♦ ΣΥΡΙΖΑ ισχυρός στη Βουλή και στους αγώνες – είναι στο χέρι μας (αφίσα)
Εβγαλε, λοιπόν, και ο ΣΥΡΙΖΑ την πρώτη προεκλογική του αφίσα. Χωρίς την αλαζονία του παρελθόντος, μετρημένη, σεμνή και… παραδοσιακά αριστερή. Την ώρα που ο Περισσός κυκλοφορεί και κεντρικό σλόγκαν «Ισχυρό ΚΚΕ – Ισχυρός λαός», λέγοντας ευθέως ότι η δύναμη του λαού εξαρτάται από το εκλογικό ποσοστό που θα πάρει το κόμμα, ο ΣΥΡΙΖΑ βάζει στην ίδια μοίρα Βουλή και αγώνες. Και ζητάει με νόημα την εκλογική του επιβίωση. Βέβαια, κάμποσοι Συριζαίοι – «ανανεωτικοί» για να είμαστε συγκεκριμένοι- γυρνούν καθημερινά στα ραδιοκάναλα και εξηγούν το γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να παίξει στις μετεκλογικές εξελίξεις περί το σχηματισμό κυβέρνησης, αλλά αυτό είναι… άλλη ιστορία.
♦ ΛΑ.Ο.Σ. ή «τζάκια»;/ Τουρκία, Σκόπια μας δουλεύουν/ Πάλι μία από τα ίδια;/ ΠΑ.ΣΟ.Κ – Ν.Δ SIEMENS - Τώρα πια, ξέρεις. Καρατζαφέρης! – ΛΑ.Ο.Σ Δύναμη ανόδου (4 γιγαντοαφίσες)
Πιστός στη λογική της διαφήμισης απορρυπαντικού ο Χεριχέρης, βάζει στις γιγαντοαφίσες μόνο τη φάτσα του και μερικά συνθηματάκια, που θεωρεί ότι μπορούν να του φέρουν ψηφαλάκια από τα πιο καθυστερημένα πολιτικά στρώματα του λαού. Τα «ακραία» τα έχει εγκαταλείψει και ο ίδιος δίνει συνεντεύξεις στις οποίες κατηγορεί τον Καραμανλή για… «ακραίο». Ο πολιτικός τυχοδιωκτισμός τον συνοδεύει σε όλη την καριέρα του και τη διαφήμιση τύπου απορρυπαντικού την ξέρει καλά. Οπως ξέρει καλά πως και αυτή τη φορά θα μπει στη Βουλή, όμως γι’ αυτόν τα δύσκολα θ’ αρχίσουν μετά, όταν θα ξεκινήσει η διαδικασία ανασυγκρότησης της ΝΔ. Δε μπορεί να θυμάται τι έπαθαν ο Στεφανόπουλος με τη ΔΗΑΝΑ, ο Σαμαράς με την ΠΟΛΑ και ο Αβραμόπουλος με το ΚΕΠ (καλά, ο τελευταίος το διέλυσε χωρίς καν να δοκιμαστεί σε μία έστω εκλογική μάχη).
♦ Θρησκευτική πανήγυρις στην Κάτω Αχαΐα – Στέλλα Μπεζαντάκου (αφίσα)
Τη σχετική αφίσα, στην οποία δεσπόζουν τα υπερμεγέθη, σιλικονούχα… προσόντα της διάσημης αηδού (υιοθετούμε την σημειολογική γραφή της Κοκκινοσκουφίτσας) φωτογράφισε και μας απέστειλε σύντροφος. Προφανώς για να σχολιάσουμε την αντίθεση μεταξή θρησκευτικής πανηγύρεως και Στέλλας. Δηλαδή, πώς ήθελες σύντροφε να περάσουν τη γιορτή του πολιούχου τους αγίου οι κάτοικοι της Κάτω Αχαΐας; Με νηστεία και προσευχή; Ούτε οι παπάδες το θέλουν αυτό. Ο Εσπερινός τελειώνει κατά τις 9 το βράδυ (συνήθως χοροστατούντος του σεβασμιοτάτου και θεοφυλάκτου μητροπολίτου της αγιοτάτης μητροπόλεως της περιοχής), τα παγκάρια γεμίζουν με τους οβολούς των πιστών και στη συνέχεια αρχίζουν να γεμίζουν τα… παγκάρια της κάθε Στέλλας. Μέχρι πρωίας και με τις ευλογίες της μητροπόλεως (είμαστε σίγουροι πως και η Στέλλα θα περάσει να προσκυνήσει, χωρίς να δείχνει τα… προσόντα της, βέβαια). Αλλωστε, τα… προσόντα της Στέλλας προσελκύουν πιστούς και από διπλανά χωριά, οι οποίοι πρώτα… εξαγνίζονται σταυροκοπού-μενοι και φιλώντας ευλαβικά την εικόνα του εορτάζοντος αγίου. Οπως δε γνωρίζουν όσοι έχουν σχέση με τα σύγχρονα λαϊκά δρώμενα, εξαγνισμός χωρίς ν’ ακουστεί ήχος στο παγκάρι δεν γίνεται…