Πόσο μίσος πρέπει να έχεις απέναντι στο δημόσιο σχολείο, τους εκπαιδευτικούς και γενικότερα το κίνημα για να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ότι αυτήν την περίοδο εν μέσω πανδημίας, με κλειστά τα σχολεία και τους μαθητές και εκπαιδευτικούς να παλεύουν ενάντια σε πλήθος αντιξοότητες, δεν μπορεί να έρχεται προς ψήφιση με διαδικασίες fast track ένα σαρωτικό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο για την Παιδεία;
Πληρωμένος κονδυλοφόρος του συστήματος και της κυβέρνησης Μητσοτάκη είσαι και όχι υπηρέτης της τάχα «ανεξάρτητης δημοσιογραφίας», όταν πιέζεις ακόμη και τον δεξιό πρόεδρο της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας της ΟΛΜΕ να σου πει γιατί δεν αποδέχεται τη «διαβούλευση», τη στιγμή που αυτή είναι «μια απλή ηλεκτρονική διαδικασία, στην οποία μπορεί να συμμετέχει δημοκρατικά ο πάσα ένας»;
Και αυτό όταν γνωρίζεις ότι η «διαβούλευση» είναι η μόνη διαδικασία που αποδέχεται η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας για να προχωρήσει αμέσως μετά στην κατάθεση του πολυνομοσχέδιου στη Βουλή, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία συζήτησης στις στεγανοποιημένες Επιτροπές, όπου ο «διάλογος» είναι σικέ, ανάμεσα στην κυβέρνηση από τη μια και στα αστικά κόμματα και κάποιους συνδικαλιστικούς «εκπροσώπους» από την άλλη [που την εποχή της γενικότερης απαξίας του λεγόμενου οργανωμένου συνδικαλιστικού κινήματος -του αστοποιημένου γραφειοκρατικού συνδικαλισμού δηλαδή-, δεν εκπροσωπούν παρά μόνο τον εαυτό τους και μια μειοψηφία εργαζόμενων που έχει ακόμη αυταπάτες ή προσδοκά ωφέλη μέσω παρτίδων με το αστικό κράτος και τους διαχειριστές του].
Ο λόγος για το πρωινό δημοσιογραφικό δίδυμo της Κυριακής στον Real fm (Κακούσης-Πετρόπουλος), που συνέχισε και μετά να κάνει ειρωνικά σχόλια ενάντια στους εκπαιδευτικούς και τις μαζικές διαδικασίες του κινήματος.
Αλλά βρίσκουν και κάνουν αυτά τα παπαγαλάκια, όταν έχουν συνομιλητές άτομα σαν τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ. Ο οποίος πάσχιζε να εξηγήσει ότι πρόκειται για δημοκρατικό ατόπημα του υπουργείου Παιδείας να φέρει εν μέσω πανδημίας το πολυνομοσχέδιο, επικεντρώνοντας αποκλειστικά στις διαδικασίες (που όντως προκαλούν αγανάκτηση και φανερώνουν ύπουλες και εκπαιδευτοκτόνες προθέσεις από τη μεριά της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας) και όχι στην ουσία.
Ο Τσούχλος, ο δεξιός πρόεδρος της ΟΛΜΕ, απέφυγε να μπει στην ουσία, στις διατάξεις του πολυνομοσχέδιου, δηλαδή (εξεταστικοί μαραθώνιοι, Τράπεζα θεμάτων, αξιολόγηση, κ.λπ.), όχι μόνο γιατί θεώρησε ότι αυτό είναι σωστό αυτήν τη στιγμή για λόγους τακτικής, αλλά και γιατί η συνδικαλιστική γραφειοκρατία έχει θέσεις υπέρ της αξιολόγησης, που τάχα δε θα είναι τιμωρητική, ενώ δεν είναι ενάντια γενικά στους ταξικούς φραγμούς του αστικού σχολείου.
Τελευταία Νέα :
- Γάζα: Η Αντίσταση καθαρίζει προδότες και πλιατσικολόγους
- Μητσοτάκης: Αναζητώντας εναγωνίως συμψηφισμό για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
- Χρύσα Χοτζόγλου: «Το μόνο που μπορεί να μας φοβίσει είναι το μέλλον που μας ετοιμάζουν. Απέναντι σε αυτό θα αγωνιστούμε»
- «Στον κουβά» η έφεση της ελληνικής κυβέρνησης για την καταδίκη της για παράνομο pushback
- Σαν σήμερα 4 Ιούλη
- Πρόκληση: Aποφυλακίζουν τα γκεσέμια της νεοναζιστικής εγκληματικής συμμορίας