Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
Twitter YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Πανδημία: Περαιτέρω χειροτέρευση σε όλους τους δείκτες
  • Πλημμύρισε η Βόρεια Εύβοια: Αυτό είναι το μέλλον και της Θεσσαλίας και των περιοχών που ξέσπασαν δασικές πυρκαγιές
  • Οι αντιφασίστες οπαδοί του Παναθηναϊκού πρέπει να δουν τη φάκα και όχι το τυρί
  • Φοιτητική στέγη: Γαλλία-Ελλάδα στο ίδιο έργο θεατές
  • Νοσοκομείο «ΜΕΤΑΞΑ»: Εδιωξαν ασθενή λίγο προτού μπει στο χειρουργείο!
  • Νίκος Μαζιώτης: Για την υφ’ όρον αποφυλάκισή μου
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
Twitter YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Παιδεία»Κεραμέως: Ετοιμάζεται να ξεπατώσει ό,τι μπορεί στη δημόσια εκπαίδευση
Παιδεία

Κεραμέως: Ετοιμάζεται να ξεπατώσει ό,τι μπορεί στη δημόσια εκπαίδευση

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr5 Σεπ 2022, 19:23

Νέα δεινά ετοιμάζει για τη δημόσια εκπαίδευση η Κεραμέως με τις ευλογίες του Μητσοτάκη. Στο πλαίσιο του απολογισμού των τριών χρόνων στο θώκο του υπουργείου Παιδείας, αφού ανέφερε όλα τα αντιεκπαιδευτικά, αντιδραστικά μέτρα που προώθησε στη δημόσια εκπαίδευση, προανήγγειλε και όλα όσα ετοιμάζει για το επόμενο διάστημα, επιχειρώντας να ξεπατώσει κυριολεκτικά ό,τι κατάκτηση έχει απομείνει με τους πολύχρονους αγώνες των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των φοιτητών.

Με εφαλτήριο

  • την ένταση στο έπακρο των ταξικών φραγμών στο δημόσιο σχολείο (Τράπεζα Θεμάτων, Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, συντελεστές βαρύτητας, μείωση αριθμού εισακτέων, αυστηροποίηση της απόκτησης του απολυτήριου του Λυκείου με μίνι πανελλαδικές σε όλες τις τάξεις του)
  • την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών μέσω της ψευδεπίγραφης «αριστείας» με την επέκταση του θεσμού των Πρότυπων Σχολείων
  • την επαναφορά του επιθεωρητισμού μέσω της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, με πρώτο βήμα τον απατηλό «προγραμματισμό και αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου»
  • τη διατήρηση των δύο τύπων Λυκείων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ), με στόχο την παρεμπόδιση ουσιαστικά των παιδιών του «κατώτερου θεού» από τη διεκδίκηση μιας θέσης στην ανώτατη εκπαίδευση και την παράδοση της λεγόμενης τεχνικοεπαγγελματικής εκπαίδευσης στα νύχια των καπιταλιστικών επιχειρήσεων
  • την επέκταση του ωραρίου του Ολοήμερου παιδοφυλακτήριου, που αποτελεί φθηνή λύση προσαρμογής του σχολείου στις εργασιακές σχέσεις-λάστιχο των εργαζόμενων γονιών, σε βάρος των πραγματικών αναγκών των μικρών παιδιών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών
  • τη μετατροπή του δημόσιου Πανεπιστήμιου πλήρως σε επιχείρηση Α.Ε., με επαναφορά των κακόφημων Συμβουλίων Διοίκησης, απαξίωση της Συγκλήτου, απελευθέρωση των μεταπτυχιακών και γενίκευση των διδάκτρων, αξιολόγηση και πενιχρή κρατική χρηματοδότηση υπό την αίρεσή της, ξενόγλωσσα προπτυχιακά για προσέλκυση φοιτητών-πελατών, κατάργηση ασύλου, ανώτατο όριο φοίτησης και διαγραφή «αιώνιων φοιτητών», ένταση της καταστολής σε όλα τα επίπεδα, με αποκορύφωμα την Πανεπιστημιακή Αστυνομία και μύρια όσα αντιδραστικά μέτρα ων ουκ έστιν αριθμός
  • την παραπέρα αναγνώριση των κολλεγίων ως οιονεί ιδιωτικών πανεπιστημίων, με συνεχή κατεδάφιση του άρθρου 16 του Συντάγματος
  • την προώθηση της πλήρους ασυδοσίας των σχολαρχών με ταυτόχρονη υπονόμευση των εργασιακών δικαιωμάτων και της θέσης των ιδιωτικών εκπαιδευτικών…

[Για όλα τα παραπάνω δείτε τις παραπομπές στο τέλος του άρθρου]

Η Κεραμέως ανακοίνωσε «τις προτεραιότητες για το μέλλον», κυριότερες των οποίων είναι:

  • Η «πλήρης εφαρμογή των ψηφισμένων νόμων με εμβληματικές δράσεις την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και τη λειτουργία του νέου νόμου-πλαισίου για τα ΑΕΙ».

Εξ ου και η προώθηση των πρώτων σταδίων εφαρμογής της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (εκπαιδευτικοί όμιλοι, μέντορες και ενδοσχολικοί συντονιστές, με μοριοδότηση για ευνοϊκή αξιολόγηση και προώθηση στη συνέχεια στην ιεραρχία της εκπαίδευσης όσων πάρουν μέρος, ώστε να δυναμιτιστεί το παιδαγωγικό κλίμα, η αλληλεγγύη και το συλλογικό πνεύμα και αντίσταση ενάντια στην αξιολόγηση). Τη σκυτάλη θα πάρουν στη συνέχεια οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (πρώην Σχολικοί Σύμβουλοι) και οι Διευθυντές-γενικοί δερβέναγες και μάνατζερς των σχολείων.

Εξ ου και οι πανηγυρισμοί και το τελεσίγραφο στα πανεπιστημιακά ιδρύματα να προχωρήσουν τάχιστα στην προκήρυξη των εκλογών (ως τις 22 του περασμένου Αυγούστου) για την ανάδειξη των εσωτερικών μελών των Συμβουλίων Διοίκησης, που είναι τα υπερόργανα, που ασκούν τις διοικητικές, οικονομικές, διαχειριστικές και στρατηγικές αρμοδιότητες του νέου επιχειρηματικού πανεπιστήμιου.

Αντάμα με την πλήρη ανάπτυξη του επιχειρηματικού πανεπιστήμιου πάει βεβαίως και η αποθέωση της καταστολής, που αποτελεί, όπως σε κάθε καπιταλιστική επιχείρηση, το μέσον για την υποταγή των εργαζόμενων και των φοιτητών. Στο πλαίσιο αυτό η παραπαίουσα κυβέρνηση Μητσοτάκη προχωρεί στην πρόσληψη άλλων 600 ειδικών φρουρών- πέραν των 400 που ολοκλήρωσαν την «εκπαίδευσή» τους και στάλθηκαν στα αστυνομικά τμήματα- που θα στελεχώσουν την Πανεπιστημιακή Αστυνομία, ενώ διακινεί συνεχώς και τρομοκρατικά σενάρια ότι επίκειται η εισβολή της σε τέσσερα καταρχάς ΑΕΙ μετά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου (δες εδώ και εδώ).

  • «Νέο σύστημα διορισμού/επιλογής εκπαιδευτικών στη βάση διαγωνισμού ΑΣΕΠ».

Προαναγγέλλεται, λοιπόν, η επαναφορά του «διαγωνισμού της ντροπής». Από το σύστημα συνεχούς κυνηγητού «προσόντων», με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες, πιστοποιήσεις για υπολογιστές και σεμινάρια κάθε είδους -που εδώ που τα λέμε ελάχιστοι είχαν το προνόμιο να τα αποκτήσουν, καθώς απαιτούνταν και χρόνος και χρήμα- του Γαβρόγλου, πάμε σε έναν τρίωρο διαγωνισμό «πιστοποίησης» (λέμε τώρα) της επιστημονικής επάρκειας, της παιδαγωγικής κατάρτισης και της διδακτικής ικανότητας των μελλοντικών εκπαιδευτικών, ενάντια στην πρώτη επιβολή του οποίου από τον Αρσένη, οι εκπαιδευτικοί πολέμησαν και έχυσαν αίμα.

Πρόκειται για τον εξευτελισμό κυριολεκτικά του βασικού πτυχίου και των σπουδών και στις δύο περιπτώσεις και στην ντε φάκτο ελαχιστοποίηση των όποιων μόνιμων διορισμών στο μέλλον.

Διαφαίνεται μάλιστα, ότι για να μετρήσουν στη συνέχεια για τον διορισμό και τα άλλα κριτήρια (προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά προσόντα, κοινωνικά κριτήρια), προϋπόθεση θα είναι οι εκπαιδευτικοί να έχουν τη βάση στο «διαγωνισμό της ντροπής».

  • «Επέκταση ωραρίου σχολείου και μείωση διαβάσματος στο σπίτι, ειδικά στις μικρές τάξεις.

Τι εννοεί, αλήθεια εδώ «η ποιήτρια» Κεραμέως; Οτι το πρωινό πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου, ειδικά στις μικρές τάξεις (ή και το Νηπιαγωγείο;) θα επεκταθεί και πέραν αυτού που ισχύει μέχρι σήμερα; Ασφαλώς αυτό προαναγγέλλει, καθώς αμέσως μετά μιλά και για την «Πλήρη επέκταση ολοήμερου στο 100% των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών ως τις 17:30».

Μια τέτοια εξέλιξη, πέραν του ότι θα είναι σε βάρος των μικρών μαθητών, που θα αδυνατούν να παρακολουθήσουν με ενάργεια ένα τόσο επιβαρυμένο εκπαιδευτικό και διδακτικό πρόγραμμα (η πραγματοποίηση του διαβάσματος της επομένης στο σχολείο, αμέσως μετά την πρωινή ζώνη είναι το πιο σύντομο ανέκδοτο), είναι σίγουρο ότι θα γίνει σε βάρος του ωραρίου των εκπαιδευτικών (μην ξεχνάμε ότι υπάρχει ανάλογη οδηγία του ΟΟΣΑ για αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών), αλλά και της παραπέρα ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων στο δημόσιο σχολείο, με προσλήψεις αναπληρωτών, ωρομισθίων, κ.λπ.

  • «Δημιουργία ζώνης επιχειρηματικότητας και καινοτομίας η οποία δίνει τη δυνατότητα στην εκπαιδευτική μονάδα και τις τοπικές επιχειρήσεις να διαμορφώσουν από κοινού ένα σύνολο εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στα Δημόσια Ι.Ε.Κ.

Δυνατότητα πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων σε κάθε ενδιαφερόμενο (πιστοποίηση της μη-τυπικής και άτυπης μάθησης) μέσω μικροδιαπιστευτηρίων (microcredentials).

Δημιουργία ξενόγλωσσων τμημάτων στα Δημόσια ΙΕΚ για την προσέλκυση ξένων σπουδαστών».

Κοντολογίς, περαιτέρω ιδιωτικοποίηση των δημόσιων ΙΕΚ και σφιχταγκάλιασμά τους με τις καπιταλιστικές επιχειρήσεις.

  • «Εμφαση στα 3ετή προγράμματα/σχολές εφαρμοσμένων επιστημών».

Πρόκειται για επαναφορά των ΤΕΙ στο πλαίσιο των Πανεπιστημίων. Τα προγράμματα σπουδών αυτών των Τμημάτων έχουν διάρκεια 7 ακαδημαϊκών εξαμήνων και αντιστοιχούν σε 210 πιστωτικές μονάδες. Προβλέπεται η διεξαγωγή υποχρεωτικής πρακτικής άσκησης των φοιτητών συνολικής διάρκειας 6 μηνών, που αντιστοιχεί σε 30 πιστωτικές μονάδες (ECTS). Η επιτυχής ολοκλήρωση προγραμμάτων σπουδών οδηγεί στην απονομή τίτλου σπουδών επιπέδου έξι (6) σύμφωνα με το Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων, όπως ακριβώς και τα τετραετή προγράμματα σπουδών των ελληνικών ΑΕΙ (240 πιστωτικές μονάδες)! Ετσι δημιουργούνται εντός των ίδιων των Πανεπιστημίων φοιτητές και καθηγητές δεύτερης κατηγορίας. 

Στα Τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών και Τεχνολογίας δεν δίνεται η δυνατότητα να οργανώνουν προγράμματα τρίτου κύκλου σπουδών (διδακτορικές σπουδές). 

  • Θέσπιση ψηφιακών συγγραμμάτων.

Ο εκτρωματικός νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ των Μητσοτάκη-Κεραμέως προωθεί και την κατάργηση των δωρεάν ψηφιακών συγγραμμάτων για όλους. Απαντες οι φοιτητές του πρώτου κύκλου -οι «ενεργοί», δηλαδή αυτοί που διανύουν τον καθορισμένο χρόνο, σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών- δεν θα έχουν πρόσβαση στα δωρεάν ηλεκτρονικά συγγράμματα, αλλά θα πρέπει να πληρούν κάποια «κριτήρια» (πιθανόν οικονομικά, κοινωνικά ή και «αριστείας», κατά πως συνηθίζει η κυβέρνηση των α(χ)ρίστων). Αυτό το νόημα έχει η πρόνοια του άρθρου 285 του νόμου-πλαίσιο, ότι απαιτείται η έκδοση ΚΥΑ των υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, με την οποία «ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν στον τρόπο και τα κριτήρια της δωρεάν διανομής στους ενεργούς φοιτητές του πρώτου κύκλου σπουδών των διδακτικών συγγραμμάτων μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας ‘’ΕΥΔΟΞΟΣ’’»:

  • Περαιτέρω αξιοποίηση σχημάτων Σ.Δ.Ι.Τ. για την κάλυψη των αναγκών των Ιδρυμάτων (π.χ. για φοιτητικές εστίες).

Τούτο σημαίνει ότι πρέπει να ετοιμάζονται οι εστιακοί φοιτητές, που θα έχουν το «προνόμιο» να κατοικίσουν σε αυτές τις φοιτητικές εστίες να καταβάλλουν ενοίκιο. Διότι τα ιδιωτικά συμφέροντα που θα συμμετάσχουν στη «μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή και τεχνική διαχείριση φοιτητικών και άλλων κτιριακών εγκαταστάσεων» δεν θα το πράξουν για την «ψυχή της μάνας τους», ούτε επειδή θέλουν να συνδράμουν αφιλοκερδώς τη δημόσια Παιδεία.

  • Στήριξη και επέκταση ξενόγλωσσων προγραμμάτων για την προσέλκυση φοιτητών από το εξωτερικό».

Η προσέλκυση φοιτητών-πελατών, και γενικά η λειτουργία των ΑΕΙ με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, για την προσκόμιση χρηματοδοτικών πηγών από «τρίτους», αποτελούν βασικό στοιχείο του πανεπιστήμιου της αγοράς. Τα ξενόγλωσσα προπτυχιακά με δίδακτρα αποτελούν μια μορφή ιδιωτικών πανεπιστημίων και στην Ελλάδα.

Γιούλα Γκεσούλη

Παραπομπές:

  • Τράπεζα Θεμάτων: Συνειδητή επιλογή του υπουργείου Παιδείας η εφαρμογή της
  • Σπουδές γι’ αυτούς που φορούν γάντι στο χέρι και φεγγίτη στο μάτι
  • Το σφαγείο των πανελλαδικών
  • Η «αξιολόγηση» του εκπαιδευτικού με ιλουστρασιόν περιτύλιγμα
  • Παράταση ωραρίου στα Ολοήμερα: Η προσαρμογή του σχολείου στις εργασιακές σχέσεις-λάστιχο των γονιών
  • Ξεκινάει μια σκοτεινή περίοδος για το δημόσιο Πανεπιστήμιο
  • Κολλέγια: Συνεχώς βήματα προς την ακαδημαϊκή ισοδυναμία
  • Ολα για τους σχολάρχες-αφέντες, δούλοι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί
  • Νομοσχέδιο για Επαγγελματική Εκπαίδευση: Δεκατετράχρονα παιδιά στις μυλόπετρες της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΡάβδος εν γωνία άρα βρέχει

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Επόμενο άρθρο Συμψηφισμοί

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Σχετικά Αρθρα

Φοιτητική στέγη: Γαλλία-Ελλάδα στο ίδιο έργο θεατές

Παιδεία 28 Σεπ 2023, 11:54

Στον αέρα η μεταφορά μαθητών 

Παιδεία 27 Σεπ 2023, 14:16

Επιχειρηματικές μπίζνες από το Πανεπιστήμιο Πατρών

Παιδεία 26 Σεπ 2023, 13:33

Σοβαρός τραυματισμός μαθητή στο 3ο Γυμνάσιο Λαμίας

Αισχρή η στάση της Δημοτικής αρχής

Παιδεία 26 Σεπ 2023, 11:09

Τηλεκπαίδευση στα σχολεία της Θεσσαλίας: επικοινωνιακή φούσκα

Παιδεία 26 Σεπ 2023, 08:22

2ο Φόρουμ για τις Συμμαχίες Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων: Πανεπιστήμιο επιχειρηματικής και όχι ακαδημαϊκής κουλτούρας

Παιδεία 21 Σεπ 2023, 10:29
Ροή Ειδήσεων
Υγεία

Πανδημία: Περαιτέρω χειροτέρευση σε όλους τους δείκτες

Εβδομάδα 11-17 Σεπτέμβρη

28 Σεπ 2023, 18:02
Περιβάλλον

Πλημμύρισε η Βόρεια Εύβοια: Αυτό είναι το μέλλον και της Θεσσαλίας και των περιοχών που ξέσπασαν δασικές πυρκαγιές

28 Σεπ 2023, 14:27
Αθλητισμός

Οι αντιφασίστες οπαδοί του Παναθηναϊκού πρέπει να δουν τη φάκα και όχι το τυρί

28 Σεπ 2023, 12:55
Παιδεία

Φοιτητική στέγη: Γαλλία-Ελλάδα στο ίδιο έργο θεατές

28 Σεπ 2023, 11:54
Υγεία

Νοσοκομείο «ΜΕΤΑΞΑ»: Εδιωξαν ασθενή λίγο προτού μπει στο χειρουργείο!

Τον έστειλαν να «ψάχνεται» στον ιδιωτικό τομέα

28 Σεπ 2023, 10:32
Καταστολή

Νίκος Μαζιώτης: Για την υφ’ όρον αποφυλάκισή μου

28 Σεπ 2023, 09:23
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 28 Σεπτέμβρη

28 Σεπ 2023, 00:01
Κόντρες

Το θαλασσόσκυλο τι κόμμα είναι;

27 Σεπ 2023, 19:13
Πολιτική

Αθωώθηκαν οι συνδικαλιστές που είχε μηνύσει ο πρώην Δακίτης και νυν υφυπουργός Εργασίας, Σπανάκης

27 Σεπ 2023, 15:03
Εργατικά

Σκληρός εργοδότης το ιερατείο

27 Σεπ 2023, 14:20
Παιδεία

Στον αέρα η μεταφορά μαθητών 

27 Σεπ 2023, 14:16
Ιστορία

82 χρόνια από την ίδρυση του ΕΑΜ: Ορόσημο για τη σύγχρονη ελληνική Ιστορία

27 Σεπ 2023, 14:04
Οικονομία

Περιφέρεια Αττικής: το μεγάλο φαγοπότι

23.182,54 € σε εργολάβο για δυο καθαρίστριες επί τρεις εβδομάδες!

27 Σεπ 2023, 10:23
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 27 Σεπτέμβρη

27 Σεπ 2023, 00:01
Πολιτική

«Η Ελλάδα είναι η 51η Πολιτεία των ΗΠΑ»

26 Σεπ 2023, 21:26
Διεθνή

Ζελένσκι, Τριντό και καναδικό κοινοβούλιο τίμησαν ουκρανό μαχητή των Waffen SS

26 Σεπ 2023, 20:28
Κόντρες

Πολιτικός… πολιτισμός

26 Σεπ 2023, 19:16
Παιδεία

Επιχειρηματικές μπίζνες από το Πανεπιστήμιο Πατρών

26 Σεπ 2023, 13:33
Πολιτική

Ενα ερώτημα υπάρχει: Θα καταφέρουν να ξαναπάρουν την κουτάλα της αστικής εξουσίας;

26 Σεπ 2023, 13:29
Παιδεία

Σοβαρός τραυματισμός μαθητή στο 3ο Γυμνάσιο Λαμίας

Αισχρή η στάση της Δημοτικής αρχής

26 Σεπ 2023, 11:09
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Αφίσες








Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Αρχείο Εφημερίδας
Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Εφετείο 17Ν

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • ΕΛΑ

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Εφετείο ΕΛΑ

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Επαναστατικός Αγώνας

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Δίκη Σ.Π.Φ.

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Το ημερολόγιο της αποστολής

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Επικοινωνία

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Όροι χρήσης

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo