Το ίδιο το μέγαρο Μαξίμου τίθεται επικεφαλής μιας επιχείρησης κατασυκοφάντησης των ιδιοκτητών της ταβέρνας «Αξιώτισσα» στη Νάξο, όπου έγινε το γνωστό επεισόδιο με τους βρετανικής ιθαγένειας σιωνιστές, οι οποίοι προκλητικά έσκισαν ένα αυτοκόλλητο αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη και ύστερα, όταν ο ιδιοκτήτης τους τα έσουρε, προσπάθησαν να φύγουν χωρίς να πληρώσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ
Zionists, get the fuck out of our country (σε απλά ελληνικά: σιωνιστές, τον πούλο από την Ελλάδα)
Σιωνίστρια του κερατά η… αθώα εβραιοπούλα
Στη χτεσινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο γίνεται μια εμφανώς στημένη ερώτηση, από κάποιον τύπο που έχει αναλάβει «εργολαβικά» την υπεράσπιση της παρουσίας των σιωνιστών στην Ελλάδα:
ΝΟΤ. ΑΝΑΝΙΑΔΗΣ: Κύριε Υπουργέ, αναρωτιέμαι αν υπάρχει Εισαγγελέας στις Κυκλάδες και δη στη Νάξο. Ρωτώ γιατί ως γνωστόν, μια παρέα, ανεξαρτήτως του ποιος «ήρξατο χειρών αδίκων», ίσως η νεαρά Αγγλίδα τουρίστρια, μια παρέα, λοιπόν, Άγγλων τουριστών εκδιώχθηκε από ένα εστιατόριο, λόγω της θρησκείας τους. Ο αντιρατσιστικός νόμος ισχύει ή έχει καταργηθεί στο πεζοδρόμιο ή σε κάποια παραλία της Νάξου; Κι ακόμα και η άρνηση και ως νομικός το γνωρίζετε καλύτερα από εμένα, η άρνηση παροχής υπηρεσιών, και αυτό σημαίνει «φύγε από το μαγαζί μου», είναι παράβαση που επιφέρει χρηματικό πρόστιμο, αλλά και φυλάκιση. Καλά, δεν είμαστε δικαστές, ας είμαστε επιεικείς σε αυτό το τελευταίο που λέω, γιατί έψαξα και θυμήθηκα και βρήκα ότι το 2004 ο τότε πρόεδρος του Συνασπισμού, επί ΣΥΡΙΖΑ, Αλέκος Αλαβάνος, βουλευτής, είχε υποβάλλει σχετική Ερώτηση στον τότε αρμόδιο υπουργό, ήταν νεοσύστατη η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το 2004, γιατί είχε εκδιωχθεί ένας ηλικιωμένος από ένα εστιατόριο στη Λάρισα, ακριβώς εγκαλώντας, δηλαδή, την υπόθεση της άρνησης παροχής υπηρεσιών. Σε κάθε περίπτωση, επανέρχομαι κύριε Υπουργέ, στο αρχικό μου ερώτημα: Οι νόμοι ισχύουν; Και οι εντεταλμένοι να τους εφαρμόσουν που είναι;
Πέραν των άλλων, η ερώτηση στηρίζεται σε εμφανέστατα ψέματα: «μια παρέα άγγλων τουριστών εκδιώχθηκε από ένα εστιατόριο, λόγω της θρησκείας τους» – «η άρνηση παροχής υπηρεσιών, και αυτό σημαίνει “φύγε από το μαγαζί μου”, είναι παράβαση». Πουθενά δεν έγινε συζήτηση για θρησκεία – λέξεις όπως εβραίοι, εβραϊσμός κτπ δεν ακούστηκαν – κάτι τέτοιο δεν το ισχυρίστηκαν ούτε οι σιωνιστές. Κανένας στην ταβέρνα δεν γνώριζε τη θρησκεία των ατόμων της παρέας, ούτε της πεποιθήσεις τους. Αγγλικά μιλούσαν μεταξύ τους και με το προσωπικό της ταβέρνας, άλλωστε. Καμιά άρνηση παροχής υπηρεσιών δεν υπήρξε, αφού οι σιωνιστές, προτού αποκαλυφτούν ως τέτοιοι, έφαγαν και ήπιαν κανονικά και το επεισόδιο έγινε στο τέλος, όταν μία απ’ αυτούς έσκισε προκλητικά το αυτοκόλλητο. Αντίθετα, τα σιώνια βρήκαν την ευκαιρία και πήγαν να φύγουν χωρίς να πληρώσουν!
Ομως, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Π. Μαρινάκης, ο οποίος φαίνεται πως τρέφει… ιδιαίτερη εκτίμηση για τον εν λόγω δημοσιογράφο, όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία (από παρουσίαση βιβλίου του Ανανιάδη). Πήρε τοις μετρητοίς τα ψέματα και επιδόθηκε σε ένα κατασταλτικό παραλήρημα. Προκλητικός όσο δεν παίρνει, είπε υποκριτικά ότι ο ίδιος δεν μπορεί να κάνει υποδείξεις στη Δικαιοσύνη, όμως την ίδια στιγμή απεφάνθη ότι το… λογικό είναι να ασκηθούν διώξεις, συμπεριλαμβανόμενης της δίωξης με τον αντιρατσιστικό νόμο! Και για να γίνει πιο σαφής, συμπλήρωσε ότι οι διώξεις πρέπει να ασκηθούν… χθες.
Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Ως προς το νομικό σκέλος, το σκέλος που αφορά δηλαδή τη Δικαιοσύνη, προφανώς ισχύει ο νόμος κι εφόσον αυτή η συμπεριφορά την οποία περιγράψατε εμπίπτει σε κάποια διάταξη είτε του αντιρατσιστικού νόμου, δηλαδή μιας ειδικής ποινικής νομοθεσίας, είτε ενός άρθρου του Ποινικού Κώδικα, είναι αυτονόητο ότι πρέπει να κάνει τη δουλειά της η Δικαιοσύνη, χωρίς πάρα πολλά. Αυτό είναι κάτι το οποίο, εγώ δεν μπορώ να κάνω υποδείξεις, εκπροσωπώντας την εκτελεστική εξουσία, στη Δικαιοσύνη, αλλά νομίζω ότι διατυπώνω το λογικό. Εφόσον, λοιπόν, οπουδήποτε στη χώρα και για οποιονδήποτε λόγο και οποιοδήποτε κίνητρο και στο τέλος της ημέρας αυτά θα αποδειχθούν ή δεν θα αποδειχθούν, οφείλει η Δικαιοσύνη να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων. Δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω, όπως αντιλαμβάνεστε, γιατί δεν εκπροσωπώ τη δικαστική εξουσία, ούτε μπορώ σε καμία περίπτωση να παρέμβω. Ευτυχώς, από το 2019 και μετά στη χώρα μας και στο Μαξίμου συγκεκριμένα, δεν λειτουργούν παρά υπουργεία Δικαιοσύνης, όπως είχε πει ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης με μία κυνική παραδοχή. Τώρα, στο υπόλοιπο της συζήτησης, νομίζω ότι είναι ανατριχιαστικό στην Ελλάδα, τη χώρα της Δημοκρατίας, τη χώρα της φιλοξενίας, να εκδιώκονται άνθρωποι, λόγω του θρησκεύματός τους, της εθνικότητάς τους. Είναι ανατριχιαστικό. Είναι άλλο πράγμα να αντιδράς σε κάτι το οποίο συμβαίνει, να ζητάς κατάπαυση του πυρός, προστασία των αμάχων, είναι μια υγιής αντίδραση, για να προλάβω τους γνωστούς αγνώστους που δημιουργούν εντυπώσεις στους πολίτες και είναι άλλο πράγμα, επειδή αντιδράς σε κάτι που κάνει ένα κράτος κι έχεις μία συγκεκριμένη στάση, να θες να τιμωρήσεις έναν άνθρωπο, λόγω του θρησκεύματός του. Εδώ πέρα, ούτε καν της εθνικότητάς του. Φαντάζομαι θυμάστε και λόγω της εμπειρίας σας ποιοι το έκαναν αυτό στο παρελθόν και τι εκπροσωπούσαν. Είναι αδιανόητο να συμβαίνει αυτό στη χώρα μας, στην Ελλάδα. Να λες σε κάποιον «φύγε, σήκω και φύγε, λόγω του θρησκεύματός σου». Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το συζητάμε και πάλι. Το ξανά λέω: Η Δικαιοσύνη οφείλει και είμαι βέβαιος ότι θα το κάνει, εφόσον αυτή η συμπεριφορά -δεν θα το κρίνω εγώ, δεν είμαι Εισαγγελέας- εμπίπτει σε κάποιο ποινικό αδίκημα, αυτό πρέπει να προχωρήσει χθες. Άλλες περιπτώσεις είναι αυτεπαγγέλτως διωκόμενα αδικήματα, άλλες περιπτώσεις είναι κατ’ έγκληση, εκεί είναι μια άλλη πάλι συζήτηση. Αλλά, ας συνέλθουμε λίγο. Κανένας δεν θέλει να βλέπει αυτό που συμβαίνει στη Λωρίδα της Γάζας, στην Παλαιστίνη, οπουδήποτε στον κόσμο. Και όχι μόνο εκεί, γιατί αυτή η ευαισθησία και αυτές οι σημαίες κάποιων, δεν τις έχω δει τις αντίστοιχες σημαίες με τη σημαία της Ουκρανίας. Αυτό είναι μια άλλη κουβέντα περί υποκρισίας. Ο καθένας κρίνεται. Ας συνέλθουμε λίγο. Δεν μπορεί να διώκουμε ανθρώπους επειδή μπορεί να είναι από μια χώρα ή επειδή μπορεί να έχουν ένα οποιοδήποτε θρήσκευμα.
Ενώ υιοθέτησε πλήρως τα ψέματα για «εκδίωξη λόγω θρησκείας» και «άρνηση παροχής υπηρεσιών», χαρακτήρισε… «μία εκδοχή» το ότι οι σιωνιστές έσκισαν το αυτοκόλλητο και πήγαν να φύγουν χωρίς να πληρώσουν. Αυτά, όμως, οι ίδιοι οι σιωνιστές το είπαν στη Daily Mail: Μία έφηβη έσκισε το αυτοκόλλητο – Δεν μας άφησαν να φύγουμε προτού πληρώσουμε. Περιττεύει να πούμε πως όταν κάποιοι έχουν κάνει κατανάλωση σε ένα μαγαζί, σημαίνει ότι δεν υπήρξε καμιά άρνηση παροχής υπηρεσιών.
Δείτε την απάντηση του Μαρινάκη σε άλλη, σχετική με το θέμα, δημοσιογραφική ερώτηση που ξεκινούσε από τα πραγματικά περιστατικά και όχι από γκεμπελίστικα ψέματα:
Β. ΣΑΜΑΡΑ: Κύριε Εκπρόσωπε, να σας πάω πάλι στο θέμα της Νάξου. Ως νομικός, έχει το δικαίωμα ένας πελάτης να έρθει σ’ ένα κατάστημα να επιχειρήσει να σκίσει αφίσα ή αυτοκόλλητο, να τσακωθεί με τον ιδιοκτήτη και να φύγει χωρίς να πληρώσει;
Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Αυτό το οποίο περιγράφετε εσείς είναι μία εκδοχή που δεν έχω λόγο να πω ότι ισχύει, ούτε έχω λόγω να την αμφισβητήσω. Είναι μία εκδοχή. Υπάρχουν αδικήματα τα οποία περιγράφονται, επειδή επικαλεστήκατε τη νομική μου ιδιότητα, εφόσον ένας μαγαζάτορας θεωρεί ότι ένας πελάτης τελεί κάποια αδικήματα φωνάζει την Αστυνομία και κάνει μήνυση κατά του πελάτη, εάν θεωρεί, δηλαδή, ότι ο πελάτης αυτός κάνει ένα αδίκημα, π.χ. φθοράς ξένης ιδιοκτησίας, ζητάει την τιμωρία του, αρχικά τη δίωξή του και στη συνέχεια, εφόσον το κρίνει η Δικαιοσύνη, την τιμωρία του για το αδίκημα αυτό. Εφόσον ένας ιδιοκτήτης μαγαζιού διαπιστώσει ότι ένας πελάτης, ενώ του παρείχε τις σχετικές υπηρεσίες, δεν πλήρωσε, επίσης μπορεί να αναζητήσει σε αστικό σίγουρα επίπεδο και σε κάποιες περιπτώσεις, αναλόγως την περίπτωση και σε ποινικό επίπεδο και την ευρύτερη συμπεριφορά, όπως την περιγράψατε, τις σχετικές ποινικές ευθύνες. Δεν αντιλέγει κανείς σε αυτό, αλλά το να διώχνεις κάποιον από το μαγαζί σου, και μάλιστα μετά να τον κατηγορείς ότι δεν πλήρωσε κιόλας, λόγω του θρησκεύματός του, δεν σε κάνει παραπάνω ευαίσθητο. Έχει δικαίωμα ο κάθε μαγαζάτορας να αναρτήσει όποια σημαία θέλει στο μαγαζί του, κανείς δεν μπορεί να του ζητήσει τον λόγο, προφανώς, δεν είπε κανείς τίποτε γι’ αυτό, η εκδίωξη και η επιθετική συμπεριφορά είναι το θέμα. Και δυστυχώς, το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν είναι η πρώτη που διαβάζουμε, είναι πάρα πολύ απλό να καταλάβουμε τη διαφορά. Δεν κατηγορεί κανείς κανέναν, το αντίθετο θα έλεγα, που ζητάει κατάπαυση πυρών, στήριξη των αμάχων, προστασία των αμάχων, και ό,τι τέλος πάντων πιστεύει ο καθένας. Η Ελλάδα πρωταγωνίστησε στο Ψήφισμα το σχετικό στον ΟΗΕ, που είχε τη στήριξη των περισσότερων κρατών – μελών. Ένα πράγμα είναι αυτό, δεν μπορεί να συζητάμε το 2025 σε μία δημοκρατική χώρα, αν είναι αρρωστημένο, εκτός οποιασδήποτε λογικής, να εκδιώκεται κάποιος, επειδή έχει ένα συγκεκριμένο θρήσκευμα ή μια συγκεκριμένη εθνικότητα. Δεν θα έπρεπε καν να το συζητάμε. Πώς να το κάνουμε τώρα αυτό;
Oι ιδιοκτήτες της «Αξιώτισσας» απάντησαν και στον Μαρινάκη και στον Γεωργιάδη, που είχε προηγηθεί με μια εμετική ανάρτηση. Παραθέτουμε την απάντησή τους:
Πέραν των απειλών εκ μέρους της κυβέρνησης Μητσοτάκη, κινητοποιήθηκε και ο εσμός των φιλοσιωνιστών δεξιών και ακροδεξιών. Τους ξεπέρασε όλους η καθηγήτρια του ΕΚΠΑ Βάνα Βάνα Νικολαΐδου-Κυριανίδου με μια βρομερή ανάρτηση.
Από τον Κώστα Παπαδάκη, νομικό εκπρόσωπο των ιδιοκτητών της «Αξιώτισσας», λάβαμε σήμερα το εξής Δελτίο Τύπου:
Περιττεύει να γράψουμε ότι οι ιδιοκτήτες της «Αξιώτισσας» έχουν την αλληλεγγύη μας, που θα εκφραστεί έμπρακτα με κάθε μέσο. Δε θα τους περάσει!
ΥΓ. Προτείνουμε στον κυβερνητικό εκπρόσωπο να ζητήσει την ποινική δίωξη με τον αντιρατσιστικό νόμο και για τους ιδιοκτήτες των παρακάτω καταστημάτων.
- Kαταστήματα στην καρδιά της τουριστικής περιοχής του Αγίου Νικολάου στην Κρήτη
- Καφενείο-ρακάδικο στο Ρέθυμνο
