Αν νομίζετε ότι η τάση αύξησης των ορίων ηλικίας για τη σύνταξη στον καπιταλισμό έχει άνω όριο, διαβάστε αυτή την είδηση. Οι προτάσεις μίας επιτροπής της Γιαπωνέζικης Γηριατρικής Εταιρίας ανοίγουν τον δρόμο για δουλειά μέχρι τα βαθιά γεράματα! Σε πρόσφατη ανακοίνωσή τους, οι γιατροί που έχουν αφιερώσει τις γνώσεις τους στην υπηρεσία του κεφαλαίου αποφάσισαν ότι η ηλικία στην οποία επέρχονται τα γεράματα (κι επομένως παύει η ικανότητα για εργασία) είναι τα 75 χρόνια. Η περίοδος από τα 64 μέχρι τα 75 χρόνια χαρακτηρίζεται ως «προ-γεραμάτων» και συνεπώς οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να δουλεύουν. Ετσι αρχίζει το παραμύθι: γιατί να μην επιτρέψουμε σε κάποιους να δουλεύουν μέχρι τα 75; Ταυτόχρονα, μπαίνουν τα πρώτα εμπόδια στη συνταξιοδότηση με τα κατάλληλα «κίνητρα» για να εργαστείς περισσότερο. Αν η σύνταξη δε βγαίνει, τα «κίνητρα» αποτελούν καθαρό εκβιασμό: ή αρκείσαι σε ψίχουλα ή δουλεύεις. Τόσο απλά!
Τελευταία Νέα :
- Θα παραδοθεί ο Αβραμόπουλος στις βελγικές δικαστικές αρχές ή θα έχουμε σκάνδαλο πάνω στο σκάνδαλο;
- Σαν σήμερα 23 Ιούνη
- Η Γερμανία απορρίπτει την προτεινόμενη ισραηλινή «ζώνη ασφαλείας» στον νότιο Λίβανο
- Οι σιωναζιστές έχουν φτιάξει λίστες ανεπιθύμητων στην Ελλάδα
- Πώς τους πετσόκοψες έτσι, πώς τους πετσόκοψες;
- Αραγτσί: Πρώτη πραγματική δοκιμασία είναι η ομάδα εξάλειψης της σύγκρουσης στον Λίβανο








