Ο Μπακογιάννης οργάνωσε τελετή ορκωμοσίας στην Ακαδημία Πλάτωνος, συνεχίζοντας το σόου που είχε αρχίσει προεκλογικά. Φώτα, κάμερες, παράταξη θριάμβου κι ένας δεκάρικος γραμμένος από τους συνεργάτες του για ν' αποπνέει τάχα ταπεινότητα και διάθεση προσφοράς.
Ο Πατούλης αποφάσισε να οργανώσει τη δική του τελετή ενθρόνισης (συγγνώμη, ορκωμοσίας) στο Ζάππειο. Και ξέσπασε ντόρος από διαδικτυακό δημοψήφισμα που υποστήριζε ότι η τελετή θα κοστίσει στην Περιφέρεια 28.000 ευρώ. Τελικά, με ανακοίνωση και της Περιφέρειας ξεκαθαρίστηκε ότι η τελετή θα κοστίσει «10.717,20 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ». Φτηνοπράγματα, δηλαδή. Κι όποιος ρωτήσει «γιατί να δοθούν έντεκα χιλιάρικα κρατικό χρήμα για να κάνουν το κομμάτι τους ο Πατούλης με την Πατούλαινα», είναι… λαϊκιστής.
Οι συριζαίοι, πάντως, δεν ήγειραν θέμα. Τα ίδια έκαναν κι αυτοί, βλέπετε. Μπορεί να μην οργάνωναν φιέστες τύπου Πατούλη, αλλά με τις φιέστες τύπου Μπακογιάννη κοντά ήταν. Αλλωστε, από τα ίδια μαγαζιά «συμβούλων επικοινωνίας» και «ίματζ μέικερ» ψωνίζουν. Κι έτσι και τολμούσαν να βγάλουν καμιά καταγγελία, οι άλλοι θα τραβούσαν από το συρτάρι τις δαπάνες με τις χρυσοπληρωμένες καμπάνιες προβολής της Δούρου (που έκανε προεκλογική εκστρατεία με λεφτά της Περιφέρειας) και θα τους αποστόμωναν. Προτίμησαν, λοιπόν, να δείξουν «κατανόηση», στο πλαίσιο του… πολιτικού πολιτισμού.
Και μιας και μιλάμε για φιέστες, να μην ξεχάσουμε το νέο «μεγάλο φαγοπότι» που άρχισε να στρώνεται με τον ορισμό της Αγγελοπουλίνας ως επικεφαλής του «Ελλάδα 2021». Μπορεί να μην υπάρχει ανάγκη για γήπεδα και αθλητικές εγκαταστάσεις (που θα σάπιζαν, όπως η πλειοψηφία αυτών του 2004), θα ρεύσει όμως άφθονο παραδάκι για την οργάνωση φιεστών της μπουρζουαζίας, με το λαό να παρακολουθεί μαγεμένος όπως ο όχλος στους θριάμβους των ρωμαίων στρατηγών.
Για να καταλάβετε πώς αντιλαμβάνονται τα πράγματα, θυμίζουμε ότι στην αρχική βερσιόν του νομοσχεδίου σύστασης της Επιτροπής «Ελλάδα 2021» έγραψαν ότι «σκοπός της είναι η ανάπτυξη εθνικού αφηγήματος της Ελλάδας, με στόχο τη δημιουργία ενιαίας εικόνας και ταυτότητας της χώρας και των φορέων του ελληνικού κράτους»! Επειδή αυτό θύμιζε έντονα χούντα (στο πιο κουλτουριάρικο), το αντικατέστησαν με το εξής: «Σκοπός της Επιτροπής είναι η δημιουργία ενιαίας εικόνας branding της χώρας και των φορέων του ελληνικού κράτους»! Αντιλαμβάνονται τη χώρα ως τουριστικό προϊόν που πρέπει να το πουλήσουν στο εξωτερικό, οργανώνοντας την απαραίτητη διαφήμιση (με λεφτά από τα χαράτσια που πληρώνει ο ελληνικός λαός).








