Απέκτησε και η Αθήνα το «Κοινωνικό Παντοπωλείο» της. Θα λειτουργεί στο Ιδρυμα Αστέγων του Δήμου Αθηναίων και θα τροφοδοτείται από τη γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Καρφούρ», η οποία θα διαθέτει τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης, προκειμένου να καλύπτονται 200 άπορες οικογένειες (θα μπορούν να αλλάξουν με άλλες μετά από 6 μήνες).
Η γαλλική αλυσίδα βγαίνει διπλά κερδισμένη. Από τη μια κάνει μια ωραιότατη διαφήμιση (είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια η περιβόητη «εταιρική κοινωνική ευθύνη» αποτελεί βασική επιλογή των καπιταλιστικών επιχειρήσεων) και από την άλλη η προσφορά της θα φοροαπαλλάσσεται (ξέρουν αυτοί να εμφανίζουν αυξημένο το κόστος). Ταυτόχρονα, εξασφαλίζει γερές πλάτες για τις διάφορες εμπλοκές της με τους ισχνούς ελεγκτικούς μηχανισμούς του αστικού κράτους. Αρκεί να αναφέρουμε μόνο την κατ’ επανάληψη εύρεση αλλοιωμένων τροφίμων στα σούπερ μάρκετ της συγκεκριμένης αλυσίδας.
Ο Κακλαμάνης κάνει το δικό του «κομμάτι», εξασφαλίζοντας εκλογική πελατεία (τα κριτήρια για να πάρει μια οικογένεια την κάρτα τροφοδοσίας από το «Κοινωνικό Παντοπωλείο» ξέρουμε ποια θα είναι), και όλοι μαζί προωθούν την ιδέα της φιλανθρωπίας των πλουσίων, αντί για τη στοιχειώδη κοινωνική πρόνοια.