* Live my May to eat trefoil.
* Σύντροφος μας είπε ότι το κοινό γνώρισμα ανάμεσα σε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και σ’ ένα string, είναι ότι καλύπτουν τον μεσαίο χώρο.
* Η στήλη δέχεται σωρεία ενοχλήσεων, αναφορικά με τα γενέθλια του φιλοαχρήστου Α.Μ. (Ασε Μας) ημών βασιλέως Κοκό Ντεγκρέτσια, ήτις πραγματοποιεί αρμένικη βίζιτα στον κόσμο εδώ κι εξήντα πέντε συναπτά έτη (από την 2/6 του παντοειδώς καταστροφικού έτους 1940). Ενημερωτικά λοιπόν αναφέρουμε ότι ο βασιλεύς είναι γυμνός και προέκυψε από την σύζευξη του διαδόχου του ελληνικού θρόνου Παύλου με την βασίλισσα της Ελλάδας, πριγκίπισσα του Ανόβερου, της Μεγάλης Βρετανίας και της Ιρλανδίας και δούκισσας του Μπρούνσβικ, κόρης του δούκα του Μπρούνσβικ – Λούνεμπουργκ και αρχηγού του οίκου του Ανόβερου, Ερνέστου Αυγούστου. Πρόκειται για την καταγόμενη από το γένος των Αψβούργων, Λουίζα-Τύρα-Βικτορία-Μαργαρίτα-Σοφία-Ολγα-Καικιλία-Ισαβέλα-Κρίστα, γνωστή ως Φρειδερίκη (άσχετο). Τη διεύθυνση για ευχές ή ό,τι άλλο, θα την βρείτε στα καλά σκαταστήματα ενημέρωσης. Σύντομα η στήλη θα ανοίξει σχετική σελίδα στο διαδίκτυο (www.arxi_di_exadachtilo@kontastonvasiliko-potizetaikiiglastra.glyx).
* Τέτοιες μέρες (3/6) του 1921, ο βασιλιάς Κων/νος (παππούς του Κοκού) και ο Δημήτριος Γούναρης, μεθυσμένοι από την προέλαση του στρατού στην μικρασιατική εκστρατεία, αποφασίζουν προέλαση με τελικό στόχο την Aγκυρα. Eτσι ήρθε η παπάρα ένα χρόνο μετά και αντί για μαλλί βγήκαν κουρεμένοι στο τέλος (με χιλιάδες θύματα και ξεριζωμένους). Και το αστείο: Ο Γούναρης συμμετείχε στην δίκη των έξι υπεύθυνων της καταστροφής κι εκτελέστηκε, ο Κων/νος όχι!
* Τέτοιες μέρες επίσης (3/6) του 1972, μεσούσης της δκτατορίας, ο δήμαρχος της πόληος (όπως την αποκαλεί στο λεκτικό ιδίωμά του) γινόταν ο τέταρτος άνθρωπος στον κόσμο που άγγιξε το φράγμα (τότε) των δέκα δευτερολέπτων στα 100 μέτρα. Ταχύτητα που μετά την ενασχόλησή του με τα κυνά, παρέμεινε ευθέως ανάλογη με τις δημοτικές εξαγγελίες αλλά μετατράπηκε σε αντιστρόφως ανάλογη των υλοποιήσεών τους.
* Σε ανακοίνωση της ΕΛΑΣ για μια τυχαία μέρα στο άγριο δάσος της Θεσσαλονίκης, αναφέρεται ότι το κέντρο επιχειρήσεων της άμεσης δράσης δέχτηκε 2.453 κλήσεις και επενέβη σε 418. Μία στις πέντε, δηλαδή. Στις άλλες τι έκανε;
* Συμβαίνουν κι αυτά: 14 χρόνια κάθειρξη σε πρώην δεσμοφύλακα της φυλακής Διαβατών (Θεσσαλονίκης) για 155 γραμμάρια ηρωίνης που πήγε να περάσει μέσα, 16 χρόνια σ’ αυτόν που έφερε το “πράμα” και… 4 χρόνια στον αλβανό που την περίμενε!
* Κι ενώ από αυτή τη στήλη χλευάζαμε πριν 15 μέρες τον κομπασμό των αρχών του Δήμου Θερμαϊκού περί την ασφάλεια και την μη ύπαρξη ναρκωτικών στην περιοχή τους, ήρθε στα γρήγορα η φάπα: 1,3 Kg κοκαΐνη (η μεγαλύτερη ποσότητα των τελευταίων μηνών) βρέθηκε στην Περαία! Δεν είδαμε καμιά συμπληρωματική δήλωση επί του θέματος.
* Ιστορικός-αρχαιολόγος έγινε διευθυντής του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης και καθηγήτρια πληροφορικής μπήκε επικεφαλής στην όπερα (Θεσσαλονίκης αμφότεροι). Καιρός να διοριστεί κι ένας σεξολόγος στο ίδρυμα αγιορείτικης κληρονομιάς…(υπάρχει κα’να τέτοιο δικό μας παιδί;)
* Η Βλάστη Κοζάνης κάνει τα τελευταία χρόνια φεστιβάλ (“Γιορτές της γης”). Εχει και καλλιτεχνικό διευθυντή (Σταύρος Υφαντής) ο οποίος δηλώνει στον τύπο: “Το χωριό αναπτύσσεται συνεχώς χάρη στις εκδηλώσεις. Ανοίγουν νέα ξενοδοχεία, ταβέρνες, μπαράκια”. Να πώς εννοούν την ανάπτυξη οι πολιτιστικοί (;) ηγεμόνες της επαρχίας.
* Και ολίγη αριθμο-ποίηση (περί συγκλίσεως, ευθυγραμμίσεως κι ευρωπαϊκής πορείας): Για να δημιουργηθεί μια απλή επιχείρηση στην Ελλάδα απαιτούνται 77 εργάσιμες μέρες τρεξίματος (τρεις μήνες) από υπηρεσία σε υπηρεσία, 66 πιστοποιητικά και 5.800 ευρώ. Στο Βέλγιο απαιτούνται μόλις 7 εργάσιμες, 6 έγγραφα και 3.800 ευρώ.
* ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ: Οποιος αναγνώστης γνωρίζει, παρακαλώ να μας εξηγήσει πώς γίνεται η ανεργία των γυναικών στο νομό Εβρου (σύμφωνα με επίσημα στοιχεία) να είναι 67% και η συνολική ανεργία (ανδρών-γυναικών) να είναι 15%!!! Για να γίνει αυτό, πρέπει ο δείκτης ανεργίας των ανδρών να έχει αρνητικό (κατά πολύ) πρόσημο! Μπορεί κανείς να μας εξηγήσει τι και πώς γίνεται, παρακαλούμε;
* ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΥΟ: Ολοι εσείς οι άντρες που συναντιόμαστε στις τουαλέτες (“στα δημόσια ουρητήρια σοβαροί” που έλεγε κι ο Αθηνιόνιος 2004) και πλένετε σχολαστικά τα χέρια σας ΑΦΟΥ κατουρήσετε, τόσο πολύ σιχαίνεστε το πουλί σας; Σκεφτήκατε άραγε ποτέ για ποιους λόγους πλενόμαστε; Μου κάνει τρομερή εντύπωση που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν πλένεται ΠΡΙΝ το κατούρημα! Μήπως κάτι έχετε λάθος στο μυαλό σας; Περιμένουμε μια απάντηση και εδώ.
* “Κι έτσι που γύρναγα στους δρόμους ένοιωσα ωσάν εσείς κι εγώ να ’χαμε, τάχατε, πεθάνει σε περασμένες εποχές. Κι όχι σα να ‘χαμε πεθάνει, μα ως να μη ζήσαμε ποτές!” (Κώστας Ουράνης – “Στη γειτονιά που πια δε ζούμε”).
Κοκκινοσκουφίτσα