Του τα είχε φυλαγμένα του Παπακωνσταντίνου ο Ρέππας, διότι τις τελευταίες μέρες ο υπουργός Οικονομικών έχει κατ’ επανάληψη τοποθετηθεί δημόσια για θέματα αρμοδιότητας του υπουργού Δικτύων (ΟΣΕ και άλλες ΔΕΚΟ), χωρίς προηγουμένως να έχει συνεργαστεί με το συνάδελφό του. Καλός γνώστης των τερτιπιών της προπαγάνδας, έσπασε την πολύμηνη σιωπή του, για να συγκαταλέξει και τον εαυτό του στους «διαφωνούντες» με την οικονομική πολιτική. «Δεν κουνάμε το δάχτυλό μας στους πολίτες, γιατί μπορεί κι αυτοί να τείνουν το χέρι τους και να μας απαντήσουν με το σύνολο των δαχτύλων τους. Δεν φταίει το σύνολο των εργαζομένων ούτε για τα μεγάλα ελλείμματα ούτε και για την κακοδιαχείριση που τώρα εντοπίζουμε. Συζητούμε μαζί τους για να βρούμε τις λύσεις για να σταματήσει η επιβάρυνση του συνόλου των πολιτών. Υπάρχει πλούτος στη χώρα που πρέπει να φορολογηθεί. Υπάρχουν υψηλά εισοδήματα που πρέπει να συνεισφέρουν στο δημόσιο ταμείο. Και αυτό πρέπει να γίνει πολύ πιο αποτελεσματικά».
Οσο κι αν ψάξει κανείς σ’ αυτή την αποστροφή (επίτηδες την παραθέσαμε ολόκληρη), ουσία δεν θα βρει. Ο Ρέππας απλά «την είπε» στον Παπακωνσταντίνου, ξέροντας ότι αυτό θα καταγραφεί και θα συζητηθεί, οπότε ο ίδιος θα βγει έξω από το κάδρο των υπεύθυνων της βαρβαρότητας, στο οποίο αφήνει τον Παπακωνσταντίνου και το Λοβέρδο. Στη συνέχεια, τηλεφωνήθηκαν με τον Παπακωνσταντίνου και ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν για την προώθηση του κυβερνητικού έργου. Στο ζήτημα του ΟΣΕ, για παράδειγμα, δεν διαφωνούν σε τίποτα, αφού και ο Ρέππας επιβεβαίωσε ότι οι υποδομές (δηλαδή το κομμάτι που απαιτεί κεφάλαια για επενδύσεις) θα παραμείνουν στο κράτος, ενώ το συγκοινωνιακό έργο (δηλαδή το φιλέτο) θα δοθεί σε ιδιώτες καπιταλιστές. Φάνηκε ο Ρέππας να εκφράζει διαφωνία για την ιδιωτικοποίηση της ΕΘΕΛ, όταν είπε: «Δεν ξέρω ποιος από το υπουργείο Οικονομικών ή το γραφείο του πρωθυπουργού διακινεί τέτοια σενάρια. Εμείς λέμε ένα υπερήφανο “όχι” κι εμείς εκφράζουμε την κυβερνητική πολιτική». Ξέρει πολύ καλά, ότι την ΕΘΕΛ –ως έχει– κανένας καπιταλιστής δεν προτίθεται να την αγοράσει. Εσπευσε να συμπληρώσει, όμως, ότι «δεν αποκλείονται συνεργασίες με ιδιωτικές επιχειρήσεις». Θα βγουν, λοιπόν, και από την ΕΘΕΛ κάποια φιλέτα που να είναι ελκυστικά για τους ιδιώτες καπιταλιστές.