Αναρωτιόμασταν κι εμείς τι έγιναν ο Καστανίδης, ο Μπεγλίτης και οι άλλοι (πλην Κοππά) Πασόκοι που προσχώρησαν στη ΔΗΜΑΡ ως… «Προοδευτική Συνεργασία» και δεν έκαναν ούτε μια εμφάνιση κατά την προεκολογική περίοδο. Ο Μπεγλίτης έκανε την εμφάνισή του μετά τις εκλογές, επιδιώκοντας να «καθαριστεί» μέσω του Παπαχρήστου των «Νέων», στον οποίο δήλωσε: «Τώρα μπορώ να το πω. Βλαστήμησα την ώρα και τη στιγμή που πήγα στη ΔΗΜΑΡ!». Καλή επάνοδο στο ΠΑΣΟΚ!
Τελευταία Νέα :
- Παραβίασαν την κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο οι σιωναζιστές
- Σκάνδαλο διπλών συμβάσεων στα ιδιωτικά σχολεία
- Πολιτικοί κρατούμενοι στις φυλακές Δομοκού: Να μην αφήσουμε να υπάρξει σήμερα ο πρώτος νεκρός απεργός πείνας στην Ελλάδα
- Ο Μπακαεΐ διαψεύδει Τραμπ και Βανς: Δεν έχουμε αναλάβει καμιά υποχρέωση για το πυρηνικό μας πρόγραμμα
- Εντατικές διαβουλεύσεις στο Κάιρο για τη Λωρίδα της Γάζας
- Πογκρόμ απολύσεων στην Ιόνιο Σχολή








