♦ Κάτω τα χέρια από τη περιουσία του Μαψού. Οι μοναχές ζητούν να πάρουν 3.000 στρ. Αίσχος – Ντροπή – Ελεος. Υπάρχει και θεός!
Το πανό είναι από διαμαρτυρία των κατοίκων του χωριού Μαψός, γιατί το μοναστήρι που υπάρχει στην περιοχή τους διεκδικεί να πάρει αγροτική περιοχή που ήδη καλλιεργείται από τους ίδιους. Οι θηλυκές Εφραίμ. Αυτές τίνος σεμνής υπουργού, υφυπουργού ή βουλευτού είναι πνευματικές μητέρες (μητέρες;). Δε μπορεί, κάποιας σεμνής και ταπεινής νεοδημοκράτισας ή πασόκας θα είναι. Η στήλη δε θα σταθεί στις πολιτικές και τις νομικές πλευρές του θέματος. Ορισμένες μεταφυσικές αναζητήσεις θέλει να θέσει (δε φταίω εγώ που μεγαλώνω…). Είναι δυνατόν για τον πιο προχωρημένο οίκο του Κυρίου, τα μοναστήρια, να γράφονται και να φωνάζονται οι λέξεις αίσχος και ντροπή; Αμαρτία μεγαλύτερη από το προπατορικό αμάρτημα (μπράβο, ρε Αδάμ, καλά που έφαγες το μήλο, ή καλύτερα, μπράβο, ρε Εύα, καλά που τον ξύπνησες τον ξενέρωτο). Στο πυρ το εξώτερον οι αμαρτωλοί. Στο καζάνι με την πίσσα και ο διάβολος –με την ουρά που μοιάζει με βέλος– να την ανακατεύει. Αλλά, αγαπητοί και αγαπητές κάτοικοι του Μαψού, μη φοβάστε τίποτα. Κανένας θεός δεν υπάρχει. Απόδειξη; Μα αν υπήρχε, κάτι θα φοβότανε οι αρσενικοί, θηλυκοί και ουδέτεροι Εφραίμ.
♦ Τέλος πια στην ομηρία! Πλήρη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα (Σχολικοί Τροχονόμοι Ελλάδας – Διαμαρτυρία στο συνέδριο ΚΕΔΚΕ-Δήμου Βέροιας)
♦ Ενιαίες σχέσεις εργασίας για όλους. Μόνιμη και σταθερή δουλειά (Σύλλογος υπαλλήλων Δήμου Καλλιθέας)
♦ Ανεργία – Ακρίβεια – Ανασφάλεια. Τέλος στην πολιτική της συντήρησης (Φεστιβάλ Νεολαίας ΠΑΣΟΚ, Θεσσαλονίκη)
Ενας ωραιότατος συνδυασμός συνθημάτων. Στο τρίτο σύνθημα, της νεολαίας ΠΑΣΟΚ, που δέσποζε στο χώρο όπου μίλησε ο γραμματέας του Εθνικού Συμβούλιου, ο Ραγκούσης, περιγραφόταν το επιθυμητό, που έλεγε και ο πρώτος διδάξας, ο Αντρέας. Στις διαμαρτυρίες ανά την επικράτεια για τις ελαστικές σχέσεις και μορφές εργασίας, που το ΠΑΣΟΚ έπαιξε τεράστιο ρόλο για να εφαρμοστούν και που και σήμερα οι δήμαρχοι του ΠΑΣΟΚ –και όχι μόνο– τις εφαρμόζουν με μανία, περιγράφεται το εφικτό. Οπως έλεγε ο Αντρέας. Αν αυτό δε λέγεται –με την σωστή χρήση των Ελληνικών– πολιτική απατεωνιά, τότε πώς λέγεται; Σήκω Αντρέα να τους δεις και να τους καμαρώσεις. Σε ξεπέρασαν τα παιδιά της αλλαγής. Αλλαγής ή παραλλαγής;
♦ Οχι στο νόμο Πετραλιά. Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων. (ΠΟΕΣΥ-ΠΟΕΠΤΥΜ-Ομοσπονδία Τύπου και Χάρτου κλπ.)
♦ Ασφαλιστικό Μισθοί Αξιοπρέπεια. Ολοι μαζί μπορούμε (ΠΟΕΣΥ)
Καλώς τα παιδιά, θα μπορούσαμε να πούμε αν ήμασταν χαιρέκακοι. Δεν το λέμε (ή το λέμε;), αλλά και δεν ξεχνάμε πως είσαστε οι πρώτοι που αδειάσατε το κίνημα ενάντια στο νόμο της Πετραλιά. Το ίδιο είχατε κάνει και με το νόμο του Ρέππα. Και τώρα, να καταργηθούν οι αντιασφαλιστικοί νόμοι, όλοι μαζί μπορούμε και τα διάφορα. Σε ποιους απευθύνεστε; Και ποιοι θα σας πιστέψουν; Θα μου πείτε, πως ούτε εσείς πιστεύετε αυτά που λέτε. Σωστά. Συνήθεια, η δεύτερη φύση που λένε. Σωστότερα: οι άνθρωποι γίνονται, δε γεννιούνται.
♦ Εφετείο: «Καθάρισε» για τα Χανιά ο Μητσοτάκης. Ο Μητσοτάκης «παγώνει» και πάλι το Εφετείο.. Ποιος κυβερνά κύριε Πρωθυπουργέ; (Δικηγορικός Σύλλογος Ηρακλείου – Δικηγορικός Σύλλογος Λασιθίου)
Φανταστείτε το χαμόγελο του Δρακουμέλ, αν έβλεπε την αφίσα. Ποια Καρπάθια;
♦ Θέλω και εγώ να παντρευτώ! Κακλαμάνη γιατί δεν είσαι ανάμεσά μας;;;;
Πλακάτ από τη συγκέντρωση αλληλεγγύης στο Σύνταγμα, στα ομόφυλα ζευγάρια που θέλουν να κάνουν πολιτικό γάμο. Γιατί αναζητούν το Νικήτα; Μάλλον για να τους παντρέψει. Σημείωση: Για την αποφυγή κάθε παρεξήγησης. Η στήλη δεν διακατέχεται ούτε από ίχνος σεξισμού. Αλλωστε στην Κόντρα είναι. Δεν είναι στη Βραδυνή.