Πότε Σπάτα, πότε Κίνα, πότε σταμάτα, πότε ξεκίνα
Δεν θέλω να είμαι το γαϊδούρι της επανάστασης! Ο Καβαλάρης θέλω νάμαι! (Α.Π.=απλός προλετάριος)
Ρε Μπαγάσα, περνάς καλά κει πάνω (Νικόλας)
Οσοι είναι ξέμπαρκοι τους τρώει το σαράκι/ μα όσοι ταξίδεψαν θυμούνται την Ιθάκη (Μίλτος Πασχαλίδης)
♦ Είμαι ένα τίποτα/ Γεννήθηκα απ’ το τίποτα/ Και πηγαίνω στο πουθενά/ Αν με σκοτώσεις, θα είναι σαν να σκοτώσεις το τίποτα/ Αν με κλείσεις μέσα σ’ ένα κλουβί, θα είναι σαν να κλείνεις τον αέρα/ Γιατί ο αέρας είναι ένα τίποτα/ Πρόσεξε όμως γιατί μια δυνατή ανεμοθύελλα/ Μπορεί εύκολα να καταστρέψει μια ολόκληρη πόλη… (Θωμάς Σιδεράς, ποινικός κρατούμενος, τώρα μακαρίτης – αναδημοσιεύεται από το περιοδικό ΣΑΜΙΖΝΤΑΤ, τεύχος Ιούνη 2004).
♦ «Θεωρητικές ακροβασίες της «Νέας Αριστεράς»», (ΠΡΙΝ, 03/04/05) ονομάζει το περιεχόμενο του (επανεκδοθέντος) περιοδικού MONTHLY REVIEW ο Π. Παπακωνσταντίνου. (Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό… κεφάλα).
♦ Δηλαδή η αργία της πρωτομαγιάς γίνεται απεργία στις 11/5; (Μη χέσω!)
♦ Απείχε από την επιτροπή του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Κων/πολης η γαλλίδα σταρ (και ακτιβίστρια) Εμμανουέλ Μπεάρ. Κάτι «δικές» μας μπεάρες (=αρκούδες) ούτε που άρθρωσαν λέξη (για την παραβίαση στην «δημοκρατική» Ελλάδα και αλλαχ-ού).
♦ «Οι ελληνικές σόου μπίζνες είναι ομοφοβικές» κατά Μανίνα Ζουμπουλάκη (ATHENS VOICE, τ. 75). Ποιος ΦΠΑ; Ποια ακρίβεια; Ποια εκμετάλλευση; Ο έρως της κωλοτρυπίδας (κατά Ηλ. Πετρόπουλο) και M.Z. προέχει…
♦ Παλούκι στο κώλο του κάθε ναζιστή! (γιατί πολύς τσαμπουκάς -και αίμα- χύνεται εδώ και καιρό στο floory).
♦ «Μίλτος Σαχτούρης: Υπερρεαλιστής ως το τέλος» λέει η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 30/03/05. (Ντάξει, παιδιά, όχι και ιδανικό ο σουρεαλισμός!).
♦ Γαϊδούρι, μαγκούφη, Αλογοσκούφη… (λαϊκό ρητό).
♦ Θέλουν πολύ πέτρα – όλα τα νέα μέτρα.
♦ Μου λέει κάποια στιγμή η ξυγκάτοικός μου: «Ρε, Βασίλη, τόχεις πάρει χαμπάρι ότι τα βγάζουμε μόλις πέρα μόνο και μόνο λόγω δεύτερης δουλειάς;»
♦ Ναι, σύντροφοι. Οταν το εφταήμερο είναι εργασιακό άστα και χιέστα! (Ακόμα και οι ανάγκες της υγείας -οι επείγουσες- πάνε κατά διαόλου…).
♦ «Στο χορό του Συλλόγου «Κορωνίδα» παραβρέθηκαν ο διευθυντής του εμπορικού τμήματος της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ Κώστας Διακουμής και ο προϊστάμενος παραγωγής Νίκος Δρακόπουλος (από τον «ΠΑΛΜΟ» της Ριζούπολης, Μάρτιος 2005). Ωπατις! Διευθυντάδες, προϊστάμενος παραγωγής, ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ, βασικός μέτοχος (αυτό είναι κομμουνισμός, αγόρι μου!).
♦ Οπου φτωχός κι η τρύπα του (με το συμπάθειο).
♦ Σημαντική πρωτοβουλία διαλόγου (διαβάζω στην εφημερίδα «ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ», Μάρτιος 2005). Μια σειρά οργανώσεων «ανακοίνωσαν» την πρόθεσή τους να προχωρήσουν σε σειρά ανοιχτών θεωρητικών-πολιτικών συζητήσεων-εκδηλώσεων. (Γρηγορείτε, παίδες, οι δημοτικές εκλογές του 2006 -15 Οκτώβρη- πλησιάζουν).
♦ Τι λε, ρε, 200 ευρά ο Ταγίπ και 200 ο βούβαλος για μια μερίδα φαΐ; (Και μεις φάε σκατά, λαέ; Μπουρλότο και φωτιά, μαλάκες! Κι αφήστε τις μαλακίες περί πορείες-πορειούλες και ΠΑΜΕ κι ερχόμαστε! Φωτιά ρεεεε!).
♦ «Ημέρα εξάλειψης φυλετικών διακρίσεων η 21η Μαρτίου και νομάρχης με δήμαρχο Θεσσσαλονίκης βάλθηκαν να το αποδείξουν, σπάζοντας ομοίωμα «τείχους του ρατσισμού» από φελιζόλ στην πλατεία Αριστοτέλους! Οπου Ψωμιάδης, βλέπε καμμένα βιβλία, εκδηλώσεις γενεθλίων Αλέξανδρου, παρουσίες σε γλέντια βασιλοχουντικών κ.λπ. Παπαγεωργόπουλος, βλέπε κυνήγι-ξυλοδαρμούς πλανόδιων λιανεμπόρων από δημοτόμπατσους, παρεμπόδιση λειτουργίας ΟΚΑΝΑ, καταστροφές παραπηγμάτων αστέγων κ.α. Από το «αντιρατσιστικό» τσίρκο δεν έλειψε φυσικά και η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ασημίνα Ξηροτύρη» (ΒΑΒΥΛΩ-ΝΙΑ, Απρίλης 2005). Οπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη!
♦ Μην ανάβεις το κεράκι/#αν δεν βάλεις το στρινγκάκι.
♦ Διώκουν τον Κ. Αβραμίδη/ και τούτη τη φορά να πάρουν ένα χίδι!
♦ Λέγανε πως η Κούβα (τους) ήταν το μέγα κάστρο./ Τώρα ο πάπας πέθανε τον έγλυψε κι ο Κάστρο./ Κομμουνιστή τον έβγαλε κι ο Ντάριο ο Φο/ (πάει καιρός που έκανε κι εκείνος τον… κουφό).
♦ Ο Chomsky πώς και δεν έκανε δηλώσεις για τον πάπα;
♦ ‘Η ο γίγαντας Μίκυς;
♦ ‘Η ο Μάνκης (ο εθνικός μας Μάνκης);
♦ ‘Η ο Μίμης;
♦ ‘Η Το μαράκι;
♦ Αν βρέξει στις 11 του Μάη θα γίνουν συγκεντρώσεις; (Να ξέρω να πάρω ομπρέλα…).
♦ «Οι αστυνομικοί είναι παθητικοί (στα επεισόδια)». (Ν. Ευαγγελάτος, ΤΕΤ-Α-ΤΕΤ, 11-04-05). Και λέγαμε, ρε μπας και…
♦ Υπέρ της αστυνομίας τάχθηκε -στην ίδια εκπομπή- ο συντάκτης κ. Αντ. Καρπετόπουλος (άναξ του γλιφσήματος).
♦ Και ηκούσθη «ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΦΩΝΗ» (τεύχος Μάρτη 2005) λέγουσα ότι πρέπει να γίνει ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ (πιασάρικη φράση) οργανωμένη από τη ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ. (Μωραίνει κύριος ή…;)
♦ Καμπάνια «Κάτω τα χέρια από την Βενεζουέλα» – στην Ελλάδα: ειδικές εκδηλώσεις, συζητήσεις, προβολές, αποστολή μηνυμάτων και ψηφισμάτων συμπαράστασης στο λαό της Βενεζουέλας και διαμαρτυρίας στα κέντρα αποφάσεων που υπονομεύουν την επανάσταση (προσέξτε το τελευταίο: πνίξτε τους στα μηνύματα – και χέστηκε η φοράδα…).
♦ Το ότι οι πολιτικές (μικρές και μεγάλες) δυνάμεις οδεύουν ολοταχώς προς τις δημοτικές εκλογές είναι αναμφισβήτητο. Επί τούτου κυκλοφόρησε και το περιοδικό («Εγχειρίδιο Τοπικής Αυτοδιοίκησης») «Εν Δήμω» – Νο1, Απρίλιος 2005. [Ενδιαφέρουσα η 12η σελίδα του εν λόγω εντύπου όπου φαίνεται καθαρά ότι οι «επώνυμοι και επώνυμες» όταν εκλέγονται δεν κάνουν καν τον κόπο να εμφανίζονται σε συνεδριάσεις δημοτικών συμβουλίων – (ξανά) φάε σκατά λαέ!].
♦ Την σημερινή Αλβανική σημαία καθιέρωσε ο Gjergj Kastrioti-Skenderbeu (κάποια σχέση με το έθνος-κράτος).
♦ Τα «ιδιαίτερα» είναι παραοικονομία (ενώ -προφανώς- τα φροντιστήρια είναι… ιδρύματα). Ετσι ισχυρίζεται το περιοδικό «Φροντιστηριακά δρώμενα Ελλάδος», τεύχος 45, 2005. Της Ομοσπονδίας Φροντιστηριάδων (ΟΕΦΕ).
♦ Αρνήθηκε να δουλέψει υπερωριακά και απολύθηκε (ο Σπύρος Μπουρνελές – πρόεδρος των Σωματείων Εργαζομένων Δημοτικής Συγκοινωνίας). (Από την «ΑΙΧΜΗ», Μάρτιος 2005).
♦ Κατά το Μπαμπινιώτειο λεξικό «σχολείο είναι το ίδρυμα όπου παρέχεται παιδεία ενώ φροντιστήριο το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο που βοηθά τους μαθητές στα σχολικά ή πανεπιστημιακά μαθήματα και στις εξετάσεις τους». (Και του χρόνου).
♦ Σωστός ο Γιάννης Ξουραφάκος (όσον αφορά τις φοιτητικές εκλογές). ΠΚΣ-ΕΑΑΚ-Κολώνα: Τα παιδία… παίζει (το πουλί τους).
Βασίλης






