Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Μια μικρή εκδίκηση της Ιστορίας
  • Τι λες για το φούντωμα της ευλογιάς στη Θεσσαλία, περιφερειάρχη Κουρέτα;
  • «Λίβε Παλαιστίνα»: Η δεύτερη ζωή ενός τραγουδιού
  • Αν δεν γίνουν σκληροί αγώνες, δεν πρόκειται να ανατραπεί η κυβερνητική απόφαση για δύο χρόνια δυνητική αργία στη Χρύσα Χοτζόγλου
  • «Αγία Ολγα»: Στάση εργασίας ενάντια στην εξαθλίωση του νοσοκομείου και στην εξάντληση του προσωπικού
  • ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Πολιτισμός»Η τέρψη των αισθήσεων
Πολιτισμός

Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

Η τέρψη των αισθήσεων

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr14 Ιούν 2008, 00:00

Ο Δ. Παπαϊωάννου σίγουρα δεν είναι τυχαία περίπτωση. Εικαστικός, σκηνοθέτης, χορογράφος, χορευτής παλιότερα, συγκαταλέγεται στους κορυφαίους όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς, αναγνώριση που κέρδισε όχι με τις τελετές έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, αλλά με τη δουλειά του στο χοροθέατρο. Οι πολλοί τον γνώρισαν ως δημιουργό των τελετών έναρξης και λήξης του Αthens 2004, όμως είχε ήδη μια σημαντική πορεία στο χώρο του χοροθέατρου, αποτελώντας έναν από αυτούς που εισήγαγαν αυτό το είδος (στη σύγχρονη εκδοχή του) στη χώρα μας, φέρνοντας το ελληνικό κοινό σε επαφή με ένα ρεύμα που ήδη γνώριζε άνθιση στην Ευρώπη και την Αμερική.

Η «Μήδεια» ήταν η παράσταση που πριν 15 χρόνια απογείωσε την «Ομάδα εδάφους», την οποία είχαν δημιουργήσει ο Παπαϊωάννου με την Αγγελική Στελλάτου. Ο δημιουργός της αποφάσισε να την ξανανεβάσει φέτος, με εντελώς νέα σύνθεση και «πειράζοντας» ορισμένα στοιχεία της (κίνηση απολύτως λογική για κάθε δημιουργό). Αυτονοήτως, η κριτική οφείλει να σταθεί στην τωρινή παράσταση και να την «κοιτάξει» καθεαυτή και όχι συγκρίνοντάς την με την παλιότερη.

Στη «Μήδεια» μπορεί να δει κανείς το ιδεολογικό και αισθητικό σύμπαν του δημιουργού της. Ο Παπαϊωάννου είναι εστέτ και ποπ ταυτόχρονα. Συνεχίζει την παράδοση ορισμένων από τους κορυφαίους της αστικής τέχνης στην Ελλάδα: του Χατζηδάκη, του Τσαρούχη, του Κουν. Καλλιτεχνών που μολονότι δεν βγήκαν έξω από τα όρια του αστικού πολιτισμού, βρήκαν κλειστές τις πόρτες, διότι δεν υπηρέτησαν το καθεστώς με τον τρόπο που εκείνο απαιτούσε: ως προπαγανδιστές. Ο Παπαϊωάννου είναι μάλλον πιο τυχερός από τους προηγούμενους, γιατί η Αγγελοπουλίνα είχε την εξυπνάδα να τον χρησιμοποιήσει το 2004 και έτσι του άνοιξαν οι μεγάλες πόρτες και το αστικό κοινό τον θεωρεί δικό του, έστω κι αν ελάχιστα επικοινωνεί με το έργο του (οι Μερτσέντες και τα Καγιέν, μετά την πρεμιέρα της «Μήδειας» τράβηξαν κατά παραλιακή μεριά, προκειμένου οι επιβάτες τους να καθαρίσουν τ’ αυτιά τους από την ηχητική μόλυνση του Μπελίνι και της Κάλλας, με μερικές γερές δόσεις Κοκκίνου και Βανδή).

Η «Μήδεια» του Παπαϊωάννου δεν είναι η «Μήδεια» του Ευριπίδη κι αυτό ο δημιουργός δεν το έκρυψε. Αυτό συμβαίνει όχι επειδή απουσιάζει ο λόγος, αλλά επειδή «μαζεύτηκαν» το δραματικό βάθος και το ιδεολογικό εύρος της ευριπίδειας «Μήδειας». Αυτό δεν σημειώνεται ως ψόγος, αλλά για να εντοπιστεί το στίγμα του έργου. Στη «Μήδεια» του Παπαϊωάννου τα «εξουσιαστικά» στοιχεία συρρικνώνονται μέχρις εξαφάνισης και η πλοκή περιορίζεται στο ερωτικό στοιχείο. Ενας «μάτσο» άνδρας (Ιάσονας), μια «άγρια» γυναίκα (Μήδεια), ένα άγουρο κορίτσι (Γλαύκη) που γίνεται το νέο δέρας στη συλλογή του άνδρα. Η σημαντικότητα της παράστασης αρχίζει μετά το μύθο, περιορίζεται κυρίως στη φόρμα της.

Ο Παπαϊωάννου είναι ένας μετρ της αισθητικής απόλαυσης. Ολα τα στοιχεία της παράστασης είναι προσεκτικά επιλεγμένα, στις σωστές αναλογίες, για να κρατούν το θεατή καθηλωμένο στη μια και κάτι ώρα που διαρκεί η «Μήδεια». Εικόνες απαράμιλλης ομορφιάς, μελαγχολικές άριες του Μπελίνι (επιλογή Δ. Παπαϊωάννου), ανάμεσα στις οποίες παρεμβάλλονται ηλεκτρονικοί ήχοι (σύνθεση Coti K) που δίνουν έμφαση στη σκηνική δράση, ένα σκηνικό (Νίκος Αλεξίου) στο οποίο κυριαρχεί το υδάτινο στοιχείο (στον Παπαϊωάννου και στον Λαρς φον Τρίερ βλέπεις αυτή την εμμονή με το νερό) και κοστούμια (Δ. Παπαϊωάννου, Θάνος Παπαστεργίου) που παραπέμπουν στους πίνακες του Τσαρούχη και του Τουλούζ-Λοτρέκ.

Ολο αυτό το εικαστικό σύμπαν, όμως, θα παρέμενε νεκρό, αν δεν «γέμιζε» από ηθοποιούς-χορευτές, οι οποίοι κινούμενοι στα όρια της σωματικής αντοχής, αρκετές φορές ως ακροβάτες, διακινδυνεύοντας τη σωματική τους ακεραιότητα, έδωσαν πνοή στη σύλληψη του δημιουργού, σκηνοθέτη και χορογράφου τους. Η Ευαγγελία Ράντου (Μήδεια) ήταν η γυναίκα-στοιχειό, ο Γιάννης Νικολαΐδης (Ιάσονας) ο άντρας-κατακτητής, η Κατερίνα Λιόντου (Γλαύκη) η παιδούλα που γνωρίζει το πρώτο ερωτικό σκίρτημα και στο τέλος ένα φρικτό θάνατο, ενώ ο Αρης Σερβετάλης (σκύλος), μολονότι δεν είναι χορευτής, υπήρξε πειστικός στο ρόλο του. Δημιουργικά εντάχθηκαν στη διανομή και οι υπόλοιποι ηθοποιοί-χορευτές.

Υπάρχει ένα παλιό εμπειρικό κριτήριο που λέει ότι καταλαβαίνεις αν μια παράσταση είναι σημαντική από το αν σε απασχολεί, αν τη σκέφτεσαι τις επόμενες μέρες. Οφείλω να ομολογήσω πως αυτό μου συνέβη με τη «Μήδεια(2)». Ο Παπαϊωάννου είναι όντως μεγάλο ταλέντο. Τι κρίμα που αυτό το ταλέντο παραμένει εγκλωβισμένο στο ρεύμα της «αισθητικής απόλαυσης» και αρνείται να δει κοινωνικά διακυβεύματα πέρα από εκείνα που ορίζει ο στενός ορίζοντας της αστικής ιδεολογίας!

ΔΗΜ. ΝΑΤ.

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο Άρθρο

Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

Οι τοίχοι έχουν φωνή
Επόμενο άρθρο

Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

Ηρωική έξοδος…

Σχετικά Αρθρα

«Λίβε Παλαιστίνα»: Η δεύτερη ζωή ενός τραγουδιού

Πολιτισμός 5 Ιούλ 2025, 09:14

Πολεμάμε και τραγουδάμε: Δυο νέα τραγούδια από την Παλαιστινιακή Αντίσταση

Πολιτισμός 1 Ιούλ 2025, 09:59

To Γκλάστονμπερι βάφτηκε στα χρώματα της Παλαιστίνης από Kneecap και Bob Vylan

Σπασμωδικές αντιδράσεις από βρετανική κυβέρνηση και BBC

Πολιτισμός 30 Ιούν 2025, 14:02

Ο Αμπού Ομπάιντα και η παντόφλα…

Πολιτισμός 26 Ιούν 2025, 07:14

Boom-Βoom Tel Aviv και Υou are all nazis

Πολιτισμός 24 Ιούν 2025, 12:41

Ζοζέφ Αντράς – Καουτάρ Αρσί: Λογοτεχνία και Επανάσταση

Πολιτισμός 22 Ιούν 2025, 06:02
Ροή Ειδήσεων
Ιστορία

Μια μικρή εκδίκηση της Ιστορίας

5 Ιούλ 2025, 13:37
Αγροτικά

Τι λες για το φούντωμα της ευλογιάς στη Θεσσαλία, περιφερειάρχη Κουρέτα;

Με την απόφαση για τη διακίνηση ζωοτροφών παντού, η ευλογιά φούντωσε σε Λάρισα και Μαγνησία, αντί να περιοριστεί

5 Ιούλ 2025, 10:41
Πολιτισμός

«Λίβε Παλαιστίνα»: Η δεύτερη ζωή ενός τραγουδιού

5 Ιούλ 2025, 09:14
Εργατικά

Αν δεν γίνουν σκληροί αγώνες, δεν πρόκειται να ανατραπεί η κυβερνητική απόφαση για δύο χρόνια δυνητική αργία στη Χρύσα Χοτζόγλου

Στις 30 Οκτώβρη στο Διοικητικό Εφετείο Πειραιά θα εκδικαστεί η αγωγή κατά της απόφασης επιβολής δυνητικής αργίας

5 Ιούλ 2025, 07:49
Υγεία

«Αγία Ολγα»: Στάση εργασίας ενάντια στην εξαθλίωση του νοσοκομείου και στην εξάντληση του προσωπικού

5 Ιούλ 2025, 07:30
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

5 Ιούλ 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 5 Ιούλη

5 Ιούλ 2025, 00:01
Διεθνή

Γάζα: Η Αντίσταση καθαρίζει προδότες και πλιατσικολόγους

4 Ιούλ 2025, 21:30
Πολιτική

Μητσοτάκης: Αναζητώντας εναγωνίως συμψηφισμό για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

4 Ιούλ 2025, 20:22
Εργατικά

Χρύσα Χοτζόγλου: «Το μόνο που μπορεί να μας φοβίσει είναι το μέλλον που μας ετοιμάζουν. Απέναντι σε αυτό θα αγωνιστούμε»

4 Ιούλ 2025, 14:41
Καταστολή

«Στον κουβά» η έφεση της ελληνικής κυβέρνησης για την καταδίκη της για παράνομο pushback

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε να μην εξεταστεί καν η έφεση από τη Μείζονα Σύνθεση του ΕΔΔΑ

4 Ιούλ 2025, 09:40
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 4 Ιούλη

4 Ιούλ 2025, 00:01
Πολιτική

Πρόκληση: Aποφυλακίζουν τα γκεσέμια της νεοναζιστικής εγκληματικής συμμορίας

Μετά τον Καιάδα, έξω και οι Παππάς-Παναγιώταρος - Ετοιμάζουν και τον Κασιδιάρη

3 Ιούλ 2025, 22:02
Πολιτική

Αηδιάζει ακόμα και ο γυμνοσάλιαγκας

3 Ιούλ 2025, 14:53
Παιδεία

Στρατηγικό Σχέδιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης 2025 – 2027

Η διασύνδεση με τους «κοινωνικούς εταίρους» πασπαλισμένη με μπόλικη προπαγανδιστική φλυαρία

3 Ιούλ 2025, 08:52
Διεθνή

Λωρίδα της Γάζας, 2.7.2025: Μην αποστρέφετε το βλέμμα από τα εγκλήματα του κτήνους (βίντεο φρίκης)

3 Ιούλ 2025, 07:32
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 3 Ιούλη

3 Ιούλ 2025, 00:01
Αγροτικά

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Να σπάσει εν τη γενέσει της η προσπάθεια ποινικής απαλλαγής των λαμόγιων

Την καταδίκη σύμφωνα με το κατηγορητήριο ζήτησε η εισαγγελέας Νταγιάντα στη δίκη των 7 μελών των οικογενειών Χλύκα και Καλφούτζου

2 Ιούλ 2025, 22:08
Διεθνή

Γάζα: Παιχνίδια ψυχολογικού πολέμου από Τραμπ-Νετανιάχου

2 Ιούλ 2025, 13:36
Η παπάρα

Προκαλούν ο Κούλης και τα παρτάλια του

2 Ιούλ 2025, 12:01
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 5 Ιούλη

Βενεζουέλα: Ημέρα ανεξαρτησίας (1811).

Ρουάντα, Μπουρούντι: Ημέρα εθνικής ενότητας – ειρήνης.

1932: Πραξικόπημα Σάλαζαρ στην Πορτογαλία, εγκαθίδρυση δικτατορίας (ως το 1974).

1975: 32 βασανιστές της δικτατορίας παραπέμπονται σε στρατοδικείο.

1988: Βόμβες στον πρώτο όροφο της Διεύθυνσης Βιομηχανίας Νομαρχίας Δυτικής Αττικής και στον ημιώροφο του κτιρίου όπου στεγάζονται τα γραφεία του ΠΕΡΠΑ (ΕΛΑ).

1994: Επιστρέφει ο Γιάσερ Αραφάτ στη Δυτική Οχθη μετά από 27 χρόνια εξορίας.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Η υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι σοβαρή και δεν την υποτιμούμε. Είναι, όπως είπε ο πρωθυπουργός, μια αποτυχία. Δυστυχώς αντίστοιχα ζητήματα απασχολούν πολλά κράτη-μέλη της ΕΕ, δείχνοντας ένα διαχρονικό πρόβλημα διαχείρισης αγροτικών ενισχύσεων. Οι στρεβλώσεις, με εικονικά βοσκοτόπια και ανύπαρκτους ελέγχους, δεν ξεκίνησαν σήμερα είναι γνωστές εδώ και δεκαετίες. Υπάρχουν ευθύνες και σε εθνικό και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ωστόσο, η δική μας κυβέρνηση δεν αποποιείται τις ευθύνες της. Είμαστε εκείνοι που πήραμε τις πρώτες ουσιαστικές πρωτοβουλίες, θέτοντας αρχικά τον ΟΠΕΚΕΠΕ υπό ειδική εποπτεία και τώρα μεταφέροντας την αρμοδιότητα στην ΑΑΔΕ.

Νότης Μηταράκης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ΝΔ

Οι παρατυπίες και η κακοδιαχείριση κοινοτικών κονδυλίων είναι πράγματι ένα πρόβλημα που το βλέπουμε να εξελίσσεται σε όλη την Ευρώπη και δυστυχώς και στη χώρα μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είναι ένα πρόβλημα εξαιρετικά σοβαρό, καθώς στερεί από τη μεγάλη πλειοψηφία των έντιμων παραγωγών κεφάλαια που δικαιούνται και είναι απαραίτητα για τη δουλειά τους. Η κυβέρνηση κάθε άλλο παρά απαθής έμεινε σε αυτή την κατάσταση. Αφενός προσπάθησε να λύσει αυτό τον γόρδιο δεσμό του ΟΠΕΚΕΠΕ χωρίς να διακόψει τη λειτουργία του, αφετέρου έγινε πολύ σοβαρή δουλειά στο να κλείσουν διάφορα παραθυράκια που επέτρεπαν τις παράνομες δοσοληψίες. Μιλάω για τους χάρτες βόσκησης, το κτηματολόγιο αλλά και την ψηφιοποίηση των διαδικασιών. Δυστυχώς οι παθογένειες ήταν τόσο βαθιά ριζωμένες που απαιτήθηκε τελικά η δραστική λύση της κατάργησης του οργανισμού και της μεταφοράς των αρμοδιοτήτων του στην ΑΑΔΕ. Μια ανεξάρτητη αρχή με εχέγγυα διαφάνειας και αποτελεσματικότητας. Πρόκειται για μια κίνηση που δείχνει την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να λύσει προβλήματα που κανείς άλλος δεν είχε τολμήσει.

Αλεξάνδρα Σδούκου, εκπρόσωπος Τύπου ΝΔ

(Πώς το έγραψε ο Κούλης στο facebook; «Για να ξεκαθαρίσω εξαρχής ότι από εμένα δεν πρόκειται να ακούσετε κανένα συμψηφισμό με το παρελθόν -στη λογική “και οι άλλοι τα ίδια έκαναν”- που να δικαιολογεί αδράνεια για το παρόν και για το μέλλον». Την ίδια στιγμή βάζει τα παρτάλια του να υποστηρίξουν το ακριβώς αντίθετο. Να ανοίξουν τη βεντάλια σε όλη την Ευρωλάνδη: «Σε όλη την Ευρώπη το ίδιο γινόταν εδώ και χρόνια». Και με αφετηρία αυτόν τον συμψηφισμό του κερατά, να προσπαθούν να βγουν και από πάνω: «Εμείς είμαστε αυτοί που κόψαμε το γόρδιο δεσμό και βάλαμε τέλος στο σκάνδαλο»! Είναι να τους στήνεις στη σειρά και να τους μπατσίζεις όλους μαζί με μια κίνηση: παφ-παφ-παφ-παφ… Ο τελευταίος πρόεδρος που έβαλαν στον ΟΠΕΚΕΠΕ, ο συνταξιούχος δικαστικός Σαλάτας -ναι, ναι, αυτός που είχε τη γνώμη ότι η νεοναζιστική Χρυσή Αυγή δεν είναι εγκληματική οργάνωση!- δεν έδινε τα στοιχεία που του ζητούσε η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, η οποία πήρε τους μπάτσους και έκαναν ντου στα γραφεία του οργανισμού εξυπηρέτησης λαμόγιων, κατάσχοντας κομπιούτερ και συρταροθήκες! Κι έχουν το θράσος να λένε ότι αυτοί προχώρησαν σε δραστικές λύσεις. Προκαλούν ο Κούλης και τα παρτάλια του. Προκαλούν τον ελληνικό λαό που -αν μη τι άλλο- διαθέτει τον λεγόμενο κοινό νου για να αντιληφθεί -πέρα από λεπτομέρειες- ότι είχαν στήσει μια μηχανή και γάζωναν τις επιδοτήσεις. Και τα λεφτά τα μοιράζονταν λαμόγια, κομματάρχες, διεφθαρμένοι υπάλληλοι και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    17Ν
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Εφετείο 17Ν
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    ΕΛΑ
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Εφετείο ΕΛΑ
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Επαναστατικός Αγώνας
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Σπάζοντας την πολιορκία
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Ποιοι είμαστε
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Επικοινωνία
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Όροι χρήσης
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Ποιοι είμαστε
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Επικοινωνία
  • Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Δημήτρη Παπαϊωάννου: «Μήδεια(2)»

    Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo