Αναταραχή έχει ξεσπάσει στις αρμόδιες υπηρεσίες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για το «σκανδαλάκι» τύπου Siemens, που αποκάλυψε η «Κ» στο φύλλο της 13ης Φλεβάρη. Θυμίζουμε πως η ΥΠΑ προκηρύσσει εδώ και χρόνια φωτογραφικούς διαγωνισμούς για την προμήθεια φωτιστικών σωμάτων και εξαρτημάτων για τα αεροδρόμιο της χώρας, τους οποίους νέμεται καρτέλ προμηθευτών, που έχουν μοιράσει μεταξύ τους τις προμήθειες. Το φωτογραφικό του πράγματος έγκειται στο ότι δεν απαιτούνται μόνο προϊόντα με συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές, αλλά και συγκεκριμένες μάρκες. Ετσι, το καρτέλ των προμηθευτών, με ελάχιστες εκπτώσεις σε σχέση με την τιμή εκκίνησης, μοιράζεται τις προμήθειες, προς δόξαν του… ελεύ-θερου ανταγωνισμού.
Μετά το δημοσίευμα της «Κ», οι αρμόδιοι άρχισαν να «ψάχνονται», όχι όμως προς την κατεύθυνση της ακύρωσης του διαγωνισμού, αλλά για να βρουν ποιος έκανε τη «ζημιά». Ας μην προσπα- θούν, όμως, γιατί δεν πρόκειται να καταφέρουν τίποτα. Ας αρχίσουν να «ψάχνονται» σε άλλη κατεύθυνση, γιατί κάποια στιγμή ίσως να τους επισκεφτεί και εισαγγελέας. Το ερώτημα είναι απλό: είναι νόμιμο να προκηρύσσεται μειοδοτικός διαγωνισμός που να μη ζητά μόνο τεχνικές προδιαγραφές, αλλά και συγκεκριμένες μάρκες; Εχει σημασία η μάρκα ενός μετασχηματιστή ή ενός πολλαπλασιαστή, όταν πληροί τις συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές;
Περιμένουμε απαντήσεις για να επανέλθουμε. Περιμένουμε απαντήσεις όχι μόνο από τη διοίκηση της ΥΠΑ, αλλά και από τον εποπτεύοντα υπουργό Δ. Ρέππα.