Με γοργά βήματα, πιο γοργά απ’ αυτά της Μπακογιάννη, προχωρά ο Καμίνης στην ανάπτυξη των σχέσεων του Δήμου Αθηναίων με συγκεκριμένα καπιταλιστικά συμφέροντα. Ιδού δυο μόνο ειδήσεις της τελευταίας εβδομάδας.
Την Τρίτη, ο Καμίνης οργάνωσε εκδήλωση με θέμα: «Παρουσίαση πρωτοβουλιών του Δήμου Αθηναίων για τη βιώσιμη μετακίνηση, την εξοικονόμηση ενέργειας και το περιβάλλον». Στην εκδήλωση ομιλητές ήταν ο Καμίνης, ο Βασιλάκος της ΡΑΕ και η Ντένη Θεοχαράκη, αντιπρόεδρος και αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος του ομώνυμου καπιταλιστικού ομίλου, με τον οποίο ο Δήμος υπέγραψε «μνημόνιο συναντίληψης» για την «προώθηση των φιλικών προς το περιβάλλον μέσων μεταφοράς καθώς και τη δημιουργία κινήτρων για την ηλεκτροκίνηση στην πόλη»! Δεν χρειάζεστε να γράψουμε κανένα σχόλιο για τις επιδιώξεις ενός καπιταλιστικού ομίλου που περνάει ζόρια λόγω της κατακόρυφης πτώσης της αγοράς αυτοκινήτου.
Οπως είπε στην ομιλία του ο Καμίνης, «η Nissan προτίθεται να παράσχει στο Δήμο Αθηναίων πληροφορίες, ιδέες ή γνώσεις σχετικά με ένα δίκτυο φόρτισης μπαταριών στη πρωτεύουσα, τα κίνητρα και τις εκπαιδευτικές δράσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ μια κοινή ομάδα εργασίας θα προτείνει ένα εμπεριστατωμένο και βιώσιμο σχέδιο για την υλοποίηση και συντήρηση ενός δικτύου φόρτισης μπαταριών, θα διαμορφώσει πακέτα κινήτρων για καταναλωτές και εταιρείες ηλεκτροκίνησης και τέλος θα εκπαιδεύσει και θα προωθήσει την ιδέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων». Μιλάμε για χοντρή μπίζνα, δηλαδή, με μέλλον, με τον Καμίνη ντίλερ ενός ιδιωτικού καπιταλιστικού ομίλου.
Τη μπίζνα περιέγραψε η Θεοχαράκη, χωρίς πολιτική κομψότητα, αλλά με την αγένεια του καπιταλιστή, που κάνει διαφήμιση: «Η Nissan έκανε πραγματικότητα, κάτι που κανείς δεν πίστευε πριν λίγα χρόνια ότι θα ήταν εφικτό. Κατάφερε να κατασκευάσει το αυτοκίνητο που δεν επιβαρύνει καθόλου το περιβάλλον. Το Nissan LEAF είναι το πρώτο 100% ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με μηδενικούς ρύπους. Η πρωτοπορία της Nissan στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και στην ανάπτυξη της βιώσιμης αυτοκίνησης για ένα καθαρό περιβάλλον, έχει καταστεί παγκοσμίως γνωστή. Η Nissan, ερευνά, επενδύει, και σήμερα παράγει μαζικά, αυτοκίνητα με απόλυτα μηδενικούς ρύπους (…) Με το μνημόνιο συνεργασίας ο Δήμος Αθηναίων και η Nissan – ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε, εδραιώνουν τη συνεργασία τους και δημιουργούν υποδομές για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα, προωθούν τη χρήση των αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών ρύπων στην πρωτεύουσα. Για να έρθει όμως στην Ελλάδα ένα αυτοκίνητο όπως το Nissan LEAF είναι σημαντικό να υπάρξουν κίνητρα που θα βοηθήσουν στη διάδοση της ηλεκτροκίνησης στην χώρα μας (…) Σε αυτή την προσπάθεια βρήκαμε άξιο συμπαραστάτη και συνεργάτη τον Δήμο Αθηναίων και βέβαια προσωπικά τον Δήμαρχο κο Καμίνη» (τα γράμματα με έμφαση είναι της Θεοχαράκη).
Τη Δευτέρα, ο Καμίνης ανακοίνωσε ότι «προχώρησε στην αποκατάσταση του πρασίνου του Polis Park στην Ριζάρη» Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το καλοκαίρι ο Δήμος έκανε «αποχλόαση για λόγους πυρασφάλειας» (καθάρισε τα ξερόχορτα, δηλαδή) και στη συνέχεια με συνεργεία της Διεύθυνσης Κηποτεχνίας και Πρασίνου καθάρισε το χώρο, κλάδεψε και αφαίρεσε όλα τα ξερά δέντρα και θάμνους, καλλιέργησε το έδαφος, έφτιαξε δίκτυο αυτόματου ποτίσματος, φύτεψε 105 θάμνους και έσπειρε γκαζόν. Αυτό έγινε «κατόπιν συνεννόησης του Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος και Πρασίνου κ. Αγγελου Αντωνόπουλου με τον Διευθυντή του Polis Park, μετά από σχετικό αίτημα και σε συνεργασία με ομάδες εθελοντών κατοίκων της περιοχής, παρότι δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του Δήμου Αθηναίων». Δηλαδή, αντί να υποχρεώσουν την επιχείρηση να συντηρήσει το χώρο (αν θέλουν, έχουν τον τρόπο να το κάνουν, εφαρμόζοντας το νόμο), της έκαναν τη δουλειά με συνεργεία του Δήμου. Η σχετική ανακοίνωση καταλήγει με μια αναφορά-κοροϊδία: «Ο Διευθυντής του Polis Park έχει δεσμευτεί για συνεργασία και περεταίρω φροντίδα και άρδευση από την επιχείρηση». Του έφτιαξαν ένα πάρκο στο χώρο του και ο καπιταλιστής δεσμεύτηκε ότι θα το ποτίζει!