Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Μια απεργία πείνας και βρόμας θα μας σώσει
  • Αγιογραφώντας έναν υπουργό που ψεύδεται
  • Οι σιωναζιστές κατέφυγαν στον γκεμπελισμό για να κρύψουν το έγκλημα
  • Σαν σήμερα 2 Ιούνη
  • Τους φώναξαν να πάρουν τρόφιμα και τους δολοφόνησαν εν ψυχρώ
  • Paddy McCorry: Πανηγύρισε σαν Παλαιστίνιος και όχι ως Ιρλανδός
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Παιδεία»Διεθνές Απολυτήριο και Ωνάσεια Σχολεία: όχημα ιδιωτικών συμφερόντων
Παιδεία

Διεθνές Απολυτήριο και Ωνάσεια Σχολεία: όχημα ιδιωτικών συμφερόντων

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr17 Ιαν 2025, 20:30

Παραμονή των χριστουγεννιάτικων σχολικών διακοπών, ο Πιερρακάκης ανακοίνωσε το νέο «μποναμά» του στη δημόσια εκπαίδευση, που βαθαίνει όλο και πιο πολύ την ιδιωτικοποίηση της δημόσιας Παιδείας. Εκτός από το Διεθνές Απολυτήριο (International Baccalaureate) που είχε ήδη εξαγγείλει ότι θα εφαρμοστεί από τον Σεπτέμβρη του 2026 και στα δημόσια Πρότυπα σχολεία, ο Πιερρακάκης αναφέρθηκε στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, την απάτη του «Ανοιχτού σχολείου» στο πλαίσιο της «αυτονομίας» της σχολικής μονάδας και στις νέες υπερεξουσίες στους διευθυντές-μάνατζερ που βαθαίνουν τον έλεγχο, την πειθάρχηση και την ιδιωτικοποίηση.

Τα χριστουγεννιάτικα «καλούδια» Πιερρακάκη μαζί με το ΙΒ, διευρύνουν το πεδίο παρέμβασης των καπιταλιστών και της «αγοράς» στη δημόσια εκπαίδευση και απογειώνουν τις ταξικές ανισότητες.

– Οι κάτοχοί του ΙΒ θα εισάγονται όχι μόνο στα ιδιωτικά πανεπιστήμια αλλά και στα δημόσια ΑΕΙ, χωρίς τις συμπληγάδες των πανελληνίων εξετάσεων και την καρμανιόλα της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (!), που αποτελούν «προνόμιο» μόνο των «πλεμπαίων», που φοιτούν στα δημόσια σχολεία της γειτονιάς.

– Τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι ένα νέο δίκτυο Πρότυπων σχολείων υπό την σκέπη, όμως, ενός καπιταλιστικού ιδρύματος. Κοινωνικά αγαθά, όπως η Παιδεία και η Υγεία αντί να στηρίζονται απλόχερα με δημόσιες δαπάνες, παραδίδονται στα νύχια καπιταλιστικών ιδρυμάτων, που μέσω της μπίζνας των «χορηγιών» επιτυγχάνουν φοροαπαλλαγές και ένα σωρό άλλα προνόμια, διευκολύνσεις, τσάμπα διαφήμιση και «αποδοχή» από το πόπολο και σημαντικότατο λόγο στα του κράτους. 

Το υπουργείο Παιδείας ισχυρίζεται ότι τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία αποτελούν «ενίσχυση της πολυτυπίας της εκπαίδευσης» και θα λειτουργήσουν «σε περιοχές που αντιμετωπίζουν κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις». «Πολυτυπία» βέβαια σημαίνει κατηγοριοποίηση και ανταγωνισμό και όχι ένα ισχυρό, ενιαίο, ποιοτικό δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά, ενώ η λειτουργία σε περιοχές με «κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις», δηλαδή υποβαθμισμένες και απομακρυσμένες περιοχές, είναι καθαρή απάτη. Και είναι απάτη γιατί τα παιδιά που θα εισάγονται σε αυτά δεν θα είναι παιδιά από οικογένειες-παρίες, αφού θα εισάγονται ύστερα από εξετάσεις στο στυλ των εξετάσεων για τα Πρότυπα σχολεία. Λαμβάνοντας υπόψη ότι στα Πρότυπα σχολεία περνάει μόνο το 20% των υποψηφίων και ότι ανθεί ήδη μια τεράστια βιομηχανία φροντιστηρίων που «στηρίζει» αυτήν την προσπάθεια, αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της κοροϊδίας.

Η αναφορά δε, ότι για τη λειτουργία των Ωνάσειων Σχολείων θα υπάρξει «ειδική σύμβαση μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ιδρύματος Ωνάση, με το πρότυπο του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου» και ότι θα «συσταθεί Διοικούσα Επιτροπή με πλειοψηφία του Δημοσίου» αφήνει ανοιχτές πόρτες και παράθυρα για το είδος της «παρέμβασης» που θα έχει το καπιταλιστικό ίδρυμα και στο ίδιο το περιεχόμενο και την εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

– Το «Ανοικτό Σχολείο» στην κοινωνία εντάσσεται στο πλαίσιο της πολυδιαφημισμένης «αυτονομίας» της σχολικής μονάδας, που αποτελεί επιδίωξη όλων των κυβερνήσεων με νεοφιλελεύθερο πρόσημο. Αποκέντρωση και αυτονομία είναι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος. «Αυτονομία» σημαίνει κυρίως απαλλαγή του αστικού κράτους από την γενναία οικονομική στήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης και φόρτωμα των βαρών στην εργαζόμενη κοινωνία, με παράλληλη εμπλοκή ιδιωτών και καπιταλιστών στη λειτουργία των σχολείων. Αντίθετα, παιδαγωγική και διοικητική αυτονομία δεν υφίσταται, καθώς το σύστημα και όλες οι κυβερνήσεις διαχείρισής του δεν απεμπολούν και δεν διακινδυνεύουν τον κεντρικό σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής και το περιεχόμενο του αστικού σχολείου, επειδή αυτό αποτελεί βασικότατο μηχανισμό αναπαραγωγής της κυρίαρχης ιδεολογίας και των εκμεταλλευτικών σχέσεων στην παραγωγή.

«Ανοιχτό Σχολείο» σημαίνει σχολείο που αγωνιά για την επιβίωσή του, καθώς η κρατική χρηματοδότηση είναι ελλιπέστατη. Οφείλει να αναζητά πρόσθετους πόρους από ιδιώτες και καπιταλιστές, αξιολογούμενο μάλιστα γι’ αυτό.

– Το επιχειρηματικό σχολείο, το σχολείο της αξιολόγησης, που αγωνιά για να εξασφαλίσει τους πόρους επιβίωσής του, έχει ανάγκη από έναν διευθυντή-μάνατζερ.

Ο διευθυντής γίνεται απόλυτος δερβέναγας, αφού εκτός του ότι είναι και αξιολογητής των εκπαιδευτικών του σχολείου του, κρατά στα χέρια του όλα τα πλοκάμια της απαρέγκλιτης τήρησης των οδηγιών του υπουργείου Παιδείας. Ακόμη δε, και στην περίπτωση που προβλέπεται ότι ο διευθυντής απλώς «εισηγείται», ουσιαστικά είναι αυτός που αποφασίζει, αφού είναι πολύ δύσκολο οι εκπαιδευτικοί να τολμήσουν να αμφισβητήσουν την «εισήγησή» του, μιας και αποτελεί αξιολογητή τους ή και πειθαρχικό τους προϊστάμενο.

Είναι επίσης ένας διευθυντής-μάνατζερ, γιατί εκτός από τη «διαχείριση του προσωπικού», μπορεί να διαθέτει το σχολικό κτίριο και τις υποδομές του δημόσιου σχολείου σε «φορείς», προκειμένου να αποκομίσει «οφέλη», δηλαδή να αποκομίσει πόρους από «τρίτους» για τη λειτουργία του.

Τώρα, ειδικά μετά το πατατράκ που υπέστη το υπουργείο Παιδείας στην εφαρμογή της αξιολόγησης, επειδή συνάντησε τη σθεναρή, μαζική αντίσταση των εκπαιδευτικών στην επιστροφή του επιθεωρητή, ο Πιερρακάκης προχωρεί σε νέο ανασχεδιασμό δίνοντας στους διευθυντές-απόλυτους κυρίαρχους και μάνατζερ και νέες υπερεξουσίες, ελπίζοντας σε ένταση του πρέσινγκ στους εκπαιδευτικούς.  Ο διευθυντής θα μπορεί επιπλέον να προτείνει την κατά προτεραιότητα αξιολόγηση εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας του, να επιλέγει Υποδιευθυντή-τσιράκι του και να οργανώνει το  Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα με έλεγχο παιδαγωγικής διάστασης από Σύμβουλο και Επόπτη Ποιότητας (περισσότερα εδώ).

Την επίθεση της κυβέρνησης στον πυρήνα του δωρεάν και δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου, που προωθεί την εισβολή της επιχειρηματικότητας στο εκπαιδευτικό σύστημα, καταγγέλλουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ. Στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν χαρακτηριστικά:

«Αξιολόγηση παντού, ανταγωνισμός/κατηγοριοποίηση, σχολική αυτονομία με όρους επιχειρηματικής λειτουργίας, διείσδυση των επιχειρήσεων  σε κάθε πλευρά της δημόσιας εκπαίδευσης (έρευνα, διδασκαλία επιχειρηματικότητας,  λειτουργία του σχολείου με όρους ιδιωτικού, ψηφιακό σχολείο, δραστηριότητες από ιδιώτες σε δημόσιες δομές), αναζήτηση  χρηματοδότησης από ιδιώτες, ιδιωτικά πανεπιστήμια και στο βάθος η διάλυση των εργασιακών και συλλογικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών είναι οι κεντρικοί πυλώνες αυτής της πολιτικής. Έτσι, μετά την εισαγωγή του θεσμού του Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate, ΔΑ-IB), που άνοιξε την πόρτα για την καλλιέργεια επιπλέον ταξικών διακρίσεων, έρχεται τώρα η δημιουργία των Ωνάσειων σχολείων να κλιμακώσει την αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι θεσμοί αυτοί όχι μόνο εντείνουν τις ανισότητες στην πρόσβαση στη γνώση για όλους, αλλά διαμορφώνουν ένα σχολείο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς και όχι στις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας και της νεολαίας, υπονομεύοντας περαιτέρω το θεμελιώδες δικαίωμα στη μόρφωση και οξύνοντας τους ταξικούς φραγμούς».

Η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Συσπειρώσεων Κινήσεων ΔΕ

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζει να αποδομεί τη δημόσια εκπαίδευση

Δ.Α. (IB) και Ωνάσεια Σχολεία είναι όχημα ιδιωτικών συμφερόντων

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζει την επίθεση στον πυρήνα του δωρεάν και δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου, προωθώντας την εισβολή της επιχειρηματικότητας στο εκπαιδευτικό σύστημα. Ο καταιγισμός νόμων, ΥΑ και εγκυκλίων συνιστούν μια συνολική αντιδραστική αλλαγή του DNA του δημόσιου σχολείου,  του παιδαγωγικού περιεχομένου του, του ρόλου του εκπαιδευτικού και της εργασίας του, της λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας. Αποτελεί προώθηση των οδηγιών του ΟΟΣΑ από το 2010 και μετά, των συστάσεων της Ε.Ε, της έκθεσης Πισσαρίδη και των πορισμάτων του  εθνικού διαλόγου για την Παιδεία επί ΣΥΡΙΖΑ.

Αξιολόγηση παντού, ανταγωνισμός/κατηγοριοποίηση, σχολική αυτονομία με όρους επιχειρηματικής λειτουργίας, διείσδυση των επιχειρήσεων  σε κάθε πλευρά της δημόσιας εκπαίδευσης (έρευνα, διδασκαλία επιχειρηματικότητας,  λειτουργία του σχολείου με όρους ιδιωτικού, ψηφιακό σχολείο, δραστηριότητες από ιδιώτες σε δημόσιες δομές), αναζήτηση  χρηματοδότησης από ιδιώτες, ιδιωτικά πανεπιστήμια και στο βάθος η διάλυση των εργασιακών και συλλογικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών είναι οι κεντρικοί πυλώνες αυτής της πολιτικής.

Έτσι, μετά την εισαγωγή του θεσμού του Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate, ΔΑ-IB), που άνοιξε την πόρτα για την καλλιέργεια επιπλέον ταξικών διακρίσεων, έρχεται τώρα η δημιουργία των Ωνάσειων σχολείων να κλιμακώσει την αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι θεσμοί αυτοί όχι μόνο εντείνουν τις ανισότητες στην πρόσβαση στη γνώση για όλους, αλλά διαμορφώνουν ένα σχολείο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς και όχι στις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας και της νεολαίας, υπονομεύοντας περαιτέρω το θεμελιώδες δικαίωμα στη μόρφωση και οξύνοντας τους ταξικούς φραγμούς. 

Όπως είναι ήδη γνωστό, το πρώτο από τα νομοσχέδια του υπουργείου Παιδείας, που ανακοινώθηκαν στο Υπουργικό Συμβούλιο, αφορά-μεταξύ άλλων- στην ίδρυση πρότυπων Γυμνασίων και Λυκείων με τη χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση, τα «Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία» (ΔΗΜ.Ω.Σ) στη σύμπραξη, δηλαδή, του δημόσιου συστήματος με το Ίδρυμα Ωνάση. Το δίκτυο θα περιλαμβάνει 22 υφιστάμενα σχολεία, 11 Γυμνάσια και 11 Λύκεια, «σε περιοχές που αντιμετωπίζουν κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις», από τον Σεπτέμβρη του 2025 με 6 Γυμνάσια και 6 Λύκεια αρχικά. Το Ίδρυμα θα αναλάβει την ανακαίνισή τους (έως 1 εκ. ευρώ ανά σχολείο) και τα λειτουργικά τους έξοδα (έως 500.000 ευρώ το έτος ανά σχολείο). Η εισαγωγή των μαθητών θα γίνεται με εξετάσεις και η επιλογή των εκπαιδευτικών τους θα γίνεται όπως στα πρότυπα, (χάσιμο οργανικών θέσεων κλπ).

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, τα Ωνάσεια Σχολεία θα διασυνδέονται με πανεπιστημιακά ιδρύματα «με στόχο την εισαγωγή και εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών», για τη λειτουργία τους «θα συσταθεί Διοικούσα Επιτροπή με πλειοψηφία του Δημοσίου», και οι λεπτομέρειες θα ρυθμιστούν με σύμβαση μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ιδρύματος «κατά το πρότυπο του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου».

Έτσι, 22 δημόσια σχολεία παραδίδονται απευθείας στα χέρια των ιδιωτικών συμφερόντων, ανοίγοντας τον δρόμο για τη λειτουργία των αποτυχημένων και καταστροφικών charter schools1. Με όπλο την χρόνια εγκατάλειψη και την υποχρηματοδότηση, παρουσιάζουν ως σωτήρες τα επιχειρηματικά συμφέροντα, που πιέζουν για νέες κερδοφόρες μπίζνες στην μεγάλη “αγορά” της εκπαίδευσης όπου ήδη έχουν εισβάλει (Μωραϊτη, Γείτονα κλπ). 

Το δήθεν φιλεύσπλαχνο έργο της λειτουργίας των Ωνάσειων σχολείων σε κοινωνικά ευάλωτες περιοχές προς όφελος των παιδιών, καταρρέει εξαρχής, εφόσον οι μαθητές θα εισάγονται με εξετάσεις, όπως στα πρότυπα σχολεία. Όπως συνέβη και με τα υπάρχοντα πρότυπα, που η κυβέρνηση επέκτεινε πέρα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με ένα σε κάθε νομό, θα πάψουν να είναι σχολεία της γειτονιάς, δημιουργώντας τελικά μεγαλύτερη πίεση στις περιοχές αυτές, όπου τα υπόλοιπα σχολεία καλούνται να απορροφήσουν τους μαθητές από τη γειτονιά, οι οποίοι δεν διεκδικούν ή δεν μπορούν να επιτύχουν την εισαγωγή τους στο πρότυπο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται (πολυπληθή τμήματα έλλειψη υποδομών κλπ),. Γι’ αυτό και κατά τη μετατροπή σχολείων σε πρότυπα είχαμε τα προηγούμενα χρόνια μαζικές αντιδράσεις και κινητοποιήσεις σε πολλές περιοχές. Επιπλέον, στις εξετάσεις για την εισαγωγή στα πρότυπα περνάει μόλις το 20% των αιτούντων κι έχει αναπτυχθεί πραγματική φάμπρικα φροντιστηρίων και ιδιαίτερων μαθημάτων, με μεγάλες οικονομικές απαιτήσεις για τις οικογένειες.  

Από την άλλη πλευρά τα επιχειρηματικά συμφέροντα και τα “ευαγή ιδρύματα” δεν αρκούνται πλέον μόνο στην παρέμβαση στο περιεχόμενο των δράσεων των σχολείων μέσω προγραμμάτων, αλλά θέλουν να πάρουν στα χέρια τους απευθείας τα σχολεία με διαμόρφωση διαφοροποιημένων προγραμμάτων σπουδών κλπ. Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών θα χαθούν, αφού η επιλογή του εκπαιδευτικού προσωπικού θα ακολουθήσει αυτή των πρότυπων και πειραματικών. Η διοίκηση των σχολείων θα γίνεται από τη Διοικούσα Επιτροπή. Η οικονομική ενίσχυση των σχολείων αυτών από το Ίδρυμα Ωνάση (σύμφωνα με τις δηλώσεις), αν υπάρξει και για όποιο ποσό τελικά θα δοθεί, ισχύει για όσο διαρκεί το επιχειρηματικό ενδιαφέρον και μετά, όταν αποχωρήσει, αφήνει καμένη γη, όπως συμβαίνει συνήθως, όπου έχει εφαρμοστεί το μέτρο (ΗΠΑ, Μ. Βρετανία κλπ) Εξάλλου είναι γνωστά τα σκάνδαλα του Ιδρύματος Ωνάση (απαλλαγή από Ειδικό Φόρο Ακινήτων με νόμο ΣΥΡΙΖΑ που διατηρεί η Ν.Δ.) και τελικά, το ελληνικό δημόσιο κι οι φορολογούμενοι αποτελούν τον μεγάλο αιμοδότη του.

Έτσι, η παροχή δώρων από το κράτος στο ιδιωτικό κεφάλαιο μετά το Διεθνές Απολυτήριο (Δ.Α-ΙΒ), συνεχίζεται ακάθεκτη τώρα με τα Ωνάσεια σχολεία και μάλιστα προκαλεί εύλογα ερωτηματικά. Γιατί άραγε αυτό το ξαφνικό ενδιαφέρον του Ιδρύματος για τα σχολεία; Μήπως υπηρετεί και την ανάγκη της κυβέρνησης να επιδείξει έργο να ανοίξει νέους δρόμους κερδοφορίας για το κεφάλαιο και είναι μια κίνηση με πολλαπλά κέρδη; Διεθνές Απολυτήριο και Ωνάσεια σχολεία πάνε χερι χέρι! Ας μην ξεχνάμε ότι το Δ.Α. θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 5 πρότυπα, με προοπτική να γενικευθεί σε όλα τα πρότυπα, άρα και στα Ωνάσεια!…

Στη συζήτηση έχει μπει και το σοβαρό ενδεχόμενο οι κάτοχοι του Δ.Α. να εξασφαλίζουν εισαγωγή στα δημόσια ΑΕΙ χωρίς τα εμπόδια των πανελλαδικών, της ΕΒΕ κλπ που  αντιμετωπίζουν οι «κοινοί θνητοί» των δημόσιων σχολείων με τα χιλιάδες κενά και τις χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες, τις ανεπαρκείς κτηριακές υποδομές, την υποχρηματοδότηση και τα υπερμεγέθη τμήματα. Προφανώς, την ίδια δυνατότητα θα έχουν και οι μαθητ(ρι)ες των ιδιωτικών σχολείων που θα παρακολουθούν το πρόγραμμα Δ.Α. Αυτό αποτελεί ένα τεράστιο δώρο στα ιδιωτικά σχολεία και τους επιχειρηματίες της εκπαίδευσης, οξύνοντας την υπάρχουσα ταξικότητα στο εκπαιδευτικό σύστημα, η οποία έχει αυξηθεί ραγδαία με τα μέτρα της κυβέρνησης της Ν.Δ. εδώ και 5 χρόνια. Τα συνεχή δώρα είναι ένας σοβαρός λόγος που τον τελευταίο καιρό μεγάλοι όμιλοι, που διαχειρίζονται δις ευρώ κι έχουν μεγάλη γνώση της αγοράς, τοποθετούν τα χρήματά τους στην Ελλάδα προβαίνοντας σε επιθετικές εξαγορές ιδιωτικών σχολείων που παρέχουν προγράμματα Δ.Α. 

H λαίλαπα της αντιδραστικής αναδιάρθρωσης του σχολείου που προωθείται, είναι τέτοια που δεν κρατούν ούτε τα προσχήματα!… Πριν καν εισαχθεί το νομοσχέδιο στη Βουλή, στελέχη της διοίκησης σε διάφορες περιοχές είχαν αρχίσει να ειδοποιούν διευθυντές ότι «επιλέχθηκαν» τα σχολεία τους να μετατραπούν σε Ωνάσεια και ζητούσαν βιογραφικά και  σχετικά στοιχεία. Σε αυτές τις απαράδεκτες συνθήκες ο ρόλος του δ/ντή–manager που προωθείται τελευταία είναι κρίσιμος, αφού σαν δικτατορίσκος θα επιβάλει τις αποφάσεις της κυβέρνησης, θα αναζητά χρήματα σε επιχειρήσεις και ιδρύματα, θα αγνοεί προκλητικά τις θέσεις του αποδυναμωμένου συλλόγου δ ιδασκόντων, αν δεν συμφωνούν μαζί του. Θα προωθεί την αξιολόγηση, την αυταρχικοποίηση και την άρση των εργασιακών και των μορφωτικών δικαιωμάτων. Αυτή είναι η πολιτική της κυβέρνησης της Ν.Δ. σε πλήρη συναίνεση ΕΕ-ΟΟΣΑ-κεφαλαίου, που υπηρετήθηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ), με στόχο την προώθηση της αξιολόγησης-κατηγοριοποίησης-αυτονομίας της σχολικής μονάδας και τελικά την υποβάθμιση και τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων. 

Το εκπαιδευτικό κίνημα καλείται να δώσει μια νέα δύσκολη μάχη ενάντια στη νεοφιλελεύθερη βαρβαρότητα με συνολική και αναβαθμισμένη απεργιακή απάντηση και πολύμορφο παρατεταμένο αγώνα. Όλα αυτά απαιτούν τη συγκρότηση πανεκπαιδευτικού μετώπου που θα παλέψει για την ανατροπή αυτής της πολιτικής με αγώνες ενιαίους, αποφασιστικούς, και μαχητικούς μέχρι τη νίκη. Με πρωτοπόρο τον ρόλο των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ κόντρα στη λογική της συναίνεσης και της υποταγής του κυβερνητικού συνδικαλισμού, και των κατακερματισμένων αγώνων χαμηλών πτήσεων.

•  ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ σε ΙΔΙΩΤΕΣ! ΟΧΙ στα ΩΝΑΣΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

•  ΟΧΙ στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΜΑΘΗΤΩΝ που ΟΔΗΓΕΙ στη ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ των ΛΑΪΚΩΝ μορφωτικών ΑΝΑΓΚΩΝ και την ΑΥΞΗΣΗ των ΤΑΞΙΚΩΝ φραγμών

•  ΓΕΝΝΑΙΑ ΑΥΞΗΣΗ των ΔΑΠΑΝΩΝ για τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!

•  ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ για ΟΛΑ τα ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ, με ΒΑΣΗ τις ΚΟΙΝΩΝΙΚΈΣ και ΛΑΪΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ!

1. Τα charter schools είναι δημόσια σχολεία που λειτουργούν με μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με τα παραδοσιακά δημόσια σχολεία, συνήθως βάσει ενός «καταστατικού χάρτη» (charter), από όπου προέρχεται και το όνομά τους. Αυτά τα σχολεία ιδρύονται και λειτουργούν από μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, τοπικές κοινότητες ή ιδιωτικές εταιρείες, αλλά με διαφορετικούς κανόνες και πλαίσιο λειτουργίας και χρηματοδοτούνται από δημόσιους και ιδιωτικούς πόρους. Βασικά τους χαρακτηριστικά είναι τα ακόλουθα: Αυτονομία: Λειτουργούν με φαινομενική ευελιξία ως προς τη διαχείριση, τη διδασκαλία και τη διοίκηση που συχνά καταλήγει σε αυθαιρεσίες. Υπόκεινται σε σκληρή αξιολόγηση με βάση τους στόχους που θέτει ο «καταστατικός χάρτης» τους. Χρηματοδότηση: Χρηματοδοτούνται από δημόσιους πόρους, αλλά μπορούν να δέχονται και ιδιωτικές δωρεές. Παρά τη δημόσια χρηματοδότηση τα διαχειρίζονται ιδιωτικούς φορείς με τη λογική της επιχείρησης. Λογοδοσία: Είναι υποχρεωμένα να τηρούν τους όρους του καταστατικού χάρτη και να επιτυγχάνουν συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς στόχους, αλλιώς κινδυνεύουν με κλείσιμο. Επιλογή μαθητών: Δεν δέχονται μαθητές βάσει γεωγραφικής κατανομής και συχνά επιλέγουν μαθητές μέσω εξετάσεων ή κληρώσεων, γεγονός που ενισχύει περισσότερο τον ανταγωνισμό.

Εκτύπωση 🖨
International Baccalaureate ΩΝΑΣΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΣτη διαπραγμάτευση για τη δεύτερη φάση της συμφωνίας τα «βαριά ονόματα» των παλαιστίνιων κρατούμενων
Επόμενο άρθρο Σαν σήμερα 18 Γενάρη

Σχετικά Αρθρα

Ξανά για τον Μινώταυρο των πανελλαδικών εξετάσεων και την απελευθερωτική ελεύθερη πρόσβαση

Παιδεία 31 Μάι 2025, 06:38

Φοιτητοδικεία στο Πολυτεχνείο Κρήτης

Παιδεία 28 Μάι 2025, 06:19

PISA:  Οι εξετάσεις ακυρώθηκαν σε δεκάδες σχολεία

Mε την αποχή των μαθητών και τη δήλωση στάσης εργασίας των εκπαιδευτικών!

Παιδεία 25 Μάι 2025, 08:47

Συνάντηση Ζαχαράκη με ΟΛΜΕ: Καμία ανοχή στην κοροΐδία – Να ανατραπεί η πολιτική της τρομοκρατίας και της υποταγής

Εργατικά 22 Μάι 2025, 07:21

Τεχνικά γυμνάσια-αναμορφωτήρια για τους «κακούς-παραβατικούς» μαθητές

Κοινωνική εργασία-τιμωρία για τους μαθητές που εκφοβίζουν

Παιδεία 20 Μάι 2025, 20:53

Aνίκανοι να στηρίξουν την κατηγορία κατά της Χρύσας Χοτζόγλου

Oι πάρεδροι του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους που εκπροσώπησαν το υπουργείο Παιδείας

Εργατικά 20 Μάι 2025, 18:32
Ροή Ειδήσεων
Κόντρες

Μια απεργία πείνας και βρόμας θα μας σώσει

2 Ιούν 2025, 14:10
Η παπάρα

Αγιογραφώντας έναν υπουργό που ψεύδεται

2 Ιούν 2025, 10:03
Διεθνή

Οι σιωναζιστές κατέφυγαν στον γκεμπελισμό για να κρύψουν το έγκλημα

Δημοσίευσαν fake video για να ρίξουν την ευθύνη της σφαγής στην Αντίσταση

2 Ιούν 2025, 09:06
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 2 Ιούνη

2 Ιούν 2025, 00:01
Διεθνή

Τους φώναξαν να πάρουν τρόφιμα και τους δολοφόνησαν εν ψυχρώ

Μαζικές σφαγές Παλαιστίνιων στα αμερικανο-σιωνιστικά κέντρα διανομής βοήθειας

1 Ιούν 2025, 21:49
Αθλητισμός

Paddy McCorry: Πανηγύρισε σαν Παλαιστίνιος και όχι ως Ιρλανδός

1 Ιούν 2025, 12:43
Διεθνή

«Ρουά» της Παλαιστινιακής Αντίστασης στη διπλωματική σκακιέρα

Η Χαμάς, με τη σύμφωνη γνώμη του συνόλου των αντιστασιακών οργανώσεων, απάντησε στην πρόταση ΗΠΑ-Ισραήλ

1 Ιούν 2025, 12:16
Αθλητισμός

H αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη παρούσα (και) στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ

Από τους οπαδούς της Παρί Σαν Ζερμέν

1 Ιούν 2025, 09:10
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 1 Ιούνη

1 Ιούν 2025, 00:01
Διεθνή

«Πέτρες του Δαβίδ», σεζόν 1, επεισόδιο 3

Μνημόσυνο στη σιωνιστική οντότητα για τις 600 μέρες ενός χαμένου πολέμου

31 Μάι 2025, 09:01
Παιδεία

Ξανά για τον Μινώταυρο των πανελλαδικών εξετάσεων και την απελευθερωτική ελεύθερη πρόσβαση

31 Μάι 2025, 06:38
Πολιτική

Oλοι/ες σήμερα στην πορεία στη σιωνιστική πρεσβεία

Σάββατο 31/5, 11 πμ, Πάρκο Ελευθερίας

31 Μάι 2025, 00:05
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

31 Μάι 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 31 Μάη

31 Μάι 2025, 00:01
Κόντρες

Χειρότερη και από τη Μπριζίτ

30 Μάι 2025, 21:33
Καταστολή

Δίκη για τη σκευωρία των Σεπολίων: Αναβολή, επειδή η πρόεδρος έχει… μεταπτυχιακό!

30 Μάι 2025, 21:32
Διεθνή

«Πέτρες του Δαβίδ», σεζόν 1, επεισόδιο 2

Και εκκαθάριση ομάδας δωσίλογων

30 Μάι 2025, 20:07
Πολιτική

Oλοι/ες αύριο στην πορεία στην Ισραηλινή πρεσβεία

Σάββατο 31/5, 11 π.μ., Πάρκο Ελευθερίας

30 Μάι 2025, 13:56
Διεθνή

Αυτή είναι η συμφωνία που προτείνουν στην Παλαιστινιακή Αντίσταση σιωναζιστές και Αμερικάνοι

Η Χαμάς κρατάει ανοιχτή τη διαπραγμάτευση, ξέροντας ότι τελικά οι σιωναζιστές θα συρθούν στους όρους της Αντίστασης

30 Μάι 2025, 10:19
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 30 Μάη

30 Μάι 2025, 00:01
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 2 Ιούνη

Ιταλία: Ημέρα δημοκρατίας-συντάγματος.

Τυνησία: Ημέρα νεολαίας.

Ισλανδία: Ημέρα ναυτικών.

1936: Ενας νεκρός και δεκαεπτά τραυματίες από επίθεση χωροφυλάκων σε ειρηνική διαδήλωση στον Βόλο.

1964: Ο Γιάσερ Αραφάτ ιδρύει στην Ιερουσαλήμ την Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης.

1968: Κυκλοφορεί στο εξωτερικό το πρώτο φύλλο της εφημερίδας του ΚΚΕ “Ελεύθερη πατρίδα“.

1972: Μετά από ανταλλαγή πυρών συλλαμβάνονται στη Φρανκφούρτη οι Αντρέας Μπάαντερ, Χόλγκερ Μάινς και Γιαν-Καρλ Ράσπε και λίγο αργότερα η Γκούντρουν Ενσλιν στο Αμβούργο (RAF).

1973: Ανακαλύπτεται βόμβα κάτω από αυτοκίνητο ξένης αποστολής στο Καλαμάκι.

1982: Πέντε βόμβες σε αμερικανικά αυτοκίνητα και πολυεθνικές εταιρίες (ΕΛΑ).

2005: Βόμβα του Επαναστατικού Αγώνα έξω από το υπουργείο Απασχόλησης.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Oταν ανέλαβα το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, είχα ξεκάθαρη εντολή από τον πρωθυπουργό: πλήρης κάθαρση στον ΟΠΕΚΕΠΕ. Από τον Νοέμβριο ήλθα σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και στηρίξαμε από την πρώτη στιγμή την έρευνα που ξεκίνησε. Δεν πρόκειται για υπόθεση που ξέφυγε από τον έλεγχο, αλλά για μια υπόθεση που εμείς φέραμε ξανά υπό θεσμικό και νομικό έλεγχο. Ως υπουργείο κινούμαστε μεθοδικά και σεβόμαστε απόλυτα τόσο το εθνικό όσο και το ευρωπαϊκό δίκαιο. Το μόνο μας μέλημα είναι να διασφαλίσουμε ότι οι ευρωπαϊκοί πόροι φτάνουν στους πραγματικούς δικαιούχους, δηλαδή στους ελληνες αγρότες.

Κώστας Τσιάρας

(Μια συνέντευξη στην καραδεξιά Political δεν έχει follow up ερωτήματα και αμφισβήτηση της «απόλυτης αλήθειας» του υπουργού. Εχει μόνο ερωτήσεις-πάσες, εμφανώς συμφωνημένες εκ των προτέρων, ώστε η υπουργάρα να ξετυλίξει το αφήγημά της. Θα μπορούσε -λέμε τώρα- να ρωτήσει η… αγιογράφος Ελλη Τριανταφύλλου: Γιατί οι τέσσερις υπουργοί των κυβερνήσεων Μητσοτάκη που προηγήθηκαν -Βορίδης, Λιβανός, Γεωργαντάς, Αυγενάκης- δεν έκαναν «πλήρη κάθαρση» στον ΟΠΕΚΕΠΕ και χρειάστηκε -ξαναλέμε τώρα- ο πρωθυπουργός να δώσει «ειδική εντολή» στον Τσιάρα; Θα μπορούσε ακόμα να ρωτήσει: Αφού στήριξες την έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, γιατί αυτή χρειάστηκε να οργανώσει αστυνομικό «ντου» για να κατασχέσει υπολογιστές αναζητώντας στοιχεία; Δεν σημαίνει αυτό ότι δεν εμπιστευόταν τις διαβεβαιώσεις σου ή -ακόμα χειρότερα- ότι διαπίστωσε προσπάθεια απόκρυψης στοιχείων; Και γιατί ο πρόεδρος που εσύ διόρισες, ο συνταξιούχος δικαστής Σαλάτας, κατήγγειλε την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και αναγκάστηκες να τον «παραιτήσεις», μετ’ επαίνων; Ενας δημοσιογράφος -και όχι αγιογράφος υπουργών- θα ρωτούσε, επίσης: Γιατί επί των ημερών σου συνεχίστηκε ο ανελέητος υπηρεσιακός διωγμός της υπαλλήλου Παρασκευής Τυχεροπούλου, η οποία είχε αποκαλύψει το σκάνδαλο των παράνομων επιδοτήσεων για βοσκότοπους-μαϊμούδες; Τρεις μέρες μετά τον ορισμό της πρώτης δικασίμου κατά του Χλύκα, των παιδιών του και μελών της οικογένειας Καλφούτζου, που δήλωναν… ιδιωτικά βοσκοτόπια στον… Γράμμο, η Τυχεροπούλου εκδιώχτηκε και από τη θέση-ψυγείο όπου είχε τοποθετηθεί, με το αισχρό επιχείρημα «και λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας»! Επί υπουργίας Τσιάρα. Δεν ήξερε τίποτα αυτός; Αν δεν ήξερε, γιατί μπλοκάρισε την απόσπαση της Τυχεροπούλου στην υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας στην Αθήνα; Η ίδια η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ζήτησε από τον Τσιάρα να αποσπαστεί η Π. Τυχεροπούλου σ’ αυτήν, προκειμένου να βοηθήσει στη διενεργούμενη έρευνα, ο Φλωρίδης δέχτηκε την αιτηθείσα απόσπαση, αλλά ο Τσιάρας ακόμα δεν έχει υπογράψει. Δεν αποκαλύπτει αυτή η στάση του συμμετοχή στο διωγμό της υπαλλήλου που αποκάλυψε το σκάνδαλο, αλλά και άρνηση συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία; Αν θέλετε να μάθετε την αλήθεια, διαβάστε το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Γεράσιμου Λιόντου στο ΚΟΝΤΡΑ-eksegersi.gr:

Υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη συγκάλυπτε και συγκαλύπτει τα δύο σκάνδαλα με τα βοσκοτόπια)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo