Ενα χρόνο μετά από τη μεγάλη απεργία τους, οι 19 χιλιάδες δάσκαλοι της Δυτικής Βιρτζίνια κατέβηκαν την περασμένη Δευτέρα ξανά σε απεργία. Αυτή τη φορά τα αιτήματά τους δεν ήταν μισθολογικά, αλλά κατά της σχεδιαζόμενης ιδιωτικοποίησης της δημόσιας Παιδείας, με το νομοσχέδιο που κατέθεσαν ρεπουμπλικανοί γερουσιαστές, σύμφωνα με το οποίο οι οικονομίες που θα γίνονταν στο δημόσιο σχολείο θα πήγαιναν σε επιδοτήσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση, ενώ ταυτόχρονα κάποιες αυξήσεις στους μισθούς του προσωπικού των σχολείων θα συνδέονταν με τη δημιουργία σχολείων charter, τα οποία -όπως αναφέραμε σε προηγούμενο φύλλο- χρηματοδοτούνται μεν από το δημόσιο, όμως δεν ακολουθούν όλους τους κανόνες που διέπουν τα δημόσια σχολεία. Ο αριθμός των μαθητών που εγγράφονται σ’ αυτά τα σχολεία έχει διπλασιαστεί από το 2010 και αυτοί που πρωτοστατούν στη δημιουργία τους είναι οι πολιτευτές των Δημοκρατικών. Αυτή τη φορά, όμως, οι βουλευτές είχαν μπροστά τους ένα απεργιακό κίνημα που τους έκανε να απορρίψουν το νομοσχέδιο στη Βουλή των Αντιπροσώπων. Πέτυχαν επομένως μία ακόμα νίκη.
Τελευταία Νέα :
- Πόλα Ρούπα: Είναι η κυβέρνηση της ΝΔ να σηκώσει τον πρώτο νεκρό απεργό πείνας στην Ελλάδα;
- PosoKanei: Γαργάρα με ταβανόπροκες
- Δημοσκόπηση Εβραϊκού Πανεπιστήμιου της Ιερουσαλήμ: «Τον ήπιαμε» δηλώνει το 92% των σιωνιστών
- Σαν σήμερα 24 Ιούνη
- Παραβίασαν την κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο οι σιωναζιστές
- Σκάνδαλο διπλών συμβάσεων στα ιδιωτικά σχολεία








