Μεταφέρουμε την παράκληση αναγνώστη να γράψουμε για την κάθε είδους βεβήλωση της φύσης στο όνομα της… αγάπης για τη φύση. Κάποιοι –γράφει ο αναγνώστης μας– για να διασκεδάσουν την πλήξη τους (και να ξοδέψουν τα άφθονα φράγκα τους, συμπληρώνουμε εμείς) επιλέγουν να διασχίσουν όλο το μονοπάτι Ε4 και να φτάσουν μέχρι την κορυφή Σκολιό του Ολύμπου με τζιπ. Το διεθνές μονοπάτι Ε4 διασχίζει τη νότια Ευρώπη από την Ισπανία μέχρι την Κρήτη. Στην Ελλάδα μπαίνει από τις Πρέσπες, διασχίζει τη ραχοκοκαλιά της Πίνδου, περνάει στην Πελοπόννησο και διερχόμενο από το φαράγγι της Σαμαριάς τερματίζει στο Λιβυκό . Τα μονοπάτια είναι για πεζοπορία και για μεταφορές προϊόντων με τα ζώα. Δεν είναι για να πηγαίνει βόλτα με τη τζιπάρα του το κάθε αστόπαιδο. Δυστυχώς, χρόνο με το χρόνο, οι πραγματικοί εραστές της επαφής με τη φύση, αυτοί που ξέρουν να την πλησιάζουν με σεβασμό, βρίσκουν όλο και λιγότερο ζωτικό χώρο. Τα πάντα κατακλύζονται από εμπόρους του «πράσινου» και πελάτες με φουσκωμένα πορτοφόλια.
Τελευταία Νέα :
- Ναΐμ Κάσεμ: Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον αποτελεί ταπείνωση, ντροπή και παραχώρηση κυριαρχίας. Αυτή η συμφωνία δεν υφίσταται
- «Κοινός εχθρός μας είναι η Αντίσταση»: Αυτό συνυπέγραψαν με τους σιωναζιστές οι ξενόδουλοι αστοί της Βηρυτού
- ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
- Σαν σήμερα 27 Ιούνη
- Ναϊμ Κάσεμ: Εχουμε ανατρέψει το αμερικανοϊσραηλινό σχέδιο και έχουμε εισέλθει σε μια νέα φάση
- Πανελλαδικές Εξετάσεις: η «ιερή αγελάδα» του συστήματος γιατί αποτελεί τον αποφασιστικό κόφτη της πρόσβασης στα ΑΕΙ








