«Οι συμβάσεις είχαν κυρωθεί μέσα σε πανηγυρισμούς πριν από τις εκλογές του 2007, με την τότε κυβέρνηση να επιχειρεί να πείσει τον κόσμο ότι η Ελλάδα θα αποκτήσει διά μαγείας αυτοκινητόδρομους. Στη συνέχεια, φυσικά, ήρθαν τα προβλήματα και τα δεινά», έλεγε στις αρχές της εβδομάδας στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Μαγκριώτης, «ξεχνώντας» να πει ότι όλες τις συμβάσεις τις ψήφισε και το ΠΑΣΟΚ, γιατί ο πονηρός Σουφλιάς τις πήγε στη Βουλή και το ΠΑΣΟΚ ούτε ήθελε ούτε μπορούσε να συγκρουστεί με τους νταβατζήδες-εργολάβους.
Τι σκέφτεται να κάνει η κυβέρνηση; Οπως είπε ο Μαγκριώτης, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να μειώσει τα προβλεπόμενα έσοδα του κράτους, που αντιπροσωπεύουν –όπως δήλωσε– μέχρι και 93% επί της τιμής των διοδίων. Ετσι, θα μειωθεί το χαράτσι που πληρώνουν οι οδηγοί. Σε μια εποχή, όμως, που η κυβέρνηση τ’ αρπάζει από παντού, είναι εξαιρετικά αμφίβολο, για να μην πούμε απίθανο, να συναινέσει το οικονομικό επιτελείο σε απώλεια κρατικών εσόδων. Στο μεταξύ, οι παράδρομοι που θα εξυπηρετούν την τοπική κίνηση θα είναι έτοιμοι ως το καλοκαίρι, είπε ο Μαγκριώτης. Οι νταβατζήδες, όμως, ετοιμάζονται να προσφύγουν στα δικαστήρια ζητώντας από το κράτος αποζημίωση για απώλεια εσόδων, για τους μήνες που δεν θα έχουν στήσει παντού σταθμούς διοδίων.