Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Σαν σήμερα 4 Δεκέμβρη
  • Ξεσηκώθηκαν και οι λαϊκατζήδες
  • Τσιάρας-Κέλλας κατασκεύασαν ψεύτικη αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων
  • Αθήνα-Ουάσιγκτον όπως Κολιάτσου-Παγκράτι
  • Ο Μητσοτάκης δρομολογεί την ολοκληρωτική υποταγή της πανεπιστημιακής έρευνας στην αγορά
  • Ο Κόκκινος Δεκέμβρης του ’44 φάρος στο δρόμο προς την κοινωνική απελευθέρωση
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Πολιτισμός»Παρατηρητές της ζωής των άλλων
Πολιτισμός

Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

Παρατηρητές της ζωής των άλλων

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr20 Δεκ 2008, 00:00

«Οι Θεατές» του Μάριου Ποντίκα είναι ένα τυπικό δείγμα του νεοελληνικού ρεαλιστικού θεάτρου, που άνθισε στα χρόνια μετά την πτώση της χούντας. Πρόκειται για ένα θέατρο που εστιάζει σε ανθρώπους του κοινωνικού περιθώριου, προκειμένου να μιλήσει όχι ειδικά γι’ αυτούς, αλλά για γενικότερα προβλήματα, όπως η φτώχεια, η αλλοτρίωση, η μοναξιά και ο αγριανθρωπισμός που όλ’ αυτά προξενούν.

Στους «Θεατές» βλέπουμε τη ζωή δυο ζευγαριών «τελειωμένων» ανθρώπων. Το πρώτο ζευγάρι, ένας μοναρχοφασίστας ανάπηρος, πεταγμένος στο περιθώριο και χρησιμοποιούμενος ως επαγγελματίας προπαγανδιστής του αντικομμουνισμού, και η γυναίκα του που ασφυκτιά μέσα στη μιζέρια και το ψέμα, τελειώνουν και φυσικά: η γυναίκα σκοτώνει τον άνδρα και αυτοκτονεί δίπλα του. Το δεύτερο ζευγάρι, ένας λούμπεν που παριστάνει τον αγαπητικό για να αρμέγει γυναίκες και περνάει τη μέρα του κάνοντας μπανιστίρι από μια τρύπα που ανοίγει στο δωμάτιο του άθλιου ξενοδοχείου που διαμένει και μια αποκλειστική νοσοκόμα, σύζυγος ναυτικού, που αναζητά τη στοργή και τον έρωτα που η κοινωνική της κατάσταση της στερεί, είναι «τελειωμένο» κοινωνικά.

Κομβικό πρόσωπο του έργου ο λούμπεν νέος, τυπικό δείγμα κοινωνικής αδιαφορίας, αμοραλισμού και ωχαδερφισμού. Βλέπει το διπλό φονικό, αρνείται να παρέμβει και το μόνο που κάνει είναι να κλέψει τρία χιλιάρικα από την τσέπη του νεκρού μοναρχοφασίστα. Είναι η προκαταβολή που πήρε για να ξεκινήσει τη νέα του δουλειά ως επαγγελματίας πλέον αντικομμουνιστής. Τα τρία βρόμικα χιλιάρικα αλλάζουν χέρια. Από τον «τελειωμένο» μοναρχοφασίστα περνούν στον «τελειωμένο» μπανιστιρτζή, τον αδιάφορο για οτιδήποτε άλλο πέρα από τη δική του μίζερη επιβίωση στο περιθώριο της πραγματικής ζωής.

Για το σημερινό νέο θεατή το έργο θα έμοιαζε παλιομοδίτικο. Η φιγούρα του μοναρχοφασίστα, η γλώσσα, οι αναφορές στην κοινωνική ζωή μοιάζουν τόσο μακρινά. Ομως, η Νατάσα Βασιλείου που έκανε τη σκηνοθεσία είχε μια καταπληκτική έμπνευση. Προσέθεσε στην αρχή ένα βίντεο με μια σημερινή συνέντευξη του μπανιστιρτζή. Τριάντα χρόνια μετά, με γκρίζα μαλλιά πλέον, ο άνθρωπος αυτός αναφέρεται στο περιστατικό. Δεν μετανιώνει που δεν παρενέβη για ν’ αποσοβήσει το φονικό, κρύβει ότι το μόνο που τον ένοιαζε ήταν να βουτήξει τα τρία χιλιάρικα και αναζητά άλλοθι στη σημερινή κοινωνία που έχει μεταβληθεί σε μια κοινωνία θεατών και μπανιστιρτζήδων: Εγώ ήμουν από τους πρώτους. Αυτό που έκανα τότε εγώ, σήμερα το κάνουν όλοι. Εχουν μια τηλεόραση στο σαλόνι τους και παρακολουθούν τις ζωές των άλλων, είτε με τα ριάλιτι είτε με τα κουτσομπολιά για τις διάφορες διασημότητες με τις οποίες προσπαθούν να ταυτιστούν.

Με την έμπνευση αυτή της σκηνοθέτιδας το έργο του Ποντίκα όχι μόνο επικαιροποιήθηκε, αλλά απέκτησε ένα πιο στέρεο «διά ταύτα». Η παράσταση μετατράπηκε σε μια καταγγελία του «καναπέ». Την ώρα που μας ρουφάνε τον ιδρώτα και το αίμα, εμείς καθόμαστε και παρατηρούμε τις ζωές των άλλων. Σε μια καταγγελία ιδιαίτερα επίκαιρη στο φόντο των γεγονότων των τελευταίων ημερών, που σφραγίστηκαν από τη δολοφονία του 15χρονου μαθητή και τη νεολαιίστικη εξέγερση που ακολούθησε.

Δεύτερο, μετά τη σκηνοθετική σύλληψη, ατού της παράστασης η μουσική του Γιάννη Ξαρχάκου, παιγμένη από τον ίδιο στην κιθάρα. Στο έργο υπάρχει ο ήχος της κιθάρας. Κάποιος σε κάποιο διπλανό δωμάτιο παίζει κιθάρα, προσπαθεί να μάθει ένα κομμάτι. Η γυναίκα του μοναρχοφασίστα γοητεύεται, ο λούμπεν μπανιστιρτζής ενοχλείται, οργίζεται και βρίζει. Ο Ξαρχάκος γέμισε την παράσταση με αυτοσχεδιασμούς πάνω στα μοτίβα δυο γνωστών αντάρτικων τραγουδιών, δημιουργώντας έτσι μια γεμάτη νόημα αντίστιξη. Ηταν ένας συνεχής υπομνηματισμός ότι η ζωή που αξίζει είναι έξω από τη μιζέρια των δυο ζευγαριών, στην προσπάθεια, στον αγώνα, στην εξέγερση. Νομίζουμε πως η μουσική έδωσε στο ίδιο το έργο μια άλλη διάσταση, διευρύνοντας την προβληματική του συγγραφέα.

Είδαμε την παράσταση στην πρεμιέρα της, που δόθηκε στην «Κόντρα». Το τρακ ήταν φανερό στους τέσσερις ηθοποιούς που επωμίστηκαν τους υψηλών αξιώσεων ρόλους. Το έβλεπες σε μια σχετική ακαμψία που τους εμπόδιζε να «κρεσεντάρουν», με αποτέλεσμα ορισμένες στιγμές η παράσταση να φαίνεται επίπεδη. Είμαστε σίγουροι πως αυτό θα ξεπεραστεί στις επόμενες παραστάσεις, που οι ερασιτέχνες αυτοί ηθοποιοί θα έχουν συνηθίσει να παίζουν μπροστά σε κοινό και θα έχουν ξεπεράσει το τρακ της πρεμιέρας. Αυτό δεν το λέμε για λόγους αβροφροσύνης, αλλά επειδή διακρίναμε στιγμές που κατάφεραν να απογειώσουν την παράσταση, αποκαλύπτοντας το μόχθο που έχουν καταβάλλει στις πρόβες. Το πρώτο ζευγάρι υποδύθηκαν ο Θωμάς Ζακαλκάς και η Σοφία Σπήλιου και το δεύτερο η Κατερίνα Μαντάλα και ο Νίκος Χουβαρτάς. Θα σταθούμε λίγο στον τελευταίο, γιατί νομίζουμε ότι πρόκειται για ένα γνήσιο υποκριτικό ταλέντο, για ένα ακατέργαστο διαμαντάκι. Στην παράσταση είχε κι αυτός λίγες στιγμές ακαμψίας, που σιγά-σιγά τις ξεπέρασε, στο βίντεο όμως ήταν εκπληκτικός. Αυτοί που κάνουν σινεμά στην Ελλάδα θα πρέπει να δουν αυτό το μικρό βίντεο που αποκαλύπτει έναν ηθοποιό ιδανικό για το σινεμά.

Δημ. Νατ.

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο Άρθρο

Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

Παράνομο διαλυτήριο αυτοκινήτων στα Χανιά
Επόμενο άρθρο

Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

Ποιους τρομάζει η λαϊκή αντιβία;

Σχετικά Αρθρα

Εισβολή πάνοπλων ασφαλιτών και μπάτσων και διάλυση παιδικής παράστασης στο Παλαιστινιακό Εθνικό Θέατρο της Ανατολικής Ιερουσαλήμ

Πολιτισμός 26 Νοέ 2025, 18:53

Το Ισλάμ και η Χαμάς πρέπει να αφεθούν να μιλήσουν με τη δική τους φωνή

Το βάθρο του «Ιουδαιο-Χριστιανικού Πολιτισμού»

Πολιτισμός 25 Νοέ 2025, 18:13

Sumud / Ακλόνητοι

Κινηματογραφικές προβολές στην Κόντρα

Πολιτισμός 23 Νοέ 2025, 18:36

Γιάννη Λομβαρδά: Η υπόθεση του Θεού – Επιστήμη vs Θρησκεία

Πολιτισμός 23 Νοέ 2025, 06:54

Xαιρετισμός από τα όπλα μας σ’ εσάς φύλακες της δόξας

Οι Ταξιαρχίες Αλ-Κασάμ υποκλίνονται στον παλαιστινιακό λαό μ' ένα καινούργιο τραγούδι

Πολιτισμός 19 Νοέ 2025, 11:45

Ντοκιμαντέρ σκοπιμότητας να προβοκάρει την Αντίσταση του παλαιστινιακού λαού

Πολιτισμός 13 Νοέ 2025, 14:05
Ροή Ειδήσεων
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 4 Δεκέμβρη

4 Δεκ 2025, 00:01
Οικονομία

Ξεσηκώθηκαν και οι λαϊκατζήδες

3 Δεκ 2025, 21:08
Αγροτικά

Τσιάρας-Κέλλας κατασκεύασαν ψεύτικη αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων

3 Δεκ 2025, 15:17
Κόντρες

Αθήνα-Ουάσιγκτον όπως Κολιάτσου-Παγκράτι

3 Δεκ 2025, 14:33
Παιδεία

Ο Μητσοτάκης δρομολογεί την ολοκληρωτική υποταγή της πανεπιστημιακής έρευνας στην αγορά

3 Δεκ 2025, 10:10
Ιστορία

Ο Κόκκινος Δεκέμβρης του ’44 φάρος στο δρόμο προς την κοινωνική απελευθέρωση

3 Δεκ 2025, 08:57
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 3 Δεκέμβρη

3 Δεκ 2025, 00:01
Οικονομία

Περί golden boys και λαμόγιων, γενικώς…

2 Δεκ 2025, 22:49
Η παπάρα

Ο Κυρανάκης στην πρωτοπορία του γκεμπελισμού

2 Δεκ 2025, 19:40
Διεθνή

H θέληση για αντίσταση παράγει (και) ιατρικά θαύματα

2 Δεκ 2025, 18:21
Κόντρες

H ώρα του Φραπέ

2 Δεκ 2025, 15:25
Εργατικά

Η κυβέρνηση πάει στα δικαστήρια την Απεργία-Αποχή των Διοικητικών ενάντια στις διαγραφές φοιτητών

2 Δεκ 2025, 14:11
Διεθνή

Σιωναζιστές έποικοι σάπισαν στο ξύλο και λήστεψαν ξένους αλληλέγγυους

Σε χωριό της Δυτικής Οχθης

2 Δεκ 2025, 10:59
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 2 Δεκέμβρη

2 Δεκ 2025, 00:01
Οικονομία

Tα πολεμικά μονοπώλια και το ανώτατο κέρδος

1 Δεκ 2025, 19:21
Αγροτικά

Στα μπλόκα της αγροτιάς να σπάσει της κυβέρνησης ο τσαμπουκάς – Παλλαϊκό μέτωπο στήριξης των αγωνιζόμενων αγροτών

1 Δεκ 2025, 14:26
Διεθνή

Η απώλεια της στρατηγικής ισορροπίας του Ισραήλ

Πολιτική Ανάλυση

1 Δεκ 2025, 13:35
Κόντρες

Ξεφτίλα είναι η ίδια η Εξεταστική για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ

1 Δεκ 2025, 11:37
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 1 Δεκέμβρη

1 Δεκ 2025, 00:01
Διεθνή

Πάει κι ο «ψηλός», πλησιάζει η ώρα του «κοντού»;

30 Νοέ 2025, 09:40
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 4 Δεκέμβρη

Ημέρα κατά των ναρκωτικών.

1920: Αποτυχημένη απόπειρα δολοφονίας του βασιλιά Κωνσταντίνου στο Μιλάνο.

1929: Εκτεταμένες συγκρούσεις απεργών των τραμ με απεργοσπάστες και χωροφυλακή (Αθήνα).

1929: Η ελληνική κυβέρνηση αρνείται τη χορήγηση 13ου μισθού (Χριστουγέννων) στους εργάτες.

1931: Πολλοί τραυματίες σε συγκρούσεις αρτεργατών – αστυνομίας, όταν αστυνομικοί προσπάθησαν να μπουν στα γραφεία της ομοσπονδίας αρτεργατών (Αθήνα).

1936: Είσοδος της CNT στην ισπανική κυβέρνηση (υπουργεία Δικαιοσύνης, Εμπορίου, Υγείας και Βιομηχανίας).

1944: Ο «Δεκέμβρης» γενικεύεται με χιλιάδες θύματα, ο Σκόμπι κηρύσσει στρατιωτικό νόμο.

1949: Απολύονται από τη Μακρόνησο 1.590 «ανανήψαντες».

1992: Τραυματισμός στο πόδι του βουλευτή της ΝΔ Ελευθέριου Παπαδημητρίου (17Ν).

1992: Βόμβα στη ΔΟΥ Αμαρουσίου (17Ν).

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Τόσα χρόνια είχαμε μάθει όταν κάνουν κινητοποιήσεις οι αγρότες, όταν μπλοκάρουν την εθνική οδό, όταν υπάρχει εν πάση περιπτώσει μία απεργία, να εκβιάζεται το πολιτικό σύστημα και να υπαναχωρεί και να δίνει, να δίνει, να δίνει. Ακριτα. Είδαμε που καταλήξαμε. Καταλήξαμε στον ΟΠΕΚΕΠΕ. Καταλήξαμε στο να έχει δημιουργηθεί ένα σύστημα το οποίο έδινε επιδοτήσεις σε ανθρώπους που δεν τις δικαιούνται.

Κωνσταντίνος Κυρανάκης

(Ο Τσιάρας με τον Χατζηδάκη πρέπει να έμειναν «παγωτά». Αυτοί προσπαθούν να καλοπιάσουν τους αγρότες, τους καλούν στα γραφεία τους τονίζοντας ότι είναι πάντα ανοιχτά γι’ αυτούς, και έρχεται ένας συνάδελφός τους, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και χαρακτηρίζει τους αγρότες εκβιαστές και λαμόγια. Η θεωρία του εκβιασμού δεν είναι καινούργια. Κάθε φορά που υπάρχει ένας διεκδικητικός αγώνας που ασκεί πίεση στην κυβέρνηση, την όποια κυβέρνηση, οι αγωνιζόμενοι χαρακτηρίζονται εκβιαστές. Οι ΔΕΗτζήδες επειδή «κατεβάζουν τους διακόπτες», οι εργάτες καθαριότητας επειδή δημιουργούν «κίνδυνο διάδοσης λοιμωδών νοσημάτων», οι υγειονομικοί επειδή «απειλούν τις ζωές των ασθενών», οι εκπαιδευτικοί επειδή «παίζουν με τη μόρφωση των παιδιών μας», οι εργαζόμενοι στις δημόσιες μεταφορές επειδή «ταλαιπωρούν τον απλό κόσμο». Για τους αγρότες υπάρχει από παλιά ένα ποτ πουρί γκεμπελίστικων κατηγοριών, που ξεκινούν από το «προσεχώς Βουλγάρες» και καταλήγουν στα «σκυλάδικα» και στα «πολυτελή τζιπ». Ο Κυρανάκης, ως εκπρόσωπος της… μοντέρνας ακροδεξιάς, παιδί της γαλάζιας γενιάς του «party μωρή άρρωστη», κάνει ένα βήμα παραπέρα. Εντελώς αστοιχείωτος, όπως όλοι οι ακροδεξιοί γκεμπελίσκοι, δεν ξέρει καν τι είναι το ΟΣΔΕ και ο ΟΠΕΚΕΠΕ. Οτι δεν είναι αποτέλεσμα των αγώνων των αγροτών -των εκβιασμών, όπως τους χαρακτηρίζει, αλλά αποτέλεσμα της ήττας αυτών των αγώνων και της κυριαρχίας των καταστροφικών για τη φτωχή αγροτιά πολιτικών της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής – ΚΑΠ. Είναι της μόδας όμως το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Και τι κάνει ο Κυρανάκης; Αδίστακτα και ανερυθρίαστα βαφτίζει τους αγρότες των μπλόκων λαμόγια, με τη λογική «πες, πες, κάτι θα μείνει». Ενώ έχει στηθεί μια εγκληματική οργάνωση, με αρχηγείο το ίδιο το Μέγαρο Μαξίμου, με επιτελάρχες υπουργούς, αξιωματικούς γενικούς γραμματείς και προέδρους και αντιπροέδρους του ΟΠΕΚΕΠΕ και υπαξιωματικούς διάφορους Φραπέδες, Χασάπηδες, Καλφούτζους, Χλύκες κ.ά., που από τη μια αρπάζει τεράστια ποσά επιδοτήσεων με παράνομο τρόπο, μοιράζοντάς τες ιεραρχικά, και από την άλλη επικεντρώνεται στην αντι-δεξιά Κρήτη με στόχο να τη βάψει «μπλε» στις εκλογές του 2023, για να εξασφαλιστεί η αυτοδυναμία της ΝΔ στη Βουλή, ο Κυρανάκης αντιστρέφει την πραγματικότητα, εξαφανίζει την εγκληματική οργάνωση και βάζει στη θέση της τους αγωνιζόμενους αγρότες, οι οποίοι υπήρξαν θύματα και του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ. Μπορεί ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ο Κυρανάκης να φαίνεται εκτός γραμμής, όσο όμως οι αγρότες θα στέκονται στα μπλόκα, σε μπλόκα μαχητικής διεκδίκησης πάνω στις εθνικές οδούς και όχι απλής διαμαρτυρίας στους παράδρομους, η άποψη Κυρανάκη, θα γίνεται κυρίαρχη στον κυβερνητικό λόγο και ακόμα περισσότερο στο λόγο των -αλητών, ρουφιάνων- δημοσιογράφων που υπηρετούν την κυβερνητική πολιτική)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    17Ν
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Εφετείο 17Ν
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    ΕΛΑ
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Εφετείο ΕΛΑ
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Επαναστατικός Αγώνας
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Σπάζοντας την πολιορκία
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Ποιοι είμαστε
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Επικοινωνία
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Όροι χρήσης
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Ποιοι είμαστε
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Επικοινωνία
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo