Τιμή του και καμάρι του θεωρεί το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας τα πάρε-δώσε με τις καπιταλιστικές επιχειρήσεις.
Τιμή του και καμάρι του που διεξάγει «έρευνα», διαθέτοντας τις εγκαταστάσεις του, το καθηγητικό του προσωπικό και τους φοιτητές του (κυρίως τους φοιτητές που κάνουν το διδακτορικό τους), για να αυξηθεί η κερδοφορία των επιχειρήσεων.
Δεν είναι, άλλωστε το μοναδικό, καθώς τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, στο σύνολό τους (παλιά στο «άθλημα» επιδιδόταν κυρίως το Πολυτεχνείο, επειδή διέθετε τις λεγόμενες «παραγωγικές σχολές»), ιδίως τα τελευταία χρόνια, αποκτούν όλο και πιο πολύ τα χαρακτηριστικά του επιχειρηματικού πανεπιστήμιου.
Οπως, λοιπόν, μαθαίνουμε, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας όλα τα προηγούμενα χρόνια έχει «συνεργαστεί» με τις μεγαλύτερες εταιρίες χάλυβα, όπως οι: ThyssenKrupp, Arcelor Mittal, Salgiter, Voestalpine Stahl για την ανάπτυξη χαλύβων της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αυτήν τη φορά, στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, «ερευνητές σχεδίασαν ένα νέο χάλυβα υψηλής αντοχής για ελαφρές αναρτήσεις αυτοκινήτων (lightweight chassis). Η μείωση του βάρους των οχημάτων αποτελεί κυρίαρχο στόχο της αυτοκινητοβιομηχανίας, τόσο σε οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αφού η μείωση βάρους οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, όσο και στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπου η μείωση βάρους οδηγεί σε αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας (range)».
Στην έρευνα για τον «έξυπνο χάλυβα», σύμφωνα με τον επιβλέποντα καθηγητή Γρηγόρη Χαϊδεμενόπουλο, «συμμετείχε και η FIAT (Centro Ricerche Fiat) και η εταιρεία Gestamp, που κατασκευάζει αναρτήσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία».