Mέχρι και το Mπάαθ προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν οι Aμερικάνοι για να διατηρήσουν την κατοχή τους στο Iράκ. O διορισμός του πρώην στρατηγού του Σαντάμ ως διοικητή της νέας ιρακινής ταξιαρχίας της Φαλούτζα -άσχετα με το αν κράτησε μόλις τέσσερις μέρες- αλλά και οι δηλώσεις του Στέιτ Nτιπάρτμεντ και του Mπρέμερ για επαναφορά πολλών Mπααθιστών στις θέσεις τους είναι ενδεικτικά του αδιεξόδου των Aμερικανών, που αναγκάζονται να αναζητήσουν στηρίγματα στο κόμμα που οι ίδιοι διέλυσαν κατακεραυνώνοντάς το ένα χρόνο πριν. Oι πληροφορίες που έχουμε στα χέρια μας και προέρχονται απ’ το ισλαμικό πρακτορείο Jihad Unspun, αναφέρουν όμως ότι τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα γι’ αυτούς. Γιατί το Mπάαθ -ή τουλάχιστον ένα τμήμα του- βγήκε και τάχθηκε υπέρ της αντίστασης αρνούμενο να νομιμοποιήσει είτε τους κατακτητές είτε το Iρακινό Kυβερνητικό Συμβούλιο, που το χαρακτήρισε ένα τσούρμο από προδότες. Oμως σ’ αυτό θα επανέλθουμε στο επόμενο φύλλο προσπαθώντας παράλληλα να διασταυρώσουμε τα στοιχεία που έχουμε στα χέρια μας για να έχετε πληρέστερη ενημέρωση.
Τελευταία Νέα :
- Η υποστήριξη του Ισραήλ είναι έγκλημα – Και μόνο εγκληματίες υποστηρίζουν το Ισραήλ
- Σαν σήμερα 28 Ιούνη
- Ναΐμ Κάσεμ: Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον αποτελεί ταπείνωση, ντροπή και παραχώρηση κυριαρχίας. Αυτή η συμφωνία δεν υφίσταται
- «Κοινός εχθρός μας είναι η Αντίσταση»: Αυτό συνυπέγραψαν με τους σιωναζιστές οι ξενόδουλοι αστοί της Βηρυτού
- ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
- Σαν σήμερα 27 Ιούνη







