Διαμαρτύρεται η εργατοπατερία του Σκαραμαγκά και μαζί της η ΓΣΕΕ, γιατί η γερμανική ιδιοκτησία των ναυπηγείων θέλει να διώξει 170 εργάτες του τμήματος τροχαίου υλικού. Ηταν, όμως, αυτή η εργατοπατερία που πριν δυο χρόνια δέχτηκε το ξέκομμα του συγκεκριμένου τμήματος από την εταιρία των ναυπηγείων και το πούλημά του σε άλλη γερμανική εταιρία, στην οποία επικεφαλής ήταν αχυράνθρωπός της, μέλος της διοίκησης του Συνδικάτου Μετάλλου Γερμανίας! Ηταν η ίδια η εργατοπατερία που αφαίρεσε απ’ αυτούς τους εργάτες ακόμα και το δικαίωμα να ψηφίζουν στις εκλογές του συνδικάτου, υποστηρίζοντας ότι εργάζονται σε άλλη εταιρία. Με τι θράσος, λοιπόν, βγάζουν σήμερα ανακοινώσεις καταγγελίας;
Ο νέος αρχιμάνατζερ του Σκαραμαγκά ξεκαθάρισε ότι το θέμα με το τμήμα τροχαίου υλικού δεν υφίσταται για την εταιρία. Το πούλησε, πάει τελείωσε. Η Thyssen Kroup έχει βάλει πωλητήριο και στο υπόλοιπο ναυπηγείο και περιμένει το νέο αγοραστή από τα μέσα του Ιούνη. Δεν κινδυνεύουν, δηλαδή, μόνο οι 170, αλλά περισσότεροι. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της ιδιωτικοποίησης (και) των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, την οποία προώθησαν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, χέρι-χέρι με τη γαλαζοπράσινη εργατοπατερία.