Το γεγονός μαρτυρά όχι μόνον την εμμονή της συγκυβέρνησης να επιβάλει με όλα τα μέσα την αξιολόγηση στο Δημόσιο, αλλά και την υποκρισία του υπουργείου Παιδείας ότι τάχα η αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου δεν υποκρύπτει και την αξιολόγηση του ίδιου του εκπαιδευτικού, που θα αποτελέσει και το αμέσως επόμενο βήμα.
Ετσι, ενώ με το νόμο για τις «Δομές Υποστήριξης της Εκπαίδευσης», που ψηφίστηκε μόλις πρις λίγες μέρες, καταργήθηκε η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με την κατάργηση του ΠΔ 152/2013, το υπουργείο Παιδείας και το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης επιχειρούν να επιβάλλουν στους αποσπασμένους στη Διοίκηση εκπαιδευτικούς το πλαίσιο αξιολόγησης που διέπει τον Δημόσιο Τομέα. Για το σκοπό αυτό ενεργοποιήθηκε επιλεκτικά η παράγραφος 2 του άρθρου 1 του καταργημένου, πλέον, Π.Δ 152/13!
Σε ανακοίνωση-διαμαρτυρία της η ΟΛΜΕ αναφέρει: «Η επιλεκτική εφαρμογή του ως άνω Π.Δ. για τους εκπαιδευτικούς που πρόσκαιρα ασκούν διοικητικά καθήκοντα και οι οποίοι ουδόλως έχουν απεμπολήσει την ιδιότητα του εκπαιδευτικού, είναι παράλογη και υποδηλώνει την προσπάθεια της αξιολόγησής τους με κάθε δυνατό τρόπο. Γι’ αυτό άλλωστε στο άρθρο 37 παράγρ. 4 του νέου Νόμου για τις δομές (Ν. 4547/2018) προβλέπεται η αξιολόγηση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών για διοικητικό έργο».
Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ «αρνείται κατηγορηματικά την εφαρμογή οποιασδήποτε μορφής ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών», και καλεί τους εκπαιδευτικούς αυτούς «να αρνηθούν την αξιολόγηση σε όλη τη διοικητική ιεραρχία και να απέχουν από τη διαδικασία».