Χρειάστηκε να περάσουν δύο ημέρες από την κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς του Ανδρουλάκη για την προσπάθεια «χακαρίσματος» του κινητού του για να αντιδράσει ο Μητσοτάκης συγκαλώντας την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής σε συνεδρίαση κεκλεισμένων των θυρών. Θα πάει ο αρχιΚΥΠατζής και θα διαβεβαιώσει ότι η υπηρεσία του δεν διαθέτει το λογισμικό Predator, θα πάει και ο επικεφαλής της Αρχής Διασφάλισης (λέμε τώρα) Απορρήτου Επικοινωνιών για να διαβεβαιώσει ότι καλά τα λέει ο αρχιΚΥΠατζής, θα επαναλάβει το ΚΚΕ τις καταγγελίες του για συνακροάσεις στο τηλεφωνικό κέντρο του Περισσού, θα πει ο Βαρουφάκης ότι τον παρακολουθούν κι αυτόν και τέρμα. Το μόνο ερώτημα είναι γιατί του πήρε του Μητσοτάκη ένα διήμερο για να ξυπνήσει. Αρχικά φαίνεται πως ακολούθησε τη γραμμή «άσ’ το να περάσει όπως και τα προηγούμενα». Οταν κατάλαβε ότι το ΠΑΣΟΚΙΝΑΛ παίζει το θέμα δυνατά, αποφάσισε να το κλείσει. Ε, να μη χρειάστηκαν και οι υπηρεσίες λίγο χρόνο για να «τακτοποιήσουν» τα πράγματα;
Μόνο μια σταρ καταλαβαίνει μια σταρ
Η Βάνα Μπάρμπα (πασοκάρα, ως γνωστόν, με ένα μικρό πέρασμα από το… ΛΑΟΣ) συνεχάρη την Αννα-Μισέλ Ασημακοπούλου (δεξιά, καραδεξιά για την ακρίβεια) γιατί «τόλμησε μέσα στη μιζέρια της σοβαροφάνειας που θέλει τις γυναίκες πολιτικούς μόνο με κοστούμια να αφήσει τη γυναικεία της πλευρά να βγει με ερωτισμό και τόλμη, αφού τόλμησε και έβαλε και κόκκινο φόρεμα, μια και αυτό είναι ιδίωμα μόνο των σταρ»! Οσο για εκείνους (προεξάρχουσας της Ελενας Ακρίτα) που βρήκαν την Αννα-Μισέλ να πηγαίνει στο προεδρικό μέγαρο ντυμένη σαν να πήγαινε στον Κιάμο, κατά την εθνική μας σταρ Βάνα, είναι απλά φθονεροί.
Μόνο μια σταρ μπορεί να καταλάβει μια σταρ. Τι κι αν είναι ξεπεσμένη (μα εντελώς); Το σταριλίκι φαίνεται και μέσα στην ξεκαρδιστική γραφικότητα.
ΥΓ. Πολλά μπορείς να καταλογίσεις στην Ακρίτα, αλλά τη λακωνική δηκτικότητα της γραφίδας της οφείλεις να την παραδεχτείς: «Ευρωβουλεύτρια της ΝΔ ντυμένη παραλιακή πίστα των 80s»!
Στο στοιχείο του ο υπουργός για τα πανηγύρια
Πρέπει να είναι ρεκόρ κυβερνητικού Δελτίου Τύπου. Δέκα οχτώ (αριθμητικά: 18) φωτογραφίες συνοδεύουν το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Πολιτικής (Μη) Προστασίας, με τίτλο: «Αναχώρηση Ρουμάνων Πυροσβεστών – Χρήστος Στυλιανίδης: Η παρουσία σας εδώ και η συνδρομή σας χειροπιαστό παράδειγμα Ευρωπαϊκής Αλληλεγγύης». Μπορεί οι φωτιές να κατακαίνε το δασικό πλούτο της χώρας, όμως αυτό που ενδιαφέρει τον υπουργό για τα πανηγύρια είναι τα πανηγύρια. Αντί για μια σεμνή και γρήγορη τελετή, όπως αρμόζει στις περιστάσεις, οργάνωσε ολόκληρη φιέστα για ν’ αποχαιρετίσει τους ρουμάνους πυροσβέστες που έμειναν στη χώρα μας ένα μήνα «στο πλαίσιο του προγράμματος προ-εγκατάστασης Ευρωπαίων Πυροσβεστών (pre-positioning pilot project)». Κουβάλησε και δυο ρουμάνους υπουργούς για να χαιρετίσουν το… κοσμοϊστορικό γεγονός. Δηλαδή για να κάνουν τις γλάστρες στο πανηγύρι του υπουργού για τα πανηγύρια.
Kαθείς εφ’ ω ετάχθη
Ο Ζελένσκι κι η Ζελένσκαινα ποζάρισαν για τη Vogue σαν… σταρ του πολέμου. Πού το παράξενο; Τέτοια θέματα φτιάχνει η Vogue (θυμόσαστε τον Μπαρουφάκη με τη Μπαρουφάκαινα να ποζάρουν με εκλεκτούς θαλασσινούς μεζέδες, την ώρα που ο ελληνικός λαός στέναζε;) και ο Ζελένσκι, αυτή η μαριονέτα των αμερικάνων ιμπεριαλιστών, ενδιαφέρεται μόνο για την πάρτη του. Αλίμονο στον ουκρανικό λαό που πληρώνει με αίμα και δάκρυα την τυχοδιωκτική πολιτική της κλίκας των καπιταλιστών που εκπροσωπεί ο Ζελένσκι. Και βέβαια, δεν είναι η πρώτη φορά που στήνεται για τέτοιου τύπου φωτογράφιση. Μόνιμο συνεργείο πρέπει να έχει (σκηνοθέτη, στιλίστα, μακιγιέρ, φωτογράφο).
Κάποιοι είπαν ότι ο Ζελένσκι δεν έχει ενσυναίσθηση και ότι προκαλεί το λαό του. Ισχύει, αλλά ας το σκεφτούμε και διαφορετικά. Αυτό το κάθαρμα ξέρει ότι η χώρα του θα χάσει τον πόλεμο. Δεκάρα δε δίνει για το λαό του. Κοιτάζει να προβληθεί σαν διεθνής περσόνα, για να ζήσει ζωή χαρισάμενη μακριά από την Ουκρανία, όταν φτάσει η ώρα της ιμπεριαλιστικής ειρήνης. Λεφτά έχει καβατζώσει, αλλά θέλει και την προβολή του.