Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Σαν σήμερα 24 Αυγούστου
  • Λουκέτο σε άλλες 133 σχολικές μονάδες
  • Τα παλαιστινιακά όπλα στον Λίβανο και η ξεφτίλα του Μαχμούντ Αμπάς
  • Αγγλία και Γαλλία στήριζαν τον Χίτλερ, με την ελπίδα ότι θα επιτεθεί στη Σοβιετική Ενωση
  • Σαν σήμερα 23 Αυγούστου
  • Σιωναζιστικός στρατός: Εφτιαξε βίντεο μαϊμού για να καλύψει την ξεφτίλα του από τους μαχητές Αλ-Κασάμ
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Πολιτική»Οι γκεμπελίσκοι έπιασαν δουλειά για να καλύψουν τον Μητσοτάκη
Πολιτική

Οι γκεμπελίσκοι έπιασαν δουλειά για να καλύψουν τον Μητσοτάκη

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr2 Μαρ 2023, 18:53

Ο ίδιος ο Μητσοτάκης έδωσε τη γραμμή στο χθεσινοβραδινό διάγγελμά του: «Ολα δείχνουν πως το δράμα οφείλεται, δυστυχώς, κυρίως σε τραγικό ανθρώπινο λάθος»! Οι γκεμπελίσκοι, όμως, είχαν πιάσει δουλειά από το μεσημέρι. Είχαν πάρει τη γραμμή από το μέγαρο Μαξίμου και την «εκλαΐκευαν», ο καθένας και η καθεμιά ανάλογα με το στιλ του/της.

Ο στόχος προφανής: για όλα ευθύνεται ο σταθμάρχης υπηρεσίας της Λάρισας. Δεν είναι βλάκες, βέβαια, γι’ αυτό και προσέθεταν και μερικά πράγματα για τις ελλείψεις ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, για τις καταγγελίες των συνδικαλιστών κτλ. Κι αμέσως επέστρεφαν στο λάθος του σταθμάρχη. Γνωρίζουν τους κανόνες του φασίζοντος λαϊκισμού: πες, πες, θα σφηνώσεις στο μυαλό των πιο καθυστερημένων στοιχείων της κοινωνίας πως μπορεί το δίκτυο να είναι μπάχαλο, όμως τίποτα δε θα είχε γίνει αν ο σταθμάρχης έκανε σωστά τη δουλειά του. Κι αρχίζουν μετά οι χαρακτηρισμοί για τον τέτοιον, τον πάντοιο κτλ. κτλ.

Η κυβέρνηση φρόντισε να διαρρεύσει ένα ηχητικό από τη συνομιλία σταθμάρχη-μηχανοδηγού (χωρίς να ξέρουμε αν είναι πλήρες) και οι γκεμπελίσκοι έπιασαν δουλειά, λέγοντας τα πιο τερατώδη ψέματα. Ο Χατζηνικολάου, στη χτεσινοβραδινή εκπομπή του στον ΑΝΤ1, έβαλε να παίξει δυο φορές το ηχητικό. Και μετά, παρέα με τον Δελατόλα και την Πυργιώτη, έβγαλαν πόρισμα: «Ο σταθμάρχης είπε στον μηχανοδηγό να περάσει με κόκκινο»! Λες και οι σηματοδότες στους σιδηροδρομικούς σταθμούς είναι σαν τα φανάρια στους δρόμους των πόλεων!

Και καλά, ο σταθμάρχης είπε στον μηχανοδηγό «να περάσει με κόκκινο», ο μηχανοδηγός γιατί δεν του είπε «ρε Βασίλη, με κόκκινο θα περάσω;»; Και οι δυο «άσχετοι», «αδιάφοροι», «καραπουτσαριό»; Και ο μηχανοδηγός, που θα ήξερε ότι παίζει τη ζωή του; Ο συγκεκριμένος εργαζόμενος σκοτώθηκε και δεν αποκλείεται στο τέλος να του ρίξουν και μερίδιο συνυπευθυνότητας, όπως έκαναν με τους νεκρούς στο Μάτι.

Τι αποδείχτηκε; Οτι τα φανάρια είναι χαλασμένα και ανάβουν μόνο κόκκινο ή μένουν σβηστά! Το κόκκινο είναι το σήμα για να περάσει η αμαξοστοιχία. Και βέβαια, ο σταθμάρχης δεν ήξερε αν στη γραμμή κατέβαινε άλλο τρένο αντίστροφα. Δεν μπορούσε να ξέρει.

Θα μπορούσαν να σταθούν στο γεγονός ότι ο σταθμάρχης έστειλε το τρένο στη γραμμή καθόδου, αντί για τη γραμμή ανόδου. Αυτοί, όμως, επέλεξαν να παίξουν με το κόκκινο φανάρι, ποντάροντας στην εμπειρία που έχει ο κόσμος από τα οδικά φανάρια, για να περάσουν την άποψη ότι «για όλα φταίει ο σταθμάρχης».

Εκανε, όντως, λάθος ο σταθμάρχης, ξεχνώντας να γυρίσει το κλειδί; Ετσι λένε. Γιατί δεν αντέδρασε ο μηχανοδηγός; Γιατί ήξερε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό. Είτε λόγω βλάβης στη γραμμή είτε λόγω προγραμματισμένης συντήρησης, συχνά οι συρμοί οδηγούνται στην αντίστροφη γραμμή. Το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι οδικό δίκτυο όπου ισχύει το «οδηγείτε δεξιά». Είναι ένα κλειστό δίκτυο, οι γραμμές του οποίου μπορούν να λειτουργήσουν και αντίστροφα, εφόσον εξασφαλίζεται ότι δεν έρχεται άλλος συρμός από την αντίστροφη κατεύθυνση.

Ο μηχανοδηγός πήρε την αντίστροφη γραμμή, όπως του υπέδειξε ο σταθμάρχης, γιατί ήξερε και κάτι ακόμη: ότι στο κανονικό σιδηροδρομικό ρεύμα προς Θεσσαλονίκη υπήρχε προηγουμένως βλάβη (κοπή καλωδίου ηλεκτροδότησης). Ο συρμός του είχε ήδη καθυστερήσει να αναχωρήσει, ενώ νωρίτερα η εταιρία είχε ανακοινώσει καθυστέρηση δρομολογίων και ακύρωση τμήματος του δρομολογίου (από Παλαιοφάρσαλο μέχρι Θεσσαλονίκη).

Είχε αποκατασταθεί η βλάβη στη γραμμή ανόδου προς Θεσσαλονίκη ή η γραμμή εξακολουθούσε να λειτουργεί ως μονή; Τι λέει ο σταθμάρχης της Λάρισας, στον οποίο φορτώνουν τα πάντα; Δεν ξέρουμε τι λέει, ξέρουμε μόνο αυτά που διαρρέουν σκόπιμα. Τι λέει ο σταθμάρχης του επόμενου σταθμού (προς Θεσσαλονίκη) από τον οποίο είχε περάσει ο εμπορικός συρμός που κατευθυνόταν προς Αθήνα; Ειδοποίησε τη Λάρισα ή όχι; Τι λένε οι υπεύθυνοι βάρδιας της Hellenic Train, που παρακολουθούν την κίνηση των τρένων της εταιρίας; Γιατί έχουν εξαφανιστεί; Εξέτασε την υπόθεση κάποιος πραγματογνώμονας ειδικός στα θέματα των σιδηροδρόμων ή παρέστησαν τους πραγματογνώμονες οι τροχόμπατσοι της Λάρισας; Αυτοί πήραν εντολή να συλλάβουν τον σταθμάρχη, να κάνουν προανάκριση μέσα σε λίγες ώρες και να τον στείλουν στον εισαγγελέα με κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος. Μόνο τον σταθμάρχη, κανέναν άλλο.

Ολα αυτά είναι κρίσιμα ερωτήματα προκειμένου να βγει το όποιο συμπέρασμα. Ομως, με εντολή Μητσοτάκη, ο δημοσιοκαφρικός εσμός μετατράπηκε σε πραγματογνώμονα, προανακριτή και εισαγγελέα ταυτόχρονα και έδειξε με το δάχτυλο τον μεγάλο ένοχο: τον σταθμάρχη. Βγάζουν αποσπάσματα από τη δικογραφία, που δεν ξέρουμε αν είναι πραγματικά, αλλά σίγουρα έχουν κάνει κοπτοραπτική, έτσι που να σφηνώνουν στο μυαλό πως ο σταθμάρχης φταίει και πως οι ευθύνες των υπόλοιπων είναι δευτερεύουσες. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν ακούγεται τίποτα για κυβερνητικές ευθύνες ή για ευθύνες των διοικούντων του ΟΣΕ, που τους διόρισε η κυβέρνηση.

Δεν προσπαθούμε να υπερασπιστούμε τον σταθμάρχη (το βαθμό της ευθύνης του δεν είμαστε σε θέση να τον γνωρίζουμε), όμως δεν μπορούμε να δεχτούμε να μας τον πετούν για να τον λιθοβολήσουμε, με τις πρώτες λίθους να τις πετούν προκλητικά οι πραγματικοί ένοχοι. Δεν μπορούμε να δεχτούμε πως εν έτει 2023 ο κάθε σταθμάρχης είναι ένας μικρός θεός που αποφασίζει για τη ζωή εκατοντάδων ανθρώπων. Οποιος μπαίνει στο τρένο για να ταξιδέψει και όποιος εργάζεται στα τρένα δεν πάει σε πόλεμο, για ν’ αποφασίζει ο σταθμάρχης-στρατηγός αν θα ζήσει ή θα πεθάνει.

Αν δεχτούμε αυτή τη λογική, τότε ένας σταθμάρχης θα έπρεπε να παίρνει μισθό μεγαλύτερο από εν ενεργεία στρατηγό, γιατί ο στρατηγός διατάζει εν καιρώ ειρήνης, ενώ ο σταθμάρχης διαχειρίζεται καθημερινά καταστάσεις πολέμου.

Αν δεχτούμε αυτή τη λογική, τότε εγκληματίες είναι αυτοί που έχουν δώσει τέτοιες εξουσίες σ’ ένα σταθμάρχη. Οχι τον συγκεκριμένο, αλλά σε οποιονδήποτε σταθμάρχη. Και που, επιπλέον, έβαλαν τον συγκεκριμένο σταθμάρχη, με μόλις ένα μήνα πρακτικής εμπειρίας, μόνο του στο καίριο πόστο της Λάρισας. Εφόσον το σύστημα δουλεύει «χειροκίνητα», σε κάθε πόστο, σε κάθε βάρδια έπρεπε να είναι δύο σταθμάρχες, για να υπάρχει ένας στοιχειώδης έλεγχος προς αποφυγή χοντρού λάθους. Πόσω μάλλον όταν ο ένας είναι ακόμη μικρής εμπειρίας σ’ αυτή την τόσο κρίσιμη δουλειά.

Από χθες το μεσημέρι χτίζεται μεθοδικά η ψεύτικη εικόνα του «μοναδικού φταίχτη». Προσέξτε τον Πρετεντέρη, στη στήλη του στα σημερινά «Νέα» (οι εμφάσεις δικές μας): «Ολες οι μαρτυρίες συγκλίνουν ότι είναι τελικά ένα ανθρώπινο λάθος που έστειλε τόσο κόσμο στα νοσοκομεία και στο νεκροταφείο (…) Αν πέραν του “ανθρώπινου λάθους“ υπήρξε και αστοχία των συστημάτων ασφαλείας (εφόσον υπήρχαν τέτοια…) θα μας το πουν οι ειδικοί που ασφαλώς θα διερευνήσουν σε τεχνικό επίπεδο τα αίτια και τις συνθήκες του δυστυχήματος. Χωρίς πολλές κουβέντες, ελπίζω. Διότι με αυτό δεδομένο το ερώτημα που τίθεται δεν είναι μόνο το προφανές “ποιος και τι φταίει“ που φαίνεται να έχει περίπου απαντηθεί αλλά αν το δυστύχημα θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί με κάποιον τρόπο. (…) είναι ίσως άκομψη η σπουδή διαφόρων συνδικαλιστών να δημιουργήσουν ακροατήριο για τα όποια θεμιτά αιτήματά τους. Δεν είναι της στιγμής. Και δεν τους κολακεύει».

Ο σταθμάρχης φταίει σίγουρα και για τα υπόλοιπα θα μας πουν οι ειδικοί… εν ευθέτω χρόνο. Και κακώς μιλούν οι συνδικαλιστές για τις εγκληματικές ευθύνες του κράτους!

Πιο θρασύς ο Παπαχρήστος (του Συγκροτήματος Μαρινάκη κι αυτός), απλώνει τις ευθύνες, για να συμπεριλάβει και τους συνδικαλιστές που είχαν προειδοποιήσει: «Συμφέροντα, λαμογιές, ανίκανοι υπουργοί και εκβιαστές εργατοπατέρες συνέπηξαν ένα άτυπο μέτωπο ενάντια σε κάθε πρόοδο των σιδηροδρόμων». Ολοι μαζί στο ίδιο τσουβάλι της συνυπευθυνότητας. Λες και τον ΟΣΕ διοικούν οι συνδικαλιστές.

Ηταν οι συνδικαλιστές «ενάντια στην πρόοδο των σιδηροδρόμων»; Ναι, σύμφωνα με τον Παπαχρήστο, «διότι ο εκσυγχρονισμός θα στείλει τον κλειδούχο δημόσιο υπάλληλο σπίτι του, να έχει όλη την άνεση να πλακώνεται με τη γυναίκα του ή την γκόμενά του. Κι αυτό δεν το θέλει ο εργατοπατέρας. Διότι αν ο κλειδούχος πάει σπίτι του εξαιτίας του εκσυγχρονισμού του δικτύου, ποιος θα τον ψηφίζει μετά; Οι φωτεινοί σηματοδότες ή οι μπάρες των διασταυρώσεων;».

Οι γραφειοκράτες συνδικαλιστές φώναζαν να γίνει ο απαραίτητος εκσυγχρονισμός, να λειτουργήσει σύστημα ασφάλειας (διότι έπαιζαν και οι συνάδελφοί τους τη ζωή τους κορόνα-γράμματα) και ο Παπαχρήστος τους χρεώνει το αντίθετο! Ετσι, για να ακυρώσει τις καταγγελίες τους, που γίνονταν διαρκώς εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο (ίσως και νωρίτερα).

Βγαίνει και από… αριστερά ο Παπαχρήστος: «Εστειλαν λέει ένα έγγραφο στις 7 Φεβρουαρίου με το οποίο προειδοποιούσαν για «το ατύχημα που έρχεται». Και τώρα αισθάνονται δικαιωμένοι για τις προειδοποιήσεις. Ναι αλλά στο μεταξύ χάθηκαν καμιά 40αριά άνθρωποι και καμιά 100αριά είναι στα νοσοκομεία. Γιατί, ρε κύριε, δεν κατέβασες τους διακόπτες να μη λειτουργήσει ποτέ ξανά ο σιδηρόδρομος αφού το έβλεπες το ατύχημα να έρχεται; Για να μας λες μετά ότι δικαιώθηκες, διότι εσύ, εσείς, το είχατε προαναγγείλει; Δεν τον χρειαζόμαστε αυτό τον συνδικαλισμό, και δεν τον χρειαζόμαστε γιατί δεν προσφέρει τίποτε στην κοινωνία. Είναι για τα καλά και συμφέροντα. Οχι για να συνεισφέρει στο κοινό καλό».

Ποιος τα λέει αυτά; Ο Παπαχρήστος που έτσι και γινόταν απεργία στα τρένα θα είχε σκαρφαλώσει στα κάγκελα και θα κατήγγειλε τις «συντεχνίες των βολεμένων», που «ταλαιπωρούν τον κόσμο». Οπως τους κατήγγειλε όταν αντιδρούσαν στον κετακερματισμό του ΟΣΕ (ή της ΔΕΗ), που είχε ως στόχο την ιδιωτικοποίηση, τη μήτρα του εγκλήματος. Μονά-ζυγά δικά του, με μοναδικό σκοπό να αποδυναμώσει τις συνδικαλιστικές καταγγελίες που αποκαλύπτουν τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη (και των προηγούμενων κυβερνήσεων).

Η γνώμη μας για τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία είναι γνωστή. Διέλυσε τον εργατικό συνδικαλισμό, απέτρεψε την αντίσταση στις ιδιωτικοποιήσεις. Οχι, όμως, να της χρεώνουμε την ευθύνη για το έγκλημα, όταν μάλιστα τμήματά της είχαν προειδοποιήσει ακόμη και εγγράφως γι’ αυτό που ερχόταν και ήταν ζήτημα χρόνου να συμβεί. 

Αν οι καταγγελίες των συνδικαλιστών ήταν «προσχηματικές» (για το «εκβιαστικές» δεν το συζητάμε – σε τι να εκβιάσουν;), τότε τι πρέπει να πούμε γι’ αυτούς που έλαβαν αυτές τις καταγγελίες και τις πέταξαν στα σκουπίδια;

Δείτε τι έγραφε το εξώδικο της ΠΕΠΕ (Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης) προς τον υπουργό και τον γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, τον ΟΣΕ, τη Hellenic Train και τη ΡΑΣ (αντιγράφουμε από το fb όπου το εξώδικο αναρτήθηκε την επομένη της υποβολής του:

Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Έλξης

ΕΞΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣ ΟΣΕ, Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ΡΑΣ και Hellenic Train. 

Με λύπη/προβληματισμό σας αναφέρουμε, ότι παρά τις διαρκείς επισημάνσεις μας, διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς αποκατάσταση εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου, ότι –δυστυχώς- επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι τραυματισμών που σας είχαμε εκφράσει. Διαπιστώνουμε διαρκώς την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, την έλλειψη συντήρησης της (που αποδεικνύεται από τις βραδυπορίες που καθημερινά δίνονται στους μηχανοδηγούς), την μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη, την μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System– του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο ανθρώπινο λάθος) η οποία δεν λειτούργησε ποτέ παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!
Επίσης διαπιστώνουμε τα κάτωθι:
Την μη λειτουργία της τηλεματικής στους σταθμούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις και αλλαγές στα δρομολόγια και οι επιβάτες να εξαγριώνονται και να επιτίθενται στους μηχανοδηγούς! Διαπιστώνουμε επίσης το κλείσιμο των σταθμών σε περιφερειακές πόλεις λόγω έλλειψης σταθμαρχών, που δημιουργεί προβλήματα στα τρένα και στην πύκνωση των δρομολογίων. Την ελλιπή περίφραξη της υποδομής, με αποτέλεσμα να είναι εύκολη πρόσβαση σε πεζούς σε πολλά σημεία, συνεπεία της οποίας υπάρχει συνεχώς απώλεια ανθρώπινων ζωών. Την πυκνή βλάστηση πλησίον της υποδομής που περιορίζει την ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής, την εδώ και 15 έτη (!) μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας και φωτισμού εντός των σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) αλλά και την αδυναμία επικοινωνίας όταν ένα τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές! Την μη συντήρηση του δικτύου ηλεκτροκίνησης που έχει σαν αποτέλεσμα καθυστερήσεις στα δρομολόγια, ενώ στις 25 Οκτωβρίου 2022, μηχανοδηγός μας, τραυματίστηκε και νοσηλεύτηκε (έλαβε μάλιστα άδεια ασθένειας 7 ημερών από το ως άνω εργατικό ατύχημα), καθώς η αμαξοστοιχία Προαστιακού Αθήνας (υπ’ αριθμ. 1534) προσέκρουσε σε καλώδια ηλεκτροκίνησης που κρέμονταν και ήταν υπό τάση!
Απόδειξη δε των ως άνω και της κάκιστης κατάστασης της υποδομής είναι οι 3 εκτροχιασμοί σε διάστημα 2 μηνών!!
Α) 1 Αυγούστου 2022 εκτροχιασμός 1521 στην Τιθορέα,
Β) 10 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός προαστιακής αμαξοστοιχίας στο Λιανοκλάδι,
Γ) 21 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός 882 στην περιοχή της Τιθορέας.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να απαξιώνεται ο σιδηρόδρομος, παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες των μηχανοδηγών, αλλά και της εταιρίας HellenicTrain που δρομολογεί λεωφορεία προς εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού μετά από κάθε συμβάν.
Κατόπιν των ανωτέρω, δεδομένου ότι έχουν εξαντληθεί τα όρια ανοχής των εργαζομένων μηχανοδηγών, με την παρούσα σας εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία και αντίθεσή μας για τα προβλήματα που ήδη έχουν διαπιστωθεί, σας καλούμε δε να προβείτε άμεσα αυτήν αποκατάσταση των ως άνω προβλημάτων στην σιδηροδρομική υποδομή.
Διαμαρτυρόμαστε έντονα για την επαπειλούμενη διατάραξη της υγείας και της ασφάλειάς μας εξαιτίας των προβλημάτων στο δίκτυο και σας καλούμε να λάβετε όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την εξασφάλιση της υγείας και της ασφάλειάς μας. Σας καλούμε επίσης να μας εξηγήσετε εγγράφως, εντός 15 ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας, για τα μέτρα που προτίθεστε να λάβετε. Σας ενημερώνουμε ότι προτιθέμεθα να προβούμε σε κινητοποιήσεις από την κοινοποίηση της παρούσας τους όλους τους ανωτέρω λόγους.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει την παρούσα σε εκείνους προς τους οποίους απευθύνεται.
Αθήνα, 31 Οκτωβρίου 2022

Το εξώδικο έφτασε σίγουρα στους εργατικούς (μπορεί και άλλους) συντάκτες των εφημερίδων. Γιατί δε δημοσιεύτηκε ούτε λέξη; Την απάντηση την ξέρουμε. Γιατί κάθε τέτοια καταγγελία, ακόμη και όταν προέρχεται από αστογραφειοκράτες συνδικαλιστές, θεωρείται «συνδικαλιστική γκρίνια», με την οποία οι συνδικαλιστές προσπαθούν να κατασιγάσουν την ανησυχία των μελών του συνδικάτου. Γιατί ο αστικός Τύπος έχει ως αποστολή του να υπερασπίζεται τα συμφέροντα της αστικής εξουσίας και των καπιταλιστών. Γιατί αν δημοσιεύονταν τέτοιες ειδήσεις, θα έπεφτε ο τζίρος της Hellenic Train θυγατρικής του ιταλικού μονοπώλιου Ferrovie dello Stato Italiane, καθώς ο κόσμος θα απέφευγε να ταξιδεύει με το τρένο.

Γιατί δεν λένε κουβέντα για τον Μητσοτάκη που οργάνωσε φιέστες για να εξάρει τις… σιδηροδρομικές επιτυχίες της κυβέρνησής του; Λίγες ώρες μετά το έγκλημα των Τεμπών είχε προγραμματίσει άλλη μια τέτοια φιέστα στη Θεσσαλονίκη! Τα ίδια, βέβαια, έκανε και ο Τσίπρας, απλά αυτουνού «δεν του έκατσε η στραβή στη βάρδια του». Προσέξτε, όμως, πόσο ίδια είναι η τακτική όλων των αστικών κυβερνήσεων. Η Δούρου ήταν αυτή που είπε για τη «στραβή στη βάρδια της», μετά τη φονική πλημμύρα στη Μάνδρα, δίνοντας το σύνθημα για ν’ αρχίσει η προπαγάνδα για τη «διαχρονική εγκατάλειψη», που δεν μπορούσε ο ΣΥΡΙΖΑ να την ξεπεράσει σε δυο-τρία χρόνια. Τα ίδια ακριβώς λένε τώρα Μητσοτάκης και Καραμανλής για τους σιδηρόδρομους.

«Ελλείψει κονδυλίων, ο ΟΣΕ δεν μπορεί να προχωρά σε προληπτική συντήρηση, όπως θα έπρεπε, η οποία απαιτεί 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο». Αυτή δεν είναι δήλωση γραφειοκράτη συνδικαλιστή. Είναι τοποθέτηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, Σπύρου Πατέρα, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών που έγινε πέρυσι. Οταν ο Καραμανλής «πέρασε» τον Πατέρα από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής (Οκτώβρης 2020), έλεγε πως αυτός (ο Πατέρας) αποτελεί την καλύτερη επιλογή, γιατί στην κεφαλή του ΟΣΕ χρειάζονται άτομα με διοικητικές ικανότητες, ικανά να ανταποκριθούν με επιτυχία στις νέες προκλήσεις του Οργανισμού, αλλά και να αντιλαμβάνονται πλήρως το αντικείμενο που καλούνται να αναλάβουν.

Με την τοποθέτησή του στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, ο Πατέρας απέδειξε τι σημαίνει «πλήρης αντίληψη του αντικειμένου». «Η προληπτική συντήρηση είναι μια παθογόνος ιστορία εδώ και χρόνια» έλεγε ο Πατέρας, εξηγώντας ότι το 2022 ο ΟΣΕ έλαβε μόλις 25 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών για τον σκοπό αυτόν, τα μισά απ’ όσα χρειάζονται, γι’ αυτό και «ο ΟΣΕ κάνει λεπτομερή σχεδιασμό προληπτικής συντήρησης για το μέλλον», ενώ τώρα, λόγω έλλειψης χρημάτων, «η συντήρηση είναι διορθωτική»!

Αυτό σημαίνει μάνατζερ μιας κυβέρνησης α(χ)ρίστων, στο πλαίσιο του «επιτελικού κράτους»: παίρνω τα μισά απ’ όσα χρειάζονται και κάνω μόκο. Εστω και αν απ’ αυτά τα ισχνά (για τα μεγέθη του κρατικού προϋπολογισμού) κονδύλια εξαρτάται η ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου, δηλαδή ανθρώπινες ζωές.

Αλλά, το σφάλμα είναι αποκλειστικά του σταθμάρχη…

Στις 27 Απρίλη του 2022 παραιτήθηκε ο μηχανικός Χρήστος Κατσιούλης, πρόεδρος της επιτροπής ETCS, που είναι αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Κατήγγειλε σημεία και τέρατα για τη δουλειά που έκαναν οι εργολάβοι.

Αλλά εμείς θα μείνουμε σε ένα μόνο σημείο: «συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, στο οποίο θα γίνεται κυκλοφορία τρένων με 200 km/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων». Εγινε κάποιος δημοσιογραφικός ντόρος γι’ αυτή την παραίτηση;

Αλλά, είπαμε, το σφάλμα είναι αποκλειστικά του σταθμάρχη…

Εκτύπωση 🖨
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΝα το κάνουμε όπως οι φίλοι και γείτονες
Επόμενο άρθρο Οι καπιταλιστές του κλάδου απαίτησαν, το ΔΣ του ΣΕΗ ευπειθώς ανταποκρίθηκε: Oχι απεργίες!

Σχετικά Αρθρα

Γιατί ο «Μάκης το τσεκούρι» υπέγραφε Ο ΙΔΙΟΣ αποφάσεις να πληρωθούν παράνομες επιδοτήσεις τα λαμόγια που είχαν παραπεμφθεί στον εισαγγελέα;

Παρακάμπτοντας τον ΟΠΕΚΕΠΕ και υπογράφοντας ο ίδιος να πληρωθούν τα λαμόγια, ο Βορίδης διέπραξε - απολύτως συνειδητά - ποινικά αδικήματα

Αγροτικά 17 Αυγ 2025, 13:05

Eλληνική συμμετοχή στο έγκλημα της ρίψης «βοήθειας» από αέρα στη Γάζα

Διεθνή 16 Αυγ 2025, 13:27

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο Βορίδης, εν πλήρη συνειδήσει, υπέγραφε να πληρωθούν τα λαμόγια της εγκληματικής οργάνωσης του σκανδάλου ΟΠΕΚΕΠΕ

Με γκεμπελίστικα ψεύδη παραμύθιασε την Ολομέλεια της Βουλής

Πολιτική 12 Αυγ 2025, 20:08

Μεγάλη νίκη των σπουδαστών του Deree. Ακυρώνεται η συμμετοχή στο «εκπαιδευτικό» ταξίδι στο Ισραήλ

Πολιτική 12 Αυγ 2025, 18:01

Βουλώστε το – δεν ξεχάσαμε

Πολιτική 11 Αυγ 2025, 19:13

Ολη η Ελλάδα Παλαιστίνη

Πολιτική 11 Αυγ 2025, 18:09
Ροή Ειδήσεων
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 24 Αυγούστου

24 Αυγ 2025, 00:01
Παιδεία

Λουκέτο σε άλλες 133 σχολικές μονάδες

Σειρά της Κεντρικής Μακεδονίας μετά την Ηπειρο 

23 Αυγ 2025, 13:50
Διεθνή

Τα παλαιστινιακά όπλα στον Λίβανο και η ξεφτίλα του Μαχμούντ Αμπάς

Παλαιστινιακές Οργανώσεις: Δεν παραδίνουμε τα όπλα μας ούτε στον Λίβανο

23 Αυγ 2025, 08:52
Ιστορία

Αγγλία και Γαλλία στήριζαν τον Χίτλερ, με την ελπίδα ότι θα επιτεθεί στη Σοβιετική Ενωση

86 χρόνια από το «Σύμφωνο Μολότοφ-Ρίμπεντροπ»

23 Αυγ 2025, 00:09
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 23 Αυγούστου

23 Αυγ 2025, 00:01
Διεθνή

Σιωναζιστικός στρατός: Εφτιαξε βίντεο μαϊμού για να καλύψει την ξεφτίλα του από τους μαχητές Αλ-Κασάμ

22 Αυγ 2025, 19:09
Κόντρες

Λεβεντιά η κομμώτρια

22 Αυγ 2025, 13:11
Εργατικά

Εκπαιδευτικοί στο απόσπασμα

22 Αυγ 2025, 09:40
Η παπάρα

Γιατί στέλνει non paper ο Κεφαλογιάννης;

22 Αυγ 2025, 09:32
Παιδεία

Λουκέτο σε 38 σχολεία της Ηπείρου – Μια σιωπηλή καταδίκη της Περιφέρειας

Σε αναστολή λειτουργίας Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σε όλη την Περιφέρεια Ηπείρου για το 2025-2026

22 Αυγ 2025, 06:05
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 22 Αυγούστου

22 Αυγ 2025, 00:01
Πολιτισμός

Χαβιέρ Μπαρδέμ: Οι IDF είναι ναζί!

Σάλι Ρούνι και Kneecap

21 Αυγ 2025, 21:53
Εργατικά

Μαρτύριο για τους συμβασιούχους αναπληρωτές το πενιχρό επίδομα ανεργίας

21 Αυγ 2025, 20:32
Κόντρες

Οταν ο εγκληματίας φωνάζει «πιάστε τους, αυτοί το ‘καναν»

21 Αυγ 2025, 19:47
Αθλητισμός

Για τα μάτια του Ουίσαμ…

21 Αυγ 2025, 13:01
Καταστολή

Κατασκευάζουν «εμπρηστές» για να κρύψουν την εγκληματική τους πολιτική εγκατάλειψης των δασών

21 Αυγ 2025, 10:11
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 21 Αυγούστου

21 Αυγ 2025, 00:01
Διεθνή

Καταδρομική επίθεση μαχητών μέσα σε στρατόπεδο του σιωναζιστικού στρατού

Σήμερα το πρωί στη Χαν Γιούνις

20 Αυγ 2025, 17:58
Κόντρες

Τον ακούσατε τον Κούλη, ρε;

20 Αυγ 2025, 14:00
Διεθνή

Γάζα: Συμφωνία μόνο με τους όρους της Παλαιστινιακής Αντίστασης

Τα τελευταία νέα από το μέτωπο των διαπραγματεύσεων

20 Αυγ 2025, 10:38
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 24 Αυγούστου

Λιβερία: Ημέρα σημαίας (1847).

1902: Αρχίζει η λειτουργία του υπερσιβηρικού σιδηροδρόμου.

1905: Οκτώ ναύτες του «Ποτέμκιν» καταδικάζονται σε θάνατο για ανταρσία.

1930: Διαδηλώσεις στην Ινδοκίνα με αφορμή την τρίτη επέτειο της εκτέλεσης των Sacco και Vanzetti, δύο νεκροί.

1962 : Προάστιο της Αβάνας βομβαρδίζεται από τη θάλασσα κατά την επίθεση κουβανών εξόριστων.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Πηγές Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αναφέρουν ότι, λόγω του πολύ υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς που προβλέπεται για αύριο, ο Υπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης έδωσε εντολή για αυξημένη ετοιμότητα σε όλο τον κρατικό μηχανισμό, στις περιοχές κατηγορία κινδύνου 4 και συγκεκριμένα στις Περιφέρειες: Θεσσαλίας (ΠΕ Λάρισας, ΠΕ Μαγνησίας), Στερεάς Ελλάδας (ΠΕ Φθιώτιδας, ΠΕ Φωκίδας, ΠΕ Βοιωτίας, ΠΕ Εύβοιας), Αττικής (συμπεριλαμβανομένης της νήσου Κυθήρων), Δυτικής Ελλάδας (ΠΕ Αχαΐας), Πελοποννήσου (ΠΕ Κορινθίας, ΠΕ Αργολίδας, ΠΕ Λακωνίας, ΠΕ Αρκαδίας) και Κρήτης (ΠΕ Χανίων).

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τίθεται σε πλήρη εφαρμογή το επιχειρησιακό σχέδιο που προβλέπεται για τον δείκτη επικινδυνότητας 4, με πρόσθετα μέτρα όπως η εναέρια έμφορτη επιτήρηση, η μεταστάθμευση ελικοπτέρου με ομάδα Δασοκομάντος στα Κύθηρα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, η διασπορά στελεχών του επιτελείου για ενίσχυση των τοπικών δυνάμεων, η διασπορά στελεχών του επιτελείου για ενίσχυση των τοπικών δυνάμεων, καθώς και ο διπλασιασμός των περιπόλων και η διασπορά μηχανημάτων έργου των Ενόπλων Δυνάμεων.

Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

(Xτες αργά το απόγευμα, έφτασε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της εφημερίδας μας το παραπάνω non paper. Αν ψάξετε τα σάιτ από χτες το βράδυ και τις εφημερίδες σήμερα, θα το βρείτε δημοσιευμένο σαν… ρεπορτάζ. Ετσι γίνεται το «ρεπορτάζ» στις μέρες μας. Η «γραμμή» έρχεται έτοιμη από τα Γραφεία Τύπου των υπουργών και απλά αναδημοσιεύεται. Για ποιο λόγο εκδόθηκε αυτό το non paper; Ο υπουργός που έχει αναδειχτεί σε πρωταθλητή των συνεντεύξεων το τελευταίο τρίμηνο, ξεπερνώντας και τον ακροδεξιό Μπουμπούκο, ο υπουργός που δήλωνε με αλαζονεία, στις 20 Ιούλη, ότι «όσον αφορά στις ενάρξεις [δασικών πυρκαγιών] από την αρχή του έτους έχουμε μια μείωση γύρω στο 20%. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι έχουμε μια μείωση κατά 34% σε καμένες εκτάσεις και το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι έχουμε μια μείωση περίπου 90% με 95% όσον αφορά στα καμένα δάση», ένα μήνα μετά από τις αλαζονικές δηλώσεις του αισθάνεται την καρέκλα του να τρίζει. Και θέλει να μας μετατρέψει όλους σε παπαγαλάκια του. Να μας βάλει να γράψουμε ότι ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ έδωσε εντολή να ληφθούν για σήμερα και πρόσθετα μέτρα πέραν των προβλεπόμενων. Εμμέσως πλην σαφώς, μας λέει ότι οι υφιστάμενοί του, οι επιχειρησιακοί, αποδεικνύονται ανίκανοι, γι’ αυτό και ανέλαβε Ο ΙΔΙΟΣ να εφαρμόσει ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει «πρόσθετα μέτρα» πέραν των προβλεπόμενων, που αποδείχτηκαν «ανεπαρκή» το προηγούμενο διβδόμαδο. Θυμηθείτε πόσοι πέρασαν απ’ αυτό το πόστο και εκδιώχτηκαν μετ’ επαίνων: ο Τσακ Νόρις της πολιτικής προστασίας Χαρδαλιάς, που κολακευόταν να τον αποκαλούν Νικ Χαρντ. Η μεταγραφή αεροδρομίου Στυλιανίδης, που αποδείχτηκε παλτό και σήμερα δεν είναι καν στην κυβέρνηση. Ο τιτανοτεράστιος Κικίλιας. Μετά ο νυν Κεφαλογιάννης. Τους έβαζαν δίπλα και κάποιον απόστρατο στραταίο, επειδή -όπως έβαζαν τα παπαγαλάκια να γράφουν- είναι δυνατοί στο επιχειρησιακό σκέλος. Ολοι παραμερίστηκαν ως αποτυχημένοι. Ποτέ δεν τους χαρακτήρισε αποτυχημένους ο Μητσοτάκης -αυτό ισχύει για όλους τους υπουργούς, κάθε κυβέρνησης, που παραμερίζονται- όμως αυτό ήταν το μήνυμα στη λεγόμενη κοινή γνώμη. Ο Κεφαλογιάννης, γόνος παλιάς και ισχυρής πολιτικής οικογένειας, έχει καταλάβει πλέον πως δε θ’ αργήσει και η δική του σειρά. Ως υφυπουργός, ήταν υπό τον Καραμανλή στο υπουργείο που είναι καθ’ ύλην υπεύθυνο για το έγκλημα στα Τέμπη. Για πρώτη φορά υπουργός, παρατηρεί να καίγονται τα δάση απ’ άκρη σ’ άκρη τη χώρα, παρά τις προγενέστερες αλαζονικές δηλώσεις του. Προσπαθεί να οχυρώσει τον εαυτό του, μπας και συνεχίσει από κάποιο άλλο υπουργικό πόστο και να μην αναγκάζεται να τρέχει στο Μυλοπόταμο και να εκλιπαρεί τον Γρύλλο για ψήφους. Υπουργοί έρχονται και διώκονται, αλλά η κατάσταση δεν αλλάζει ούτε στο ελάχιστο. Χειρότερη γίνεται, γιατί με την πάροδο του χρόνο συσσωρεύονται οι αιτίες. Σε αντίθεση με τα μπουρδέλα, που μπορεί να σωθούν αλλάζοντας «κορίτσια», τομείς όπως η δασοπροστασία εξαρτώνται πρωτίστως από την ασκούμενη πολιτική και τριτευόντως από τα πρόσωπα των υπουργών και των παρατρεχάμενων. Και όπως έχουμε απο-δείξει, ο δασικός πλούτος της χώρας βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη, διαχρονικά)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo