♦ Το γκραφίτι φωτογραφήθηκε από συνεργάτη της στήλης σε δρόμο του Μεταξουργείου και το μόνο σχόλιο που θέλουμε να κάνουμε είναι η έκφραση της λύπης μας γιατί το ασπρόμαυρο της σελίδας δεν επιτρέπει να φανούν οι εκπληκτικοί χρωματισμοί αυτής της οξείας και καίριας παρέμβασης ενάντια στον επίσημο κρατικό ρατσισμό. Ενα μεγάλο «μπράβο» σε όποιον ή όποια το έφτιαξε.
♦ Ινστιτούτο Ερευνών και Πολιτικής Στρατηγικής – Ημερίδα διαλόγου – Εξοδος από την κρίση: Η Πρόκληση της Εναλλακτικής Πορείας – Α’ ΚΑΠΗ Αγ. Αναργύρων – Για τη Συγκρότηση ενός Κοινωνικού Μετώπου Ανατροπής: Αναγκαίες προϋποθέσεις και βήματα – Εισηγητές: Γ. Σταθάκης, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Α. Νεφελούδης, Αριστερή Προοπτική, Γ. Παρασκευόπουλος Οικολόγοι Πράσινοι, Ν. Κανάκης, Γιατροί του Κόσμου, Λ. Κατσέλη, Κοινωνική Συμφωνία – Συντονιστής: Πέτρος Παπακωνσταντίνου, δημοσιογράφος (αφίσα)
Οπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη. Δεν αναφερόμαστε στην Κατσέλη και το μαγαζί του συζύγου της (Ινστιτούτο Ερευνών και Πολιτικής Στρατηγικής), που έχει ως αντικείμενο να οργανώνει διάφορες εκδηλώσεις που θα την κρατούν στον αφρό. Ούτε για τον ΣΥΡΙΖΑ, τα ορφανά του Κουβέλη, τη φιλοσυριζική μερίδα των Οικολόγων, που δεν αφήνουν τέτοιες ευκαιρίες να πάνε χαμένες. Για τον συντονιστή της εκδήλωσης λέμε, που έβαλε στη μια κωλότσεπη την ταυτότητα του στελέχους του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και έβγαλε από την άλλη κωλότσεπη την ταυτότητα του δημοσιογράφου, για να πάρει κι αυτός μέρος στη φιέστα. Αλλωστε, οι απόψεις του για την… πληθυντική αριστερά είναι γνωστές από παλιά.
♦ Συμφέρον όλων των Ελλήνων είναι να ψωνίζουν Ελληνικά προϊόντα και από Ελληνικά ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ – Βοηθάμε έτσι την πατρίδα μας, τον ίδιο τον εαυτό μας – Ο ΓΑΛΑΞΙΑΣ είναι και θα είναι πάντα 100% ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ – Γαλαξίας Το Ελληνικό Σούπερ Μάρκετ (μεγάλο διαφημιστικό πανό)
♦ Ελαιοχρωματισμοί από έλληνες τεχνίτες – Τιμές χαμηλότερες των αλλοδαπών – Εργασία Εγγυημένη – 693… – Καλέστε μας για προσφορά (αφίσα στον Ταύρο)
Ο ρατσισμός στην υπηρεσία της διαφήμισης. Η αφίσα των ελαιοχρωματιστών του Ταύρου φανερώνει αυτό που προσπαθεί να κρύψει το πανό της μεσαίας (από άποψη μεγέθους) αλυσίδας σούπερ-μάρκετ. Δεν ξέρουμε τι αποτελεσματικότητα έχει αυτού του τύπου η διαφήμιση, αν το σκεφτεί κανένας όμως, θα διαπιστώσει ότι στην περίπτωση του σούπερ μάρκετ αποτελεί την επιτομή της γελοιότητας, δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων που πουλάει είναι ξένα. Ασε που ο καταναλωτής κοιτάζει πρώτα τις τιμές.