Δυστυχώς, ο περιορισμένος χώρος δεν μας επιτρέπει να παραθέσουμε ολόκληρο το ευαγγέλιο του καλού Δαπίτη. Το εσωτερικό έγγραφο της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Θεσσαλονίκης, που δίνει οδηγίες για το πώς πρέπει να γίνεται το «καμάκι» στους πρωτοετείς που πάνε για εγγραφή: καμουφλάζ για να μη φαίνεται ότι ανήκουν σε παράταξη, εξυπηρέτηση στις γραφειοκρατικές διαδικασίες, πρόσκληση μετά για καφέ, καθόλου άνοιγμα πολιτικής συζήτησης κ.λπ. Για γκομένισμα δε λέει, αλλά αυτό εξυπακούεται, κυρίως για το θηλυκό φύλο (τα πάντα στην υπηρεσία της γαλάζιας ιδέας).
Βέβαια, τα ίδια κάνουν και άλλοι, όμως δε βγαίνουν και να τα γράψουν στο χαρτί. Φαίνεται πως οι Δαπίτες είναι μπούφοι και χρειάζονται γραπτές οδηγίες. Πάντως, με τέτοια συνωμοτική δράση, μια χαρά εκπαιδεύονται για αυριανοί ρουφιάνοι.








