Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Ενας χρόνος από τον ηρωικό θάνατο του Γιάχια Σινουάρ
  • Δεν ψιχαλίζει, σε φτύνουν
  • 30 Οκτώβρη: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας-αλληλεγγύης για την προσφυγή της Χρύσας Χοτζόγλου κατά της απόφασης που την έθεσε σε δυνητική αργία
  • Ροϊλός (2η ΥΠΕ): Απαγορεύεται να μιλάτε σε δημοσιογράφους, αν δεν το εγκρίνω ΕΓΩ!
  • Εξω από την «έγκριση» των προγραμμάτων σπουδών των πανεπιστημιοποιημένων κολλεγίων οι τρεις ιδιωτικές Νομικές Σχολές
  • Σιωναζιστές: Οταν συντρίβεται το γκεμπελίστικο αφήγημα, πέφτει η κουρτίνα της λογοκρισίας
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Πολιτισμός»Παρατηρητές της ζωής των άλλων
Πολιτισμός

Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

Παρατηρητές της ζωής των άλλων

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr20 Δεκ 2008, 00:00

«Οι Θεατές» του Μάριου Ποντίκα είναι ένα τυπικό δείγμα του νεοελληνικού ρεαλιστικού θεάτρου, που άνθισε στα χρόνια μετά την πτώση της χούντας. Πρόκειται για ένα θέατρο που εστιάζει σε ανθρώπους του κοινωνικού περιθώριου, προκειμένου να μιλήσει όχι ειδικά γι’ αυτούς, αλλά για γενικότερα προβλήματα, όπως η φτώχεια, η αλλοτρίωση, η μοναξιά και ο αγριανθρωπισμός που όλ’ αυτά προξενούν.

Στους «Θεατές» βλέπουμε τη ζωή δυο ζευγαριών «τελειωμένων» ανθρώπων. Το πρώτο ζευγάρι, ένας μοναρχοφασίστας ανάπηρος, πεταγμένος στο περιθώριο και χρησιμοποιούμενος ως επαγγελματίας προπαγανδιστής του αντικομμουνισμού, και η γυναίκα του που ασφυκτιά μέσα στη μιζέρια και το ψέμα, τελειώνουν και φυσικά: η γυναίκα σκοτώνει τον άνδρα και αυτοκτονεί δίπλα του. Το δεύτερο ζευγάρι, ένας λούμπεν που παριστάνει τον αγαπητικό για να αρμέγει γυναίκες και περνάει τη μέρα του κάνοντας μπανιστίρι από μια τρύπα που ανοίγει στο δωμάτιο του άθλιου ξενοδοχείου που διαμένει και μια αποκλειστική νοσοκόμα, σύζυγος ναυτικού, που αναζητά τη στοργή και τον έρωτα που η κοινωνική της κατάσταση της στερεί, είναι «τελειωμένο» κοινωνικά.

Κομβικό πρόσωπο του έργου ο λούμπεν νέος, τυπικό δείγμα κοινωνικής αδιαφορίας, αμοραλισμού και ωχαδερφισμού. Βλέπει το διπλό φονικό, αρνείται να παρέμβει και το μόνο που κάνει είναι να κλέψει τρία χιλιάρικα από την τσέπη του νεκρού μοναρχοφασίστα. Είναι η προκαταβολή που πήρε για να ξεκινήσει τη νέα του δουλειά ως επαγγελματίας πλέον αντικομμουνιστής. Τα τρία βρόμικα χιλιάρικα αλλάζουν χέρια. Από τον «τελειωμένο» μοναρχοφασίστα περνούν στον «τελειωμένο» μπανιστιρτζή, τον αδιάφορο για οτιδήποτε άλλο πέρα από τη δική του μίζερη επιβίωση στο περιθώριο της πραγματικής ζωής.

Για το σημερινό νέο θεατή το έργο θα έμοιαζε παλιομοδίτικο. Η φιγούρα του μοναρχοφασίστα, η γλώσσα, οι αναφορές στην κοινωνική ζωή μοιάζουν τόσο μακρινά. Ομως, η Νατάσα Βασιλείου που έκανε τη σκηνοθεσία είχε μια καταπληκτική έμπνευση. Προσέθεσε στην αρχή ένα βίντεο με μια σημερινή συνέντευξη του μπανιστιρτζή. Τριάντα χρόνια μετά, με γκρίζα μαλλιά πλέον, ο άνθρωπος αυτός αναφέρεται στο περιστατικό. Δεν μετανιώνει που δεν παρενέβη για ν’ αποσοβήσει το φονικό, κρύβει ότι το μόνο που τον ένοιαζε ήταν να βουτήξει τα τρία χιλιάρικα και αναζητά άλλοθι στη σημερινή κοινωνία που έχει μεταβληθεί σε μια κοινωνία θεατών και μπανιστιρτζήδων: Εγώ ήμουν από τους πρώτους. Αυτό που έκανα τότε εγώ, σήμερα το κάνουν όλοι. Εχουν μια τηλεόραση στο σαλόνι τους και παρακολουθούν τις ζωές των άλλων, είτε με τα ριάλιτι είτε με τα κουτσομπολιά για τις διάφορες διασημότητες με τις οποίες προσπαθούν να ταυτιστούν.

Με την έμπνευση αυτή της σκηνοθέτιδας το έργο του Ποντίκα όχι μόνο επικαιροποιήθηκε, αλλά απέκτησε ένα πιο στέρεο «διά ταύτα». Η παράσταση μετατράπηκε σε μια καταγγελία του «καναπέ». Την ώρα που μας ρουφάνε τον ιδρώτα και το αίμα, εμείς καθόμαστε και παρατηρούμε τις ζωές των άλλων. Σε μια καταγγελία ιδιαίτερα επίκαιρη στο φόντο των γεγονότων των τελευταίων ημερών, που σφραγίστηκαν από τη δολοφονία του 15χρονου μαθητή και τη νεολαιίστικη εξέγερση που ακολούθησε.

Δεύτερο, μετά τη σκηνοθετική σύλληψη, ατού της παράστασης η μουσική του Γιάννη Ξαρχάκου, παιγμένη από τον ίδιο στην κιθάρα. Στο έργο υπάρχει ο ήχος της κιθάρας. Κάποιος σε κάποιο διπλανό δωμάτιο παίζει κιθάρα, προσπαθεί να μάθει ένα κομμάτι. Η γυναίκα του μοναρχοφασίστα γοητεύεται, ο λούμπεν μπανιστιρτζής ενοχλείται, οργίζεται και βρίζει. Ο Ξαρχάκος γέμισε την παράσταση με αυτοσχεδιασμούς πάνω στα μοτίβα δυο γνωστών αντάρτικων τραγουδιών, δημιουργώντας έτσι μια γεμάτη νόημα αντίστιξη. Ηταν ένας συνεχής υπομνηματισμός ότι η ζωή που αξίζει είναι έξω από τη μιζέρια των δυο ζευγαριών, στην προσπάθεια, στον αγώνα, στην εξέγερση. Νομίζουμε πως η μουσική έδωσε στο ίδιο το έργο μια άλλη διάσταση, διευρύνοντας την προβληματική του συγγραφέα.

Είδαμε την παράσταση στην πρεμιέρα της, που δόθηκε στην «Κόντρα». Το τρακ ήταν φανερό στους τέσσερις ηθοποιούς που επωμίστηκαν τους υψηλών αξιώσεων ρόλους. Το έβλεπες σε μια σχετική ακαμψία που τους εμπόδιζε να «κρεσεντάρουν», με αποτέλεσμα ορισμένες στιγμές η παράσταση να φαίνεται επίπεδη. Είμαστε σίγουροι πως αυτό θα ξεπεραστεί στις επόμενες παραστάσεις, που οι ερασιτέχνες αυτοί ηθοποιοί θα έχουν συνηθίσει να παίζουν μπροστά σε κοινό και θα έχουν ξεπεράσει το τρακ της πρεμιέρας. Αυτό δεν το λέμε για λόγους αβροφροσύνης, αλλά επειδή διακρίναμε στιγμές που κατάφεραν να απογειώσουν την παράσταση, αποκαλύπτοντας το μόχθο που έχουν καταβάλλει στις πρόβες. Το πρώτο ζευγάρι υποδύθηκαν ο Θωμάς Ζακαλκάς και η Σοφία Σπήλιου και το δεύτερο η Κατερίνα Μαντάλα και ο Νίκος Χουβαρτάς. Θα σταθούμε λίγο στον τελευταίο, γιατί νομίζουμε ότι πρόκειται για ένα γνήσιο υποκριτικό ταλέντο, για ένα ακατέργαστο διαμαντάκι. Στην παράσταση είχε κι αυτός λίγες στιγμές ακαμψίας, που σιγά-σιγά τις ξεπέρασε, στο βίντεο όμως ήταν εκπληκτικός. Αυτοί που κάνουν σινεμά στην Ελλάδα θα πρέπει να δουν αυτό το μικρό βίντεο που αποκαλύπτει έναν ηθοποιό ιδανικό για το σινεμά.

Δημ. Νατ.

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο Άρθρο

Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

Τετάρτη, 17.12.08
Επόμενο άρθρο

Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

Τετάρτη, 7.1.09

Σχετικά Αρθρα

H απαγγελία ολοκληρώθηκε

Πολιτισμός 14 Οκτ 2025, 10:49

Σιωναζιστές: Κράτος παρίας

Πολιτισμός 11 Οκτ 2025, 22:19

Salam…

Πολιτισμός 10 Οκτ 2025, 10:44

Και το «South Park» ενάντια στο Ισραήλ και τον Νετανιάχου

Πολιτισμός 26 Σεπ 2025, 13:18

Με ισοκράτη τον ήχο των σιωναζιστικών drone…

Πολιτισμός 22 Σεπ 2025, 14:46

Σαλάχ Αλ-Μούσα: Μνήμες Παλαιστίνης

Πολιτισμός 21 Σεπ 2025, 21:47
Ροή Ειδήσεων
Διεθνή

Ενας χρόνος από τον ηρωικό θάνατο του Γιάχια Σινουάρ

16 Οκτ 2025, 21:49
Κόντρες

Δεν ψιχαλίζει, σε φτύνουν

16 Οκτ 2025, 20:52
Εργατικά

30 Οκτώβρη: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας-αλληλεγγύης για την προσφυγή της Χρύσας Χοτζόγλου κατά της απόφασης που την έθεσε σε δυνητική αργία

16 Οκτ 2025, 19:35
Υγεία

Ροϊλός (2η ΥΠΕ): Απαγορεύεται να μιλάτε σε δημοσιογράφους, αν δεν το εγκρίνω ΕΓΩ!

16 Οκτ 2025, 19:16
Παιδεία

Εξω από την «έγκριση» των προγραμμάτων σπουδών των πανεπιστημιοποιημένων κολλεγίων οι τρεις ιδιωτικές Νομικές Σχολές

16 Οκτ 2025, 13:09
Διεθνή

Σιωναζιστές: Οταν συντρίβεται το γκεμπελίστικο αφήγημα, πέφτει η κουρτίνα της λογοκρισίας

16 Οκτ 2025, 13:01
Καταστολή

ΕΜΠ: Εισβολή ΜΑΤ-ΟΠΚΕ στην Αρχιτεκτονική – Καταπάτηση ασύλου και συλλήψεις φοιτητών

Με την αμέριστη συνδρομή της Πρυτανικής Αρχής

16 Οκτ 2025, 10:48
Πολιτική

Οι νεοναζιστές ανοίγουν και καινούργια γραφεία – Μόνο το αντιφασιστικό κίνημα μπορεί να τους τσακίσει

16 Οκτ 2025, 10:43
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 16 Οκτώβρη

16 Οκτ 2025, 00:01
Κόντρες

Καμαρώνουν για τα καμένα

15 Οκτ 2025, 22:14
Διεθνή

Ενας ξεχωριστός απελευθερωμένος κρατούμενος: Ο Σαμαρίτης Νάντερ Σαντάκα

15 Οκτ 2025, 20:50
Διεθνή

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Οι σιωναζιστές αποποιούνται τους δωσίλογους ακόμα και αν υπηρετούσαν στο στρατό τους!

15 Οκτ 2025, 20:10
Αγροτικά

Ευλογιά αιγοπροβάτων: «Μαϊμουδίζουν» τα στοιχεία για να δείξουν ανύπαρκτη αποκλιμάκωση

15 Οκτ 2025, 15:03
Υγεία

ΜΑΤ και χημικά ενάντια στους υγειονομικούς στο «Αττικόν»

15 Οκτ 2025, 14:33
Αθλητισμός

Καμιά ανοχή στους σιωναζιστές – Το Ούντινε έδειξε το δρόμο

15 Οκτ 2025, 12:18
Αθλητισμός

Ενα τραγούδι απ’ τ’ Αλγέρι

15 Οκτ 2025, 11:08
Διεθνή

Γάζα: Μαζί με τους δωσίλογους τσακίζονται και οι τοκογλύφοι

Ο Μαχμούντ Αμπάς ανέλαβε την προστασία των δωσίλογων

15 Οκτ 2025, 10:19
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 15 Οκτώβρη

15 Οκτ 2025, 00:01
Διεθνή

Παλαιστίνιοι κρατούμενοι: Οσοι δεν βγήκαμε τώρα, θα βγούμε την επόμενη φορά χάρη στην Αντίσταση

14 Οκτ 2025, 22:44
Υγεία

«Υποδοχή» ετοιμάζουν οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείο «Αττικόν» στους Μητσοτάκη-Γεωργιάδη

14 Οκτ 2025, 20:43
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 16 Οκτώβρη

Ημέρα άρτου.

Ημέρα διατροφής.

Ημέρα υπέρ της υγιούς σπονδυλικής στήλης.

Τζαμάικα: Ημέρα εθνικών ηρώων.

1940: Οι ναζί ιδρύουν το γκέτο της Βαρσοβίας.

1945: Αιματηρή συμπλοκή με χειροβομβίδες μεταξύ μοναρχικών και κομμουνιστών στο Γαλάτσι.

1945: Ιδρύεται ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων του ΟΗΕ.

1946: Εκτελούνται δι’ απαγχονισμού στη Νυρεμβέργη με την κατηγορία των εγκλημάτων πολέμου δέκα υψηλόβαθμοι αξιωματικοί των ναζί.

1964: Η Κίνα γίνεται η πέμπτη πυρηνική δύναμη στον κόσμο.

1967: Βόμβα στο «Πι-Εξ» της Συγγρού.

1977: Εμπρησμός των γραφείων της «Αυγής» από νεοφασίστες.

1994: Σε δημοψήφισμα στη Φιλανδία οι πολίτες τάσσονται υπέρ της ένταξης στην ΕΕ με 56,5%.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Επιστρέφοντας στα καθ’ ημάς και στο ζήτημα της απεργίας πείνας του Π. Ρούτσι, που απασχολεί το τελευταίο διάστημα τη δημόσια συζήτηση, θέλω να πω ότι η πολιτεία πρέπει να στέκεται με ευαισθησία δίπλα στους ανθρώπους που πονούν, ακόμη κι όταν την αμφισβητούν. Αυτό επιτάσσει η ανθρωπιά και ο πολιτισμός μας. Σεβόμαστε τις αποφάσεις της ανεξάρτητης δικαιοσύνης, όποιες κι αν είναι αυτες, χωρίς να τις σχολιάζουμε. Αυτό επιτάσσει το κράτος δικαίου το οποίο δεν μπορούμε να επικαλούμαστε α λα καρτ. Πόσο μάλλον σε θέματα που αποτελούν αποκλειστική αρμοδιότητα της Δικαιοσύνης, όπως είναι το συγκεκριμένο αίτημα, και βεβαίως η εκδίκαση αυτής της μεγάλης τραγωδίας, που μας έχει πληγώσει βαθιά όλους. Όπως, άλλωστε, ειπώθηκε από την ηγεσία του Αρείου Πάγου, δεν χάνεται κανένα δικαίωμα κανενός συγγενή, καθώς κατά τη διαδικασία στο ακροατήριο θα μπορεί να διατυπωθεί εκ νέου οποιοδήποτε αίτημα οποιασδήποτε πλευράς. Κι ας μην ξεχνάμε ότι νέες αέναες καθυστερήσεις μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και σε παραγραφές αδικημάτων, που θα ήταν η απόλυτη ασέβεια στη μνήμη των νεκρών.

Kυριάκος Μητσοτάκης (facebook)

(Για να αφιερώνει ο Μητσοτάκης ένα «κεφάλαιο» της εβδομαδιαίας σινδονιάδας του στο facebook στην απεργία πείνας του Πάνου Ρούτσι σημαίνει πως αισθάνεται και πάλι στριμωγμένος. Μάλλον δεν είχε δει ακόμα τις συγκεντρώσεις που έγιναν στην Αθήνα και άλλες πόλεις, αλλά δεν ήταν καθόλου δύσκολο για τους συνεργάτες του να προβλέψουν το μέγεθός τους. Και τι έκανε; Το έριξε στην υποκρισία. Το έκανε τις προηγούμενες μέρες ο εκπρόσωπός του, χτες βγήκε μπροστά ο ίδιος ο Μητσοτάκης. «Ευαισθησία», «ανθρωπιά», «πολιτισμός», από τη μια, «ανεξάρτητη δικαιοσύνη», από την άλλη. Ο Μητσοτάκης έχει όλες αυτές τις σπουδαίες ιδιότητες, αλλά η αστική Δικαιοσύνη δεν τις έχει. Κι αυτός δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Μόνο που και αυτή η εκδήλωση υποκρισίας πάει κατευθείαν «στον κουβά». Γιατί ήταν ο δικός του μηχανισμός που προσπάθησε να συκοφαντήσει τον Ρούτσι όταν ξεκίνησε την απεργία πείνας. Και ήταν ο δικός του υπουργός, ο Φλωρίδης, που προανήγγειλε την απόφαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας, γεγονός που κατέγραψαν όλα τα φιλοκυβερνητικά μίντια με τον πανομοιότυπο τίτλο: «Παράθυρο από τον Φλωρίδη». Από το Μαξίμου τους έδωσαν τον τίτλο, για να φανεί ότι η κυβέρνηση παρενέβη στην Εισαγγελία και δικαίωσε τον Ρούτσι. Μόνο που ικανοποιήθηκε το μισό αίτημα του απεργού πείνας: εκταφή της σορού του δολοφονηθέντα γιου του, αλλά μόνο για ταυτοποίηση, όχι για χημικές εξετάσεις που θα δείξουν την ακριβή αιτία θανάτου. Οταν ο Πάνος Ρούτσι ανακοίνωσε ότι συνεχίζει την απεργία πείνας, ο Μητσοτάκης, βλέποντας το κυβερνητικό σχέδιο να ναυαγεί, δεν είχε κανένα πρόβλημα να φορτώσει την ευθύνη στην αστική Δικαιοσύνη. Μόνο που δεν ξεγελάει κανέναν. Θέλει δε θέλει, τη λύση θα την δώσει ο ίδιος, μέσω της αστικής Δικαιοσύνης. Και θα χρεωθεί την ευθύνη για μια ανάλγητη και απάνθρωπη συμπεριφορά έναντι ενός χαροκαμένου γονιού που υπέβαλε ένα απλούστατο και απόλυτα νόμιμο αίτημα)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    17Ν
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Εφετείο 17Ν
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    ΕΛΑ
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Εφετείο ΕΛΑ
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Επαναστατικός Αγώνας
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Σπάζοντας την πολιορκία
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Ποιοι είμαστε
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Επικοινωνία
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Όροι χρήσης
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Ποιοι είμαστε
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Επικοινωνία
  • Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Μάριου Ποντίκα: Οι Θεατές, από τη θεατρική ομάδα Ε.Ρ.Ε.Τ.Α.

    Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo