♦ 8 Μάρτη. Παγκόσμια Ημέρα Γυναικών. Δεν γιορτάζουμε διεκδικούμε! Είμαστε όλες Κούνεβα! Μετανάστριες, συνδικαλίστριες, γυναίκες (Δίκτυο Γυναικών ΣΥΡΙΖΑ – Σάββατο 7/2 Συγκέντρωση 12:00 πλ. Βικτωρίας ΗΣΑΠ)
Υπάρχει μια περίεργη κατάσταση στον ΣΥΡΙΖΑ γενικώς. Βεβαίως, ούτε αρμόδιοι είμαστε ούτε τα παρακολουθούμε πολύ στενά τα… συριζικά –αυτό μας έλειπε– για να μπορέσουμε να σας την παρουσιάσουμε ολόπλευρα. Οι πολλές κωλοτούμπες, όμως, πάντα δημιουργούν προβλήματα. Ακόμα και στον καλύτερο ακροβάτη. Διότι μπορεί μεν οι Συριζαίοι να παραμυθιάζονται μεταξύ τους ότι κάποτε θα κάνουν την επανάσταση στην Ελλάδα, ότι θα φέρουν τον κομμουνισμό και άλλα ευτράπελα, αλλά οι υπόλοιποι δεν είναι και τόσο αφελείς, όπως αυτοί μάλλον νομίζουν. Κωλοτού-μπα λοιπόν στην κωλοτούμπα. Κωλοτούμπες με την εξέγερση, κωλοτούμπες με το Βοτανικό και το γήπεδο, κωλοτούμπες με την τακτική τους στην ΓΣΕΕ κ.λπ. κ.λπ. Από πάνω να και οι εκλογές. Και όπως όλοι γνωρίζουμε, όταν οι εκλογές πλησιάζουν σε απόσταση μικρότερη του ενάμιση χρόνου, στη χαρούμενη και θεσμική αριστερά κάτι τους πιάνει. Μη κοιτάτε που φέτος τα Δεκεμβριανά τους έκοψαν λίγο τη φόρα. Τώρα έχουν πάρει αμπάριζα και μας υπόσχονται όλοι να μας παρουσιάσουν τα καλύτερα ξεκατινιάσματα. Στο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν το παραμύθι για 18, 20 και 30 τοις εκατό εκλογικό ποσοστό φαίνεται να έχει πάρει τέλος. Το πήραν απόφαση ότι οι καρέκλες είναι λίγες και δε μπορούν να απλωθούν σ’ αυτές όλες οι συνιστώσες.
Και άρχισαν τα συντροφικά ξεκατινιάσματα. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι, που λένε. Πρόσφατο ωραιότατο ξεκατίνιασμα, ΚΟΕ εναντίον ΑΚΟΑ. Μέχρι εδώ πολύ καλά. Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει με όλα αυτά η Κούνεβα, ο αγώνας της και ο αγώνας ενάντια στο δουλεμπόριο, τις σχέσεις και τις συνθήκες εργασίας στις δουλεμπορικές εταιρίες.
Τη στιγμή μάλιστα που οι Συριζαίοι επιδεικτικά –για να μη χρησιμοποιήσουμε χειρότερη λέξη– έχουν αποχωρήσει από όλα τα μέτωπα και «παλεύουν» μόνοι τους. Και που δεν έχουν την τσίπα να πουν μια κουβέντα γι’ αυτά που έχουν κάνει ή δεν έχουν κάνει στα σωματεία του δημόσιου που συνδικαλίζονται και που τις εγκαταστάσεις τις καθαρίζουν οι δουλεμπορικές εταιρίες. Ή τι έχουν κάνει στη ΓΣΕΕ που στρογγυλοκάθονται στις καρέκλες μαζί με τον «εκπρόσωπο» των εργολάβων τον Παναγόπουλο. (Ασχετο: Εχει μεγάλη παραγωγή λαδιού η Ελλάδα.) Οταν έχουμε λοιπόν από τη μια το ξεκατίνιασμα, από την άλλη τη συγκάλυψη και τη συνεργασία με τον Παναγόπουλο και το σινάφι του, είναι δυνατόν να θέλουν να λέγονται οι γυναίκες του ΣΥΡΙΖΑ Κούνεβα; Μήπως θα μπορούσαν να βρουν ένα πιο προσιτό προς τις πρακτικές τους και τα καπελώματά τους όνομα;
Ζωντανό ρεπορτάζ: Τετάρτη βράδυ στο Πολυτεχνείο, σύντροφοι και συντρόφισσες που δίνουν μάχη όλο αυτό το διάστημα για την υπόθεση της Κούνεβα και του δουλεμπόριου αντικρίζουν την αφίσα των γυναικών του ΣΥΡΙΖΑ. Τόσα μαζεμένα γαλλικά είχα πολύ καιρό ν’ ακούσω. Ακόμα και οι τοίχοι του Πολυτεχνείου, που τόσα και τόσα έχουν ακούσει, κοκκίνισαν.
♦ Εκδήλωση-συζήτηση «Μετανάστευση–Εργατική Τάξη–Συνδικάτα». Αφιερωμένη στην Κωνσταντίνα Κούνεβα για την Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας. Θέλουμε ψωμί και τριαντάφυλλα! Τετάρτη 4 Μάρτη (Επιτροπή κατά του συμφώνου μετανάστευσης και ασύλου της ΕΕ)
Λόγω έλλειψης χώρου δεν μπορούμε να γράψουμε όλο το πάνελ της εκδήλωσης. Μπορούμε όμως να πούμε ότι είναι –μπορεί να μας ξεφεύγει κάτι– η πρώτη μαζική πολιτικοσυνδικαλιστική εκδήλωση της συνεργασίας ΜΕΡΑ-ΕΝΑΝΤΙΑ.
Καλά κάνουν τα παιδιά. Αφού ταιριάξανε και συμπεθεριάσανε, καλά κάνουν. Στην εκδήλωση αυτή στο πάνελ θα παρευρίσκονται και εκπρόσωποι της ΓΣΕΕ (Αλεβιζάκης) και του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ. Οι εκπρώσοποι του δουλεμπόριου, να το πούμε χοντρά, γιατί όλοι ξέρουμε και τα έργα και τις ημέρες τους και τις «παραλείψεις» τους. Και καλά, οι του ΣΕΚ είναι γνωστοί γυμνοσάλιαγκες απέναντι στη συνδιοκαλιστική γραφειοκρατία. Οι ταξικοί του ΝΑΡ και οι υπόλοιποι αντικαπιταλιστές δεν ξέρουν τίποτε για το φόνο; Για το δουλεμπόριο, τις δουλεμπορικές εταιρίες και το ρόλο της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας δεν ξέρουν τίποτα; Λοιπόν, τώρα σοβαρά. Εγώ θα ψηφίσω τη νέα αντικαπιταλιστική συνεργασία στις εκλογές. Διότι είναι πράγματι αντικαπιταλιστική, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το κράτος και τους θεσμούς του, μιλάει με ειλικρίνεια και καθαρότητα και κυρίως γιατί διαθέτει μια τεράστια συνέπεια λόγων και έργων. Τι βαράτε, ρε;