Πόση ώρα θέλει για να πεταχτεί κανείς από την Αθήνα στο Αίγιο; Δυο ώρες το πολύ μ’ ένα κοινό αυτοκίνητο. Με μια υπουργική λιμουζίνα, μιάμιση ώρα χαλαρά. Ο υφυπουργός Εθνικής Αμυνας και βουλευτής Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ Νικόλαος Τόσκας, όμως, γι’ αυτή τη σύντομη διαδρομή επέλεξε να χρησιμοποιήσει ελικόπτερο του ΕΚΑΒ! Κοτζάμ απόστρατος υποστράτηγος, με τόσο πλούσια καριέρα (θα μιλήσουμε παρακάτω γι’ αυτή), δεν είναι δυνατόν να κινείται με αυτοκίνητο, σαν κοινός θνητός.
Για μας δεν έχει και τόση σημασία αν το συγκεκριμένιο ελικόπτερο είναι το μοναδικό επιχειρησιακά έτοιμο που διαθέτει το ΕΚΑΒ (όπως έγραψε η φυλλάδα «Πρώτο Θέμα» που αποκάλυψε το γεγονός) ή αν «υπήρχαν και άλλα ιπτάμενα μέσα διαθέσιμα για αεροδιακομιδές», όπως ισχυρίστηκε ο Τόσκας μετά την αποκάλυψη. Αυτή καθαυτή η μετακίνηση με ελικόπτερο, το ήθος που αποκαλύπτει και η δαπάνη που απαίτησε αποτελούν το ζήτημα. Εκείνο που αποκαλύφθηκε είναι πως αυτή η κυβέρνηση, που μας έχει ζαλίσει με τη φλυαρία περί τεράστιων οικονομιών στο κράτος και «λιτού βίου», συμπεριφέρεται όπως και οι προκάτοχές της. Η δε δήλωση του Τόσκα ότι πήγε στο Αίγιο «εκτάκτως και επειγόντως, μετά από συνεννόηση με τον ΥΕΘΑ Πάνο Καμμένο, για να συναντηθώ με αντιπροσωπία από τη Ρωσία που ήδη βρισκόταν στο εκεί εργοστάσιο των ΕΑΣ, ώστε να τους ενημερώσω για τις δυνατότητες της επιχείρησης και να εξετάσουμε τα περιθώρια συνεργασίας, σύμφωνα με το πνεύμα της αναπτυξιακής πολιτικής της κυβέρνησης», λέει ακόμη περισσότερα για το ήθος και της νέας κυβέρνησης. Αντιμετωπίζει τον ελληνικό λαό σα Χαχόλους, που πρέπει να χάψουν πως την τελευταία στιγμή χρειάστηκε να πάει ο υπουργός στο Αίγιο (προφανώς το υπουργείο δεν ήξερε ότι οι ρώσοι καπιταλιστές θα έκαναν επίσκεψη!) και για να κάνει γρήγορα πήρε το πρώτο ελικόπτερο που βρέθηκε διαθέσιμο κι έτυχε να είναι του ΕΚΑΒ, που όμως«ανήκει επιχειρησιακά στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας»!
Με την ευκαιρία, αξίζει να πει κανείς δυο λόγια για τον άνθρωπο που τοποθετήθηκε υφυπουργός Αμυνας, αφού προηγουμένως εκλέχτηκε άκοπα βουλευτής, μέσω του ψηφοδέλτιου Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ.
Ανήκει στο «παρεάκι» του Κοτζιά (Κίνηση Ιδεών και Δράσης ΠΡΑΤΤΩ). Μέχρι το 2011 ήταν στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Αρχικά είχε προσκολληθεί στη Βάσω Παπανδρέου και στην πρώτη κυβέρνηση του Γιωρ-γάκη έγινε διευθυντής του πολιτικού γραφείου του αναπληρωτή υπουργού Αμυνας Πάνου Μπεγλίτη, ανθρώπου που ο Γιωργάκης έβαλε δίπλα στον Βενιζέλο (υπουργός Αμυνας) για να ελέγχει τις κινήσεις του. Οταν ο Μπεγλίτης αναβαθμίστηκε σε υπουργό, τον Ιούνη του 2011, έδιωξε τον Τόσκα, ο οποίος βρέθηκε μαζί με τον Κοτζιά στο ΠΡΑΤΤΩ (ο Κοτζιάς είχε ήδη χολωθεί με τον Παπανδρέου, επειδή δεν τον έκανε αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών το 2009, αλλά προτίμησε τον Δρούτσα).
Πριν την πολιτική του καριέ-ρα, ο Τόσκας έκανε στρατιωτική καριέρα. Αξιωματικός των τεθωρακισμένων, ανέβαινε στην ιεραρχία επί ΠΑΣΟΚ. Υπηρέτησε για χρόνια στο ΝΑΤΟ, πρώτα στο Διεθνές Επιτελείο του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες και μετά στο νατοϊκό στρατηγείο της Νάπολης στην Ιταλία και στο Σαράγιεβο στη Βοσνία ως υπεύθυνος για εκτιμήσεις πληροφοριών για τα Βαλκάνια, Κεντρική Ασία και Μέση Ανατολή! Τον αποστράτευσε ο Μεϊμαράκης το 2005 (ήταν ταξίαρχος, άρα είχε ακόμη μέλλον), προφανώς επειδή παραήταν πασόκος.
Στην Ευελπίδων μπήκε το 1971, δηλαδή επί χούντας! Στο βιογραφικό του γράφει ότι «πριν την είσοδό του στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων το 1971, συμμετείχε σε αντιστασιακή ομάδα κατά της στρατιωτικής δικτατορίας». Δηλαδή, ως μαθητής συμμετείχε σε αντιστασιακή ομάδα (της οποίας το όνομα δεν μας λέει) και στη συνέχεια, αυτός ο αντιστασιακός έφηβος έδωσε εξετάσεις στην Ευελπίδων! Οποιος έχει ζήσει εκείνη την εποχή γνωρίζει πολύ καλά τι είδους συνείδηση έπρεπε να έχεις για να επιλέξεις να πας στην Ευελπίδων.
Αν ασχοληθήκαμε λίγο παραπάνω με τον Τόσκα είναι για να δείξουμε τι είδους άνθρωποι είναι αυτοί που πλαισιώνουν την «για πρώτη φορά κυβέρνηση της Αριστεράς». Οσο θα περνάει ο καιρός θα αποκαλύπτονται και άλλα τέτοια φαινόμενα. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έχουν ανθρώπους τους παντού και δε θ’ αφήσουν καμιά ευκαιρία να περάσει ανεκμετάλλευτη.








