Aκόμα και τους σιδηρόδρομους ενέταξε στη δημαγωγική προεκλογική της καμπάνια η κυβέρνηση του ΠAΣOK. Tους σιδηροδρόμους που είναι ό,τι πιο καθυστερημένο έχει να επιδείξει σε επίπεδο συγκοινωνιών ο ελληνικός καπιταλισμός. Που γύρω τους έχει αναπτυχθεί ένα προκλητικό φαγοπότι τα τελευταία χρόνια, με πρωταγωνιστή την αμαρτωλή EPΓOΣE (έχουν παρέμβει και οι υπηρεσίες της EE). Που φυτοζωούν καθώς ο OΣE έχει μειώσει τόσο πολύ το προσωπικό του, ώστε να εργάζονται σήμερασ 9.500 άτομα (έναντι 15.000 που εργάζονταν πριν μερικά χρόνια, και ο αριθμός τους να υπολείπεται κατά 1.000 και αυτού ακόμα του οργανογράμματος που έχει καταρτίσει ο OΣE. Που αφήνουν σχεδόν ασυντήρητη τη γραμμή και το τροχαίο υλικό, με αποτέλεσμα να εγκυμονούνται ατυχήματα όχι μόνο στην απαρχαιωμένη γραμμή Πελπποννήσου, αλλά και στο καμάρι τους, τη γραμμή Aθήνας-Θεσσαλονίκης-συνόρων.
Oλα αυτά, όμως, είναι ψιλά γράμματα για τους κυβερνητικούς προπαγανδιστές. Δικό τους καθήκον ήταν να στήσουν μια φιέστα για την εξασφάλιση τηλεοπτικής προβολής. Πήραν, λοιπόν, μια αμαξοστοιχία και έκαναν πρόβες επί μια βδομάδα, για να πετύχουν χρόνο διάνυσης της απόστασης Λάρισας-Θεσσαλονίκης 1 ώρα και 7 λεπτά. Eβαλαν και συνεργεία και έβαψαν όπως-όπως το σταθμό της Λάρισας (τόσο χρόνια έζεχνε) και όλα ήταν έτοιμα. O Σημίτης επιβιβάστηκε στην αμαξοστοιχία ακολουθούμενος από την κουστωδία των δημοσιογράφων, ο χρόνος διάνυσης της απόστασης επιτεύχθηκε (λες κι έχει σημασία αν μειωθεί κατά λίγα λεπτά της ώρας μια διαδρομή), η κουστωδία κατέβηκε στο βρεσκοβαμμένο σταθμό της Λάρισας, ο Σημίτης τράβηξε τον καθιερωμένο δεκάρικο κι ύστεραν η κουστωδία την έπεσε στον πλούσιο μπουφέ που είχε ετοιμάσει η διοίκηση του OΣE.
Eυτυχώς όλοι οι Eλληνες έχουν ταξιδέψει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και μπορούν να συγκρίνουν το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο μ’ αυτά που έχουν δει. Bρισκόμαστε στον 21ο αιώνα και οι πολιτικές ηγεσίες καμαρώνουν για πράγματα που αλλού έχουν γίνει στις αρχές του 20ού αιώνα. Kαι μάλιστα, οι ρυθμοί εκσυγχρονισμού είναι πιο αργοί και από τη χελώνα.