Την ώρα που οι εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ πραγματοποιούσαν την πορεία της πρώτης μέρας της 48ωρης απεργίας τους (τη δεύτερη μέρα πραγματοποίησαν μεγάλη μοτο-πορεία, προκαλώντας έμφραγμα στο κέντρο της Αθήνας), ο Κουλουμπαρίτσης έπαιρνε μέρος στις εργασίες της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου παρουσίαζε το… όραμά του για τις συγκοινωνίες! Αντί να τους φτύσει κατάμουτρα και να φύγει, για να ενωθεί με τους συναδέλφους του στον αγώνα, αυτός μιλούσε για οτιδήποτε άλλο εκτός από την καρατόμηση των εργατικών δικαιωμάτων!
Δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει κιόλας «για την ευκαιρία αυτής της πρωτόγνωρης διαδικασίας που ζούμε σήμερα»! Τους ευχαριστούσε επειδή πίσω από ένα διάλογο-κοροϊδία κρύβουν ένα χουντικό νομοσχέδιο, που βάζει τους εργαζόμενους στο γύψο! Στην ομιλία του δεν είπε τίποτα για την ουσία, αλλά είπε με λύπη ότι «λείπει κάτι πολύ βασικό. Λείπει το όραμα για τις αστικές συγκοινωνίες που ονειρευόμαστε εμείς οι εργαζόμενοι». Γι’ αυτό και ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ Μαγκούφης χαιρέτισε πρώτα «το γεγονός ότι έχετε όραμα για τις αστικές συγκοινωνίες». Χρειάστηκε να του γίνουν ερωτήσεις από βουλευτές του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ για ν’ αναφερθεί στην κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων. Κι αυτό, όμως, το έκανε εντελώς ουδέτερα, σαν να ήταν κάποιος τρίτος και όχι ο πρόεδρος εκείνων που υφίστανται την επίθεση, που θα ‘πρεπε να κάνει την πιο σφοδρή καταγγελία. Είναι φανερό πως ούτε θέλει τον αγώνα ούτε πιστεύει στον αγώνα. Απλά, σέρνεται πίσω από τους εργαζόμενους και προσπαθεί συνέχεια να τους βάλει τρικλοποδιές.
Με… οραματισμούς ξεκίνησε και ο πρόεδρος της Ενωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ Νικολόπουλος, που επίσης δεν είπε τίποτα για το χουντικό νομοσχέδιο. Εισέπραξε, φυσικά, κι αυτός τον χαιρετισμό του Μαγκούφη («χαιρετίζω τα οράματά σας κ. πρόεδρε»).
Εκείνος, όμως, που τους ξεπέρασε όλους ήταν ο πρόεδρος του σωματείου τεχνικών της ΕΘΕΛ Ραυτόπουλος, ο οποίος κατέθεσε ένα υπόμνημα, το οποίο ήταν το νομοσχέδιο της κυβέρνησης με μερικές παρατηρήσεις στο περιθώριο. Τρομερές παρατηρήσεις. Οπως ας πούμε η πρόταση η νέα εταιρία να μην ονομάζεται «Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ», αλλά «Δημόσιες Οδικές Συγκοινωνίες Αττικής ΑΕ». ‘Η την αντικατάσταση της λέξης «Διοικήσεων» με τις λέξεις «Διοικητικών Συμβουλίων». Εκεί, όμως, που… τσάκισε κυριολεκτικά την κυβέρνηση ήταν με την πρόταση αντί για «κατάργηση» των Συλλογικών Συμβάσεων να γραφεί «αντικατάσταση» των Συλλογικών Συμβάσεων! Ξετσιπωσιά χωρίς όρια.