειτουργεί μη κερδοσκοπικά, υπό καθεστώς αυτοδιαχείρισης, ήταν ο σημερινός στόχος του Χρυσοχοΐδη. Αξημέρωτα ξαμόλησε τις ορδές του για να «αδειάσουν» ένα κτίριο που ήταν άδειο από κόσμο. Στην πραγματικότητα, για να το καταλάβουν, ώστε να μην μπορούν να επανέλθουν όσοι και όσες το χρησιμοποιούσαν όλα αυτά τα χρόνια ως χώρο καλλιτεχνικής έκφρασης.
Εκατοντάδες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις (θέατρο, χορός, μουσική, εικαστικά), διαλέξεις, συνελεύσεις, πολιτικές εκδηλώσεις είχαν γίνει από τότε που το εγκαταλελειμένο θέατρο άνοιξε ξανά τις πύλες του. Ολες οι προσπάθειες ανακατάληψης απέτυχαν. Ακόμα και θεσμικοί φορείς, όπως ο Δήμος Αθηναίων, αναγκάστηκαν να πάρουν (υποκριτικά έστω) θετική στάση απέναντι σε ένα χώρο καλλιτεχνικής δημιουργίας, που τον «κινούσαν» άτομα και σχήματα έξω από την «πιάτσα» της τέχνης-εμπόριο.
Ομως το ΤΑΙΠΕΔ θέλει το κτίριο για να το ρίξει σε άλλη «πιάτσα», αυτή του real estate, που κάνει επενδύσεις με… ορίζοντα στην ευρύτερη περιοχή του ιστορικού κέντρου της Αθήνας. Και οι ορδές του Χρυσοχοΐδη ανέλαβαν να ανοίξουν το δρόμο στις μπίζνες του real estate, φράζοντας το δρόμο στην καλλιτεχνική δημιουργία κάποιων από τους «φτωχούς», τους «εκτός των τειχών».